Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 861
Hei!

Jeg og venner drev i sommer og spilte en del i kjelleren hos en av oss. Der hadde vi et ålreit trommesett, en ålreit mikrofon og noen ålreite gitarer. Etter lange netter med mye moro og spilling, fant vi til slutt inn at vi skulle prøve å recorde en av låtene. Vi måtte spille inn ett og ett instrument samt vokal, og alt er langt fra perfekt.

Det jeg gjerne vil ha feedback på, er om noen synes basicen i sangen er fengende, og om dette er noe vi bør produsere skikkelig uten alle feilene på vokal, trommer og gitar. Takk for svar!

https://soundcloud.com/cocaine-cavia...cocaine-caviar

Og ja, det er litt av en avslutning med mye frustrasjon som endelig slipper taket etter noen timer med jobbing.
Sist endret av tyrontheunicorn; 6. mars 2014 kl. 22:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Siden du ikke har fått noen svar enda, kan jeg si hva jeg synes, jeg driver ikke med musikk selv, men som mange andre, liker jeg å høre på musikk.

Jeg synes det ble litt monotont og repetitivt, fikk litt rytmeboks følelse, men vokalen bar preg av en litt mer interessant melodi, så om instrumentene hadde fulgt vokalen i større grad, så tror jeg det ville ha blitt bedre.
Så alt i alt tror jeg med litt jobbing at det kan bli en bra låt, for jeg synes den har potensiale.
Sist endret av Veggen; 7. mars 2014 kl. 13:02.