Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1406
Fikk i en gul, illeluktende amf. (Våt var den også) kjente at det stinka kjemikalier av hår og negler etter inntak .. det skremte meg litt, så har ikke rørt mer av den. Er dette farlig? Noen som vet?
Sist endret av Leah5; 5. august 2020 kl. 19:32.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå er vel ikke amfetamin så bra å innta generelt heller da.
Fikk du noe amfetaminfølelse etter inntaket da? Hvis renheten på amfetaminen i Norge er alt ifra 20-60%, så er det jo alltids en ukjent mengde også.
Trådstarter
8 1
Nei... ble bare kvalm...kjente en typ kjemikalie eim hvor enn jeg gikk, fant ut at lukta kom fra håret og neglene? Har tørka den nå og kutta den opp,.. lukter fortsatt merkelig, tror jeg kaster den.
En gang hadde jeg 10g gul og våt amfetamin som jeg drev å brukte av (var den beste speeden jeg har prøvd). men så kom jeg i fengsel å det var fortsatt 2g hjemme hos meg. Satt inne 6mnd når jeg kom ut og skulle bruke resten av amfetaminen var den blitt til brune krystaller. Hvorfor det?
Trådstarter
8 1
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Fikk du noe amfetaminfølelse etter inntaket da? Hvis renheten på amfetaminen i Norge er alt ifra 20-60%, så er det jo alltids en ukjent mengde også.
Vis hele sitatet...
Sitat av spider_man Vis innlegg
En gang hadde jeg 10g gul og våt amfetamin som jeg drev å brukte av (var den beste speeden jeg har prøvd). men så kom jeg i fengsel å det var fortsatt 2g hjemme hos meg. Satt inne 6mnd når jeg kom ut og skulle bruke resten av amfetaminen var den blitt til brune krystaller. Hvorfor det?
Vis hele sitatet...
Prøvde en i sommer som var gul.., skikkelig ztuke amf men fy f... så god den var!!!! men denne her..lukter helt jævlig!!
Sitat av Leah5 Vis innlegg
Prøvde en i sommer som var gul.., skikkelig ztuke amf men fy f... så god den var!!!! men denne her..lukter helt jævlig!!
Vis hele sitatet...
Lukter den som speed eller noe annet? Har den vert varm eller har du hatt den i frysen.
Den gule jeg har hatt er fuktig og har klumper. Lukter speed, blomst/marsipan
Helt rå!
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er lurt å tørke den litt først om du skal sniffe og vil spare nesa!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
At amfetamin er farget er stort sett dårlig produksjon. Stort sett er det en todelt prosess med gateamfetamn. Produksjon av basen, som blir smuglet inn der den blir nøytralisert og krystallisert. Ofte blir det brukt det lettest tilgjengelige kjemikaliene for å gjøre den siste prosessen, og det blir gjort med dårlig utstyr og lite kunnskap.

Brukes det saltsyre for å nøytralisere til amfetaminklorid vil man ofte få en klissete substans, da dette saltet absorberer vann. Saltsyren, enten i nøytralisering eller i hydrolyse kan sette gul farge og en grusom lukt på produktet dersom det ikke renses godt nok.

Mye forurensning kan vaskes bort med aceton.

spider_man: dersom den er sped ut med druesukker vil sukkeret krystallisere seg når vannet forsvinner

Marsipan/blomster-lukten kommer av vel av en syntese som baserer seg på benzaldehyd
Sist endret av z0p; 9. august 2020 kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.