Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 977
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei dere!
Hvordan kan jeg røyke alkohol? Lest om noen som gjør det ved damp eller noe? Burde man ha høyest alkoholprosent man får tak i?
R.i.p 23.04.2021
https://youtu.be/LQFmKPA-iAg

La beast gjør det du spør om i den youtub videoen.
Jeg vet ikke helt hvordan du ser for deg å røyke noe som - når det forbrennes - blir til CO2 og H2O (vann)?

Kan man, potensielt, tenke seg å innhalere gassen fra en eller annen prosedyre for å får etanol i gassfase, eller evt bare en form for etanol damp? Muligens, men det er så vidt jeg vet ikke hverken vanlig eller forsket på.

Drikk det, som andre mennesker! Du blir full nok. Har du ren sprit kan du spare mye penger på å skyte det, men det vil jeg ikke anbefale (gjør evt ekstrem research først) . Rektalt? Tampong dyppet i sprit feks.... Joda, jeg husker fremdeles når jeg måtte dra tampongen ut av ræva på Jimmy under russetida 1993 (det gikk greit, var litt verre når han hadde brukt Prismasteren til å plassere en halv boks General samme sted).

PS. Så ikke hele videoen Tarm presenterte, men så vidt jeg kan se så innhaler er han CO2. Joda, man blir svimmel av det også.