Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1568
- 100% lydtett (folk som sitter rundt meg skal ikke høre eller bli forstyrret av høy musikk). Bør også isolere lyd fra omgivelsene.
- Forholdsvis portabel (mao. ikke Beyerdynamic DT 770 osv.)
- God lyd.. (yes, I know)

Pris: ~1-3 k.

Fint om det du anbefaler er noe du faktisk har testet selv, og kan gå god for

Takk!
d70p er ikke spesielt lydtett ihvertfall om du skulle sniffe borti det
beyer
Vel, om du vil ha et knallsett som er noenlunde portabelt og lydtett vil jeg anbefale Peltor Workstyle. Ettersom du da vil se litt harry ut vil jeg anbefale den nye versjonen av Bose QC. HAr nå prøve QC25 på fly, reise, kollektivt og på stua hjemme. Lyder er helt OK+ og du har på det nye mulighet til å høre musikk selv når strømmen er av.
Var nå veldig knapp i informasjon du var.

100% lydtett ut med 100% volum, er glemmesak.

Skal du ha in-ear eller over-ear?


In-ear så bør du se på Shure sin SE-serie.
over-ear så har du Bose SoundTrue Around-Ear og Philips Fidelio L1. Sistnevnte er kanskje i største laget?
on-ear er bare å glemme, da de ikke er særlig isolerende av lyd.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Vanskelig å si hva du mener med lydtetthet, men med mine ath-m50 hører jeg ikke museklikk, men får samtidig med meg at noen snakker til meg(så jeg får tatt av headsettet og de kan snakke på nytt). Aldri fått klager på at jeg har på "for høy lyd" så folk på bussen og flyet har hørt meg.
Har bra lyd(regnes som et av de headsettene som har best lyd for pengene)
OG er nogenlunde portabelt. Du får det ikke i lomma, men det tar liten plass i sekken.
http://www.play-japan.com/product_images/k/672/ath_m50__68032_zoom.jpg