Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2668
Hei folks! =)

Kunne trengt litt hjelp fra folk me kvalitetspeiling. Fikk tak i noe jeg tror var godkjent gir her forleden.
Den lukta veldig blomster og var veldig seig. Gikk faktisk akkurat å hakke til linera til tross ..men fordet virka veldig fuktig. Hele greiene er bare skvisa i posen

Vanskelig å jobbe med.

Spørsmålet jeg har til dette er følgende, er det bare ekstremt bra gir blanda med vann? eller er det mye flytende amf i det og prosessen har gått litt galt?

For etter som jeg har forstått så er et ferdig produkt amfetamin et hvitt luktfripulver med en eim av blomster.
Sist endret av chrox; 11. august 2014 kl. 07:49.
Dette kommer ofte av rester fra produksjonsprosessen. Random løsemidler o.l i flytende form som ikke har blitt skilt ut skikkelig.
Sist endret av Forconin; 11. august 2014 kl. 07:54.
Trådstarter
Sitat av Forconin Vis innlegg
Dette kommer ofte av rester fra produksjonsprosessen. Random løsemidler o.l i flytende form som ikke har blitt skilt ut skikkelig.
Vis hele sitatet...
Hjelper det å bare lage det i åpent rom?
Hakk det opp på et dvd-cover så lar du det stå og lufte seg noen timer så ser du at mye av fuktigheten har fordampet.
En annen ting er jo at fuktighet=vekt. Regn med et tap på 20-30%. Trøst deg med at det mest sannsynlig er eter og annen fanskap som forsvinner, skjønt noen liker jo at guffen gjør de donald i dasken enda kjappere enn uten all forurensingen. Ideelt skal det være tørt pulver ja. Om det er det at de ikke får til syntesen helt som de skal, eller tilfører fukt pga fortjenesten kan man jo lure litt på.. Mistet endel på å kutte et hekto om det kom fuktig (før i tia)

Men mener vi fikk tørre varer på en jevnere basis da enn det jeg har sett kompiser dra i seg nå om dagene..Sikkert nok tap til at enkelte kjører på med en omgang lightergass/kondensfjerner for å få opp vekten igjen. Å ta en hundrelapp eller 2 mer pr g. pga at det er ferdig tørka er sikkert ekstremt dårlig salgsteknikk blant hverdagsjunkier.-
Mesteparten av metaamfetaminen i Norge er helt pasta-form på, mye av det er laget i Norge. Høy renhetsgrad, dog mye løsemiddel som er greit å la dampe bort..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei, noen venner av meg fikk også meget våt meta, men. det er 100% vanelig, vi /dem bare tørket det under grolampa mi i noen sekunder
Sitat av pajwt94 Vis innlegg
Hei, noen venner av meg fikk også meget våt meta, men. det er 100% vanelig, vi /dem bare tørket det under grolampa mi i noen sekunder
Vis hele sitatet...
Han snakker om amfetamin, ikke meta. Og det er ikke 100% vanlig, grunnen til at den er bløt er pga. rester fra løsemidler i produksjon. Har hatt det samme oppleget før, men min var såppas tørr at jeg kunne hakke opp og snorte!
Etter erfaring, er nok ikke dette amf. Men metamf som nevnt ovenfor.
Men ja, det finnes seig amf.. Og det finnes også seig amf med blomstersjappe lukt.
MEN hvorfor lage amf som ligner og lukter som hq-met?

High profits, snappy
tror amf hcl er hygroskopisk og trekker fuktighet ifra luften, slik som ghb pulver gjør. amf sulfate gjør ikke det