Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 10977
For meg virker det som Facebook stadig dytter inn flere funksjoner og rare ting som gjør at jeg plutselig har offentlige bilder, poster, eller likes.

Jeg har lenge vært på utkikk etter ett script, eller program som kan tømme min wall, slik at jeg slipper å bekymre meg for tidligere innlegg. For å være ærlig hadde det vært digg å slette alt det gamle dritet også, jeg har jo ikke bruk for det lenger...

Å slette hele Facebook kontoen og starte på nytt er selvfølgelig ett alternativ, men jeg vil helst slippe unna dette og spør derfor dere Freakere!

Er det noen der ute som har sett eller prøvd ett program/script som kan gjøre jobben for meg? Det har ingenting å si om det tar 1dag eller 1måned, jeg vil bare få det gjort.

Vennligst ikke post tips til lenker med scripts som har gått ut for mange måneder siden, da dette ikke vil være til hjelp.

Superkudos til personen som klarer å finne svaret på denne gåten
Om du trykker på "aktivitetslogg" på veggen din, så kan du slette alt manuelt ganske enkelt. Usikker på hvor lang tid det vil ta though
Sitat av Sinken Vis innlegg
Om du trykker på "aktivitetslogg" på veggen din, så kan du slette alt manuelt ganske enkelt. Usikker på hvor lang tid det vil ta though
Vis hele sitatet...
Jeg spør etter ett script eller program av den enkle grunn og slippe å slette alt manuelt, eller slette hele facebook kontoen. Med over 5 år på Facebook, vil en manuell løsning ta alt for lang tid.

Sitat av Mullah Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd. Noen mener den fungerer, men jeg får den ikke til å fungere i Chrome/Firefox. I kommentarene virker det som de fleste sliter.

Hvis noen har en løsning eller får den til å virke, si gjerne ifra hvordan.
Jeg satt meg ned og gjorde det manuelt. Da er du sikker på at du får alt slettet, og det tar ikke lange tiden når du først kommer inn i et fint mønster på å gjøre det. Du har klart å poste alt selv, da får du bare klare å slette alt selv også
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Lag ny profil.. gjorde jeg enkelt og greit
Sitat av Exmagician Vis innlegg
Jeg satt meg ned og gjorde det manuelt. Da er du sikker på at du får alt slettet, og det tar ikke lange tiden når du først kommer inn i et fint mønster på å gjøre det. Du har klart å poste alt selv, da får du bare klare å slette alt selv også
Vis hele sitatet...
Som jeg tidligere har forklart:
Jeg er fullt klar over at jeg kan lage ny profil.
Jeg er fullt klar over at jeg kan slette alt selv.

Dette er ikke spørsmålet i denne tråden...

Sitat av lilpsych Vis innlegg
Lag ny profil.. gjorde jeg enkelt og greit
Vis hele sitatet...
.. les over
Vel, om du ikke finner noe scripts - så har du ikke så mange andre valg enn å gjøre som de over her sier.

Et av forslagene jeg fant var å bruke iMacro med spesifikke innstillinger, var ikke mye værre enn 1 google-søk.
http://www.zdnet.com/blog/london/how...-timeline/1999
http://www.cynthiaperla.com/460/how-.../#comment-3415
Sist endret av pinkrabbitz; 5. september 2013 kl. 09:24.
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Jeg spør etter ett script eller program av den enkle grunn og slippe å slette alt manuelt, eller slette hele facebook kontoen. Med over 5 år på Facebook, vil en manuell løsning ta alt for lang tid.
Vis hele sitatet...
Da jeg var medlem på facebook hadde jeg rundt 5-6 år bak meg, og gjekk inn og slettet alt manuelt da den jævla timelinen kom. Tok meg totalt rundt 2 timer.

Edit: Du sier du ikke vil gjøre alt selv, men jeg tror du tror det kommer til å ta ekstremt lang tid (noe det altså ikke gjør når du først starter. Kan ellers ikke hjelpe deg med det du konkret lurer på angående script for dette.
Sist endret av Obster; 5. september 2013 kl. 10:36.
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Jeg har prøvd. Noen mener den fungerer, men jeg får den ikke til å fungere i Chrome/Firefox. I kommentarene virker det som de fleste sliter.

Hvis noen har en løsning eller får den til å virke, si gjerne ifra hvordan.
Vis hele sitatet...
Du slo av secure browsing også?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja jeg har slått av det. Får det ikke til å fungere desverre.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Lebowski's Avatar
Trådstarter
Jeg gir fortsatt ikke opp den her, idag testet jeg dette "I found two options: the Facebook Timeline Cleaner and Absterge, both scripts that can run in the Firefox or Chrome browsers. Both are actively maintained, which is important. Facebook changes its code frequently, so tools that interact with it need to keep up. They’re also open-source, so other coders can check them to make sure they work properly (and don't do anything nefarious)."

Begge var desverre utdatert pga Facebook sin nye oppdatering. Hvis noen finner noe som funker så rop ut, så skal jeg gjøre det samme
FBpurity, alt du trenger for å renske opp i Facebook helvete: https://www.facebook.com/fluffbustingpurity

Fjerner forsåvidt alt av reklame, mas om spill osv osv. Helt genialt.
Sist endret av SkyMarshal; 25. mars 2014 kl. 10:10.
Lebowski's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
FBpurity, alt du trenger for å renske opp i Facebook helvete: https://www.facebook.com/fluffbustingpurity

Fjerner forsåvidt alt av reklame, mas om spill osv osv. Helt genialt.
Vis hele sitatet...
Halla, dette gjemmer vel alt så det ser fint og neat ut? (noe som forsovet er genialt og digg).

Jeg kan ikke se noe funksjon som faktisk sletter poster, ere bare meg?
Jovisst går det å cleane hele veggen sin.
Utklipp fra min:
http://bildeopplaster.no/43F
Lebowski's Avatar
Trådstarter
Sitat av Suicidaltaco Vis innlegg
Jovisst går det å cleane hele veggen sin.
Vis hele sitatet...
ha - ha ??
Sist endret av Lebowski; 25. mars 2014 kl. 12:48.
Hvorfor vil du absolutt ikke lage ny Facebook? Det er den suverent raskeste og enkleste måten, og da er du helt hundre prosent sikker på at du får akkurat det du er ute etter. Tom vegg, og ingen sur fortid som kan komme opp i dagslyset for arbeidsgivere og besteforeldre. Da trenger du heller ikke å stole på noen tredjepart.
Sist endret av Realist1; 25. mars 2014 kl. 14:00.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sikkert en slette-post dette, jeg bare spør forsiktig: Er ikke dette muligens i feil underforum ?
Lebowski's Avatar
Trådstarter
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hvorfor vil du absolutt ikke lage ny Facebook? Det er den suverent raskeste og enkleste måten, og da er du helt hundre prosent sikker på at du får akkurat det du er ute etter. Tom vegg, og ingen sur fortid som kan komme opp i dagslyset for arbeidsgivere og besteforeldre. Da trenger du heller ikke å stole på noen tredjepart.
Vis hele sitatet...
Kjære mand! Jeg er 100% klar over at jeg kan slette Facebooken min. Problemet er at jeg har over 2000 venner pga diverse prosjekter, marketing, jobb osv osv. Jeg vil ikke miste disse kontaktene. Jeg spør om å slette alt innhold fordi det er akkurat det jeg trenger! Aha?
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Kjære mand! Jeg er 100% klar over at jeg kan slette Facebooken min. Problemet er at jeg har over 2000 venner pga diverse prosjekter, marketing, jobb osv osv. Jeg vil ikke miste disse kontaktene. Jeg spør om å slette alt innhold fordi det er akkurat det jeg trenger! Aha?
Vis hele sitatet...
Desto bedre grunn til å sikre at ikke alt tullet du gjorde som fjortis kommer opp i dagen? Aha?

Jeg fikk med meg at du er klar over muligheten. Jeg vet likevel ikke helt om du faktisk forstår fordelene og ulempene med de forskjellige måtene å gjøre det på. Det å legge til venner på nytt er jo noe av det minst krevende.

Har du fått fikset det nå forresten?
Lebowski's Avatar
Trådstarter
Nei bro!
Det er heller ikke bare venner, jeg administrerer også en rekke store facebook sider osv. Er litt inne på tanken din, men samtidig vil jeg helst bare få slettet alt innhold på wallen. Aaaait?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Har du fått fikset det nå forresten?
Vis hele sitatet...
Kan vel tenke seg til at den tiden du har brukt på å finne en rask måte.. Kunne du brukt på å gjøre det manuelt, sikkert på like kort/lang tid..
Lebowski's Avatar
Trådstarter
Sitat av white? Vis innlegg
Kan vel tenke seg til at den tiden du har brukt på å finne en rask måte.. Kunne du brukt på å gjøre det manuelt, sikkert på like kort/lang tid..
Vis hele sitatet...
Da tar jeg meg heller ei
Jeg tømtte hele profilen min og satt alt på privat og sletta alle venner for en evighet siden..
har ikke fått sletta profilen endA fordi jeg ikke tror det går engang. Men jeg sjekker jo innom noen ganfer flr helger å ser hva slags feater eller arransjwmanger som skjer da..
Men det blir alt for inntimt inn på ens privatliv, begynnte å bruke snapchat og viber for noen mnd siden og til å med det var jeg litt skeptisk på, på førsten.
men det er greit og holder bedre enn facebook... ikke at jeg er pareanoid men det er unnødvendig som fffffff måten folk 'lever' seg inn i det på
Sist endret av 125367468864; 29. mars 2014 kl. 05:53. Grunn: fulminating darkness. ruin impendent
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Da tar jeg meg heller ei
Vis hele sitatet...
Det er for sent. Det var altså snakk om tiden du har brukt.

Har det ordna seg? Det er jo en god stund siden du spurte, og veggen ville vært plettfri for ganske lang tid siden om du hadde sletta det manuelt med en gang. Ikke noe vits i å gjøre det vanskelig, for å gjøre det lettvindt?

Du vet du kan lage ny konto? Føler ikke at det har blitt nevnt nok ganger. Men nå tror jeg det skal være nok.
Sist endret av enanthate; 29. mars 2014 kl. 06:36.
Sitat av enanthate Vis innlegg
Har det ordna seg?
Vis hele sitatet...
Hadde jeg funnet en løsning, hadde jeg skrevet det her.