Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2845
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, som tittelen lyder så tar jeg 50mg tramadol. Det hender jeg tar det flere dager på rad pga smerter, men jeg prøver å unngå daglig inntak så langt det lar seg gjøre. Er det mulig å bli fysisk avhengig av 50mg? Kan jeg risikere å få abstinenser o.l.?
Blir fysisk avhengig som faan av de
Meh. Fikk svak abstinens av bråstopp etter 6mnd med 150 mg/dag. Det var 2 ganger på noen dager og gikk over med 50 mg.
Ok brukte det i 2år å syns det va jævli som faan ei uke
Sist endret av Rognkjeksa; 8. september 2021 kl. 11:18.
Dose, varighet, og individuelle variasjoner vil nok ha stor innvirkning.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forkjøla en uke, så var det over for min del. Et års bruk på 150
Ja tramadol trengs ikke store doser for å bli avhengig. Det er opiatmedisin.
Er du ett normalt menneske takler du ett par uker på tramadol uten å bli narkis.
Anonym bruker
"Harm Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tramadol er lettere å bli hekta på enn mange ordentlige opiater, kanskje fordi det er en svak reopptakshemmer av serotonin. Mao. så kan det ha en antidepressiv effekt ala. SSRI som i tillegg kan gjøre dem vanskelige å kutte ut.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gått på tramadol i 10-12 år nå, møkkagreier og slutte med pga ssri
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gått på tramadol i 10-12 år nå, møkkagreier og slutte med pga ssri
Vis hele sitatet...
Har du fått det på resept i 12 år? Hvilke doser?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Downers Vis innlegg
Har du fått det på resept i 12 år? Hvilke doser?
Vis hele sitatet...
Har gått fra 6-700mg tramadol. Også har jeg virra opp og ned på styrken på tramagetix retard og OD. Vært innom oxy og, men syntes tramadolen var best for hue Men merker jo at de siste 8-9 åra så husker jeg ikke no særlig.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har stått på 300mg tramadol i minst 14 år. Har også vedtak på blåresept, som ikke er tidsbegrenset. Har sluttet noen ganger, gjennom alle disse årene. Og det er mildt sakt noe dritt ��
Men heldigvis blir det bedre etter en god uke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har gått fra 6-700mg tramadol. Også har jeg virra opp og ned på styrken på tramagetix retard og OD. Vært innom oxy og, men syntes tramadolen var best for hue Men merker jo at de siste 8-9 åra så husker jeg ikke no særlig.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar.

Merker selv at når jeg har tatt tramadol (over 200mg) så har humøret blitt bedre, følt meg mere motivert å vært veldig pratsom. Gjør nok noe med hodet ja.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har gått fra 6-700mg tramadol. Også har jeg virra opp og ned på styrken på tramagetix retard og OD. Vært innom oxy og, men syntes tramadolen var best for hue Men merker jo at de siste 8-9 åra så husker jeg ikke no særlig.
Vis hele sitatet...
Hvordan var lever og nyrefunksjonen din på de dosene tramadol?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan var lever og nyrefunksjonen din på de dosene tramadol?
Vis hele sitatet...
Nei si det Nyrene mine kan ikke ha det noe særlig bra sånn egentlig.. Kaster ofte opp på natta når jeg har spist litt for mye osv. Men legen jeg har er bare inntresert i og gi meg ny batch og få meg ut av legedøra Må nok ta et godt skippertak sjøl.