Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6888
Noen freaks som vil ha besøk eller komme på besøk nå? har sittet hjemme edru å håpa kansje klassen ville komme hit på nach når de var ferdige på byen men det skjedde ikke. Anyways veit det her er spontant men er en veldig spontan type. Jeg har ikke noe alkohol stående men om du har et eller annet kunne vi hygget oss med et glass (trenger ikke, kan spille spill, prate eller se film/tv) kjeder meg bare så inderlig og trenger lit sosial påfyll. Jeg bor på Koldstad (trondheim) men er mer eller mindre mobil om du bor en annen plass i byen å vil ha besøk. Er 28 år gammel.

Værdt et forsøk.
Hadde du bodd nærmere hadde jeg faktisk kommet en tur.. :/
Sitat av fesk_ Vis innlegg
Noen freaks som vil ha besøk eller komme på besøk nå? har sittet hjemme edru å håpa kansje klassen ville komme hit på nach når de var ferdige på byen men det skjedde ikke. Anyways veit det her er spontant men er en veldig spontan type. Jeg har ikke noe alkohol stående men om du har et eller annet kunne vi hygget oss med et glass (trenger ikke, kan spille spill, prate eller se film/tv) kjeder meg bare så inderlig og trenger lit sosial påfyll. Jeg bor på Koldstad (trondheim) men er mer eller mindre mobil om du bor en annen plass i byen å vil ha besøk. Er 28 år gammel.

Værdt et forsøk.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært i Trondheim denne helga hadde jeg kommet! Send meg en pm hvis du vil møtes en annen gang!
Gjerne selv også tilfelle jeg er i området! ^