Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6209
Jeg har noe amfetamin som er ganske utblanda med div. ukjente stoffer
jeg vet at amfetamin løser seg opp i vann, kan jeg på noen måter bruke vann til å få det renere på noen måte?
Kjøp aceton på apoteket, og les deg opp, står masse om det her på forumet.
Trådstarter
Sitat av Facemelter Vis innlegg
Kjøp aceton på apoteket, og les deg opp, står masse om det her på forumet.
Vis hele sitatet...

Hvorfor anbefales aceton framfor vann?
fordi egentlig alt det blir blandet ut med er vannløselig så folk kan injisere stoffet. Aceton fordamper også veldig raskt og renser de fleste skitne stoff rimelig bra litt avhenging av produksjonsmetode og hva det er blandet ut med.
Om det er blandet med bare standard meta, så kan du gjerne varme det opp i en skje, men ikke nå kokepunktet. Legg alt til slutt i en kopp eller whatever, så fryser du dette mellom 6 til 8 timer.

Rett før du ser det bobler så gir du opp lighter'n. Lykketil
Sitat av ezyy Vis innlegg
Om det er blandet med bare standard meta, så kan du gjerne varme det opp i en skje, men ikke nå kokepunktet. Legg alt til slutt i en kopp eller whatever, så fryser du dette mellom 6 til 8 timer.

Rett før du ser det bobler så gir du opp lighter'n. Lykketil
Vis hele sitatet...
Hva er det meningen at man skal oppnå med dette?
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hva er det meningen at man skal oppnå med dette?
Vis hele sitatet...

Amfetamin og metamfetamin har to forskjellige tempratur, som derfor gjør det mulig å brenne bort meta i amf
Skjønner. Anser ikke meth som en verdiløs urenhet, så syntes bare det hørtes litt merkelig ut.
Trådstarter
Sitat av Splendid Vis innlegg
fordi egentlig alt det blir blandet ut med er vannløselig så folk kan injisere stoffet. Aceton fordamper også veldig raskt og renser de fleste skitne stoff rimelig bra litt avhenging av produksjonsmetode og hva det er blandet ut med.
Vis hele sitatet...
hvordan bruker jeg aceton til rense med? blander amf og aceton i et glass å så sile det gjennom et filter(?) å så la det fordampe? å så står jeg igjen med et renere produkt?
er det ikke noen bedre metode?
den dårligste metoden er ett shotglass med pulveret i og ca 2ganger mer aceton. Da bare rører du rundt og lar det skille seg før du trekker ut acetonen med en pumpe. så putter du i mer aceton og repeterer så mange ganger du gidder, best metoden er ett filter i en trakt eller noe og helle aceton over..

Er jo rimelig enkelt, finnes såvidt jeg vet ingen bedre metoder.
Sitat av Splendid Vis innlegg
den dårligste metoden er ett shotglass med pulveret i og ca 2ganger mer aceton. Da bare rører du rundt og lar det skille seg før du trekker ut acetonen med en pumpe. så putter du i mer aceton og repeterer så mange ganger du gidder, best metoden er ett filter i en trakt eller noe og helle aceton over..

Er jo rimelig enkelt, finnes såvidt jeg vet ingen bedre metoder.
Vis hele sitatet...
Er amfetaminen i acetonen eller pulveret da ?
Rense amfetamin:

1) F.eks 2g knust amf, ned i et metal glass/krus.

2) Ha 40ml(20ml per gram) kald acetone i kruset. (Dette er ca anbefalt mengde, men har ingen stor betydning om du har litt mindre eller mer).

3) Rør rundt noen ganger og la løsningen stå ca 10-15 min.

3) Plasser 2 stk (helst brune) kaffe filter over ett glass og hell all acetonen fra kruset

4) Amfetaminen ser ut som en hvit gugge som nå ligger i kaffefilteret. La amfetaminen tørke i filteret. Dette tar ikke så lang tid. Knips forsiktig på filteret og amfetaminen faller av.

Amfetaminen vil bli "hvitere" i fargen og få litt mindre lukt i tillegg til at metoden tar bort en del urenheter. Det finnes andre litt mer avanserte metoder som er enda mer effektive.
Sist endret av Zolly; 13. oktober 2014 kl. 09:58.
▼ ... noen uker senere ... ▼
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Du kan jo også bruke vann til å rense med etter en acetonvask. Prinsippet er det samme, men siden vann løser opp amfetaminet er det da "urenhetene" som blir igjen i filteret.