Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  170 31409
Og da har linux kommet til iOS 7: I got Linux running with iOS7! C/Obj-C developer(s) needed!

Hva tror dere linux på iOS 7 vil føre til?
Ubuntu Touch på iPhone er en deilig tanke.
http://postimg.org/image/ex0rouppx/
Hjelp?
Har en Iphone 5.
Det står jo at versjonen av iOS du har ikke er støttet. Mest sannsynlig har du 7.1, som ikke er støttet enda, dersom det i det hele tatt skal bli det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dreit meg skikkelig ut her her.. Jeg tok nyeste oppdateringen uten å sjekke om evasi0n støttet denne, så nå sitter jeg her uten jailbreak Er det faktisk slik at det er absolutt ingen mulighet for å downgrade i det hele tatt?
Dette har vært ute LENGE!Har allerede Jailbreake iPaden min i 2013 og avinstalert det(twice)

Sitat av 295638 Vis innlegg
Dreit meg skikkelig ut her her.. Jeg tok nyeste oppdateringen uten å sjekke om evasi0n støttet denne, så nå sitter jeg her uten jailbreak Er det faktisk slik at det er absolutt ingen mulighet for å downgrade i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
No chance !
Sist endret av EliasNicolai; 26. april 2014 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det hadde ikke vert ute lenge når denne tråden ble startet Ok, takk for info
Jeg sliter med at Iphone 4S'en min skrur seg av (tilsynelatende) tilfeldig mellom 1%-85%. Noen dager varer den helt til rundt 20%, dette er da en bra dag. På en dårlig dag skrur den seg av på rundt 80%. Når jeg skrur den av, kan da ha batteriet gått fra 70+% til 40%. Da skrur den seg også av igjen etter 1-120min++...
Tror dette er pga noe med jailbreaken, om det er en tweak eller app eller noe sånt. Skal få tatt backup og prøvd "vanilla" og sjekke om problemet fortsetter.
Vet at det er et progrem med at batteriet kan være feilkalibrert, og at det ikke lader fult men da hadde problemet hvert konstant, noe det ikke er.

Noen som har hatt samme problemet?
Sist endret av KjemikalieX; 26. april 2014 kl. 22:19.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
*snip*

Noen som har hatt samme problemet?
Vis hele sitatet...
Hmm.. Du kan selvsagt prøve deg på en restore, å dermed kvitte deg med jailbreaken. Men jeg har en magefølelse på at det ikke er der problemet ligger.

Når telefonen skrur seg av i hytt og pine slik som din gjør, så er det et helt tydelig symptom på et døende batteri. Setter penga mine på at batteriet ditt er utslitt. Heldigvis så er det ganske rett fram å bytte batteri på iP4. Sjekk ut iFixit sin guide, den er gullfin!
Noen som har noen fete tweaks/apps/themes? Hva heter den appen som kan laste ned cracked apps fra app store?
Sitat av sablabra Vis innlegg
Noen som har noen fete tweaks/apps/themes? Hva heter den appen som kan laste ned cracked apps fra app store?
Vis hele sitatet...
De mest brukte er vell Vshare og Appcake+.
Annbefaler Phantom visst du har Snapchat, er ikke bare bra mtp lagring/seeing av bilder, men du kan extende teksten og ha mange linjer. Du kan også velge bilder fra camera roll så du kan vise screenshots etc.
Phantom er ikke oppdatert til den nyeste versionen av snapchat som kom igår, kommer sikker iløpet av uka

Jeg elsker selv "Groovylock" som er en extension som kan tweake lockscreenen til å se veldig fin ut. Den forandrer outlayen helt! Kan også laste ned themes til denne.

Annbefaler også de grunnlegende som alle burde ha;
Springtomize 3, Winterboard og LocallAPStore
Jeg er helt noob på dette her. Jeg får bare beskjed om at det ikke går an å laste ned den jailbrake-saken på min Ipad (7.0.4)
Anbefaler BioProtect til alle som har en 5s. Kult å kunne beskytte f. eks galleri, Evernote o.l med et fingeravtrykk
sogood: Du må laste ned programmet på en datamaskin, koble iPad til den og så følge instruksene. Du kan ikke bare laste det ned direkte på iPad.
Sist endret av møkk; 12. mai 2014 kl. 09:17.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ingen nyheter ang. Jailbreak på en ipad 7.1 enda?
Ios 6 er best ingen protest
Siden Pangu også støtter 7.1.2 hadde jeg oppdatert iPaden din før du jailbreaker Raymond.
Så har du i det minste det av sikkerhetsoppdateringer og andre forbedringer som er tilgjengelig for øyeblikket.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av 295638 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sitat av møkk Vis innlegg
Siden Pangu også støtter 7.1.2 hadde jeg oppdatert iPaden din før du jailbreaker Raymond.
Så har du i det minste det av sikkerhetsoppdateringer og andre forbedringer som er tilgjengelig for øyeblikket.
Vis hele sitatet...
Takk, men er det noen her som har erfaringer med jailbreak av ios 7.2?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Til info:
Testet på en iPad 4gen, 7.2 her om dagen og det fungerte fint. Installert Cydia og annet crap.
Har ikke turt å gjøre det på egen pad enda, men lånte en pad på jobben jeg kjørte det inn på, den slettet ingenting, men kan likevel lønne seg å ta backup.
Jeg åpner Pangu.exe fila og da låser pcen seg. Må reboote med knappen. Andre som har hatt samme problem? Sitter på Windows 8.1 ENT.