Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 624
Hvordan får jeg alle lyder fra maskinen, som f.eks musikk til å komme på mikrofonen?

Sitter med headsett og mikrofon.
Gikk inn i mikseren for lyd og valgte Stereo Miks, men da fikk jeg ikke lyd fra micen.

Så det ble enten eller. Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Kan også si at jeg bruker skype.

Hei!
Ble litt forvirra med dt du hadde skrevet. Skjønte ikke helt. Fint om du kunne foklare eller gå litt dypere inn i dette.
Skal nok klare å hjelpe dg
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Mener du:

Du har ett headsett og en mikrofon.
Du vil ha lyden fra datamaskinen, inn i mikrofonen, slik at du kan sende den over skype, men fortsatt få lyd i headsettet?
Sikkerhetsklarert
Det finnes software til dette. google SoundTap.. Det lar deg ta opp alt av lyd som sendes ut fra lydkort.

Evtså kan du jo alltids kjøpe en minijack kabel å sette på lydkortet mellom ut og inngangene.
Dinside.no har en guide som jeg tror vil hjelpe deg på vei.

Metoden for å ta opp lyd fra nettradio og andre programmer er svært enkel, og er i tillegg innebygd i selve Windows-operativsystemet. Det gjelder med andre ord å ta opp den samme lyden som kommer ut av høyttalerne, og denne lydstrømmen heter "Stereo Mix" i kontrollpanelet for lyd.
Vis hele sitatet...
Du vil forstå hvordan det gjøres i guiden som jeg har lenket til...