Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 580
Hei.

Etter en stund nå siden jeg formaterte pcen, så åpner jeg IE(Internet Explorer), lukker det igjen og da fryser alt seg litt.
Og hvis jeg trykker fort med musa ca 10 ganger kommer det et pip fra hovedkortet.

Noen som har et svar?

Btw, fikk et nytt skjermkort som er ganske varm her om dagen.

Og denne feilen er kun i IE.


mvh ++
Sist endret av public_html; 28. juli 2008 kl. 13:24.
Prøv å kjøre IE i 'no-addons-mode'. Hvis alt funker som det skal da, så kan du resette IE till default mode.

Link til IE 'no-addons'mode'
Det funket ikke.

Men takk som prøvde
LAst ned IE på nytt fra windows Update
Hvilken versjon av IE er det du har?
Takk for fine svar.

Men venter, tok en kjapp restart på pcen.
Så venter og ser.
Fant en link til et annet forum (eggheadcafe.com) hvor en person har noe ala ditt problem, der IE fryser når han lukker vindu osv.

Link

Ta en titt der. Det er bare 2 svar på posten, men det siste svaret har 6 forskjellige metoder som du kan prøve Lykke til!
Greit, men jeg vil egentlig ikke diskutere hvem nettleser jeg skal bruke.
Jeg har ingen ting i mot å høre dine meninger om IE.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sånn heilt seriøst spør OP om løsninga på et problem med IE. Då er det off-topic å foreslå andre browsere, ettersom det ikkje er ei løysing på problemet. Dei som har lyst til å foreslå andre browsere kan sende meg en PM, så vil den bli lest, sletta, og muligens flirt av.