Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1240
Fikk en flaske med nytt dop som ikke slo ut på noen prøver. gir deg en upp følelse med frysninger og sex drive. litt som AMF og litt som cola.
Man får det som finpulver, kan taes under tungen, sniffes , vapes eller skytes. Jeg har prøvd å finne ut hva dette stoffet er. any ide

Når jeg vaper det, klarer jeg ikke slutte, men gir ikke noe mer rus jo mer man drar..

Grunnen til jeg spør er fordi jeg vil vite hva jeg putter i meg

Blander 350mg i 10ml vapejuice med god effekt..
Sist endret av eoldu; 10. juli 2023 kl. 11:49.
Det høres ut som research chemical.

Hvitt pulver kan være hva som helst. Fikk du det bare random? Hva sa de du fikk det av
Jeg ville anbefale deg å finne ut hva ting er før du putter det i kroppen.
Man bør være litt kritisk synes jeg.
Lever noen korn til analyse.
De fleste steder som gir ut utstyr, sprøyterommene.
Tester gladelig.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Mephedron, A-pvp, MDPV, eller kanskje de har klart å koke sammen noe litt mer håndterlig siden 2010. Husker det var no 4-fluro-etellerannet som funka som en slags horny speed substitutt. Spent på om du finner ut hva det er. Hvor store doser trengs for å bli skikkelig skrudd på?
Sist endret av Bothrops; 10. juli 2023 kl. 12:22.
Trådstarter
6 0
Sitat av Jerna Vis innlegg
Det høres ut som research chemical.

Hvitt pulver kan være hva som helst. Fikk du det bare random? Hva sa de du fikk det av
Vis hele sitatet...
Jeg oppsøkte et oppkvikkende produkt som ga meg litt mer energi. Han vil ikke si hva det kommer fra, mulig det bare er naturlige ingrediense. Politiet tok han med pulveret, han slapp ut med det, da de ikke kunne finne noe narkotisk med det. Han kalte dette «coilrens»! Får man et gram så ser det veldig mye ut å er veldig finkornet. Klumper seg ikke.

Sitat av Jerna Vis innlegg
Det høres ut som research chemical.

Hvitt pulver kan være hva som helst. Fikk du det bare random? Hva sa de du fikk det av
Vis hele sitatet...
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Jeg ville anbefale deg å finne ut hva ting er før du putter det i kroppen.
Man bør være litt kritisk synes jeg.
Vis hele sitatet...
Enig med deg der. Derav jeg prøver nå!

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Mephedron, A-pvp, MDPV, eller kanskje de har klart å koke sammen noe litt mer håndterlig siden 2010. Husker det var no 4-fluro-etellerannet som funka som en slags horny speed substitutt. Spent på om du finner ut hva det er. Hvor store doser trengs for å bli skikkelig skrudd på?
Vis hele sitatet...
Har ikke klart å bli skikkelig skrudd på det. Men holde meg våken i flere dager! Amf klarte jeg bare være våken i 24 timer før kroppen sa stopp. Mister matlysten av det også. Får ikke store pupiller så er ikke synlig i den forstand. Mdpv kunne ligne effektmessig ! Men aldri fått hallusinasjoner av det. Varer også mellom 3-6 timer. Klarer bare ikke slutte å vape på den.
Sist endret av eoldu; 10. juli 2023 kl. 13:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Coilrens? Det høres jo ikke ut som noe som er beregna for å inntas.

Håper du finner ut av hva det er og ikke får kjipe bivirkninger
Trådstarter
6 0
Sitat av Jerna Vis innlegg
Coilrens? Det høres jo ikke ut som noe som er beregna for å inntas.

Håper du finner ut av hva det er og ikke får kjipe bivirkninger
Vis hele sitatet...
Han sa det var det til politiet. Men er så klart ikke det.. vet ikke hvordan man skal begynne å søke.. Men det blir omsatt så noen burde vite en vei
▼ ... noen uker senere ... ▼
α-PHiP, A-pvp, MDPV

"Når jeg vaper det, klarer jeg ikke stoppe," så høres det ut som pyrros av noe slag, men gudene vet.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av skrpappa Vis innlegg
α-PHiP, A-pvp, MDPV

"Når jeg vaper det, klarer jeg ikke stoppe," så høres det ut som pyrros av noe slag, men gudene vet.
Vis hele sitatet...
Kan godt være en cathinon også. Flere av de som er helt ville å røyke.

Jeg svidde sikkert opp 600g alene for noen år siden etter jeg kom over noen poser, så stakk politiet med resten. Noen av disse stoffene er så avhengighetsskapende at du avslutter kvelden mens du røyker i senga(kombinert med downers så du får sove), og så står du opp, røyker i senga, selv mens du pusser tenner kan du snike inn ett trekk.

Ble helt ødelagt av det. Selv om nervene sto i høyspenn så var det så fiend-ish at du måtte røyke mer.
Noen dager kunne bestå av KUN røyking, sånn som med crack der man kan bli så ivrig av man kun sitter å koker opp og tar trekk, uten musikk eller mobilen på.

Nå, flere år etterpå, så fantaserer jeg enda om å trekke i meg den dritten. Ble svett av å skrive dette, gud så jævlig flott det hadd vært med en pipe ice, crack og noe minus for å runde av. Har vært kronisk deprimert siden det tok slutt.