Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1032
Sikkert fei sted å legge dette ut og det er sikkert mange som har spørt om dette.
Men Jeg vil finne ut hvor en person bor.
Men han er ikke registrert, men får jeg funnet ut et sted hvor han bor uansett? Vet hass navn og fylke da...
Glad for link og svar
telefonkatalogen.no kan man ihvertfall finne ut hvor personen bor (i de fleste tilfeller), bare man kan navnet. Får bare håpe det ikke er så mange som heter det samme. Det kan bli pes å finne den rette, skjønt å vite fylket snevrer jo resultatet litt inn ihvertfall.
jamen han er ikke registrert da. får jeg funnet han på gulesider da a?
Telefonkatalogen - finn telefonnummer i norges største telefonkatalog. Hun sa personen ikke var registrert. da tolker jeg det som ikke registrert på telefon. Men vet du hva foreldrene heter?. hvis du vet det, kan du muligens finne de i telefonkatalogen. dette forutsetter jo at personen du leter etter bor hjemme.

edit: litt sein der ja.
Sist endret av Rellativ; 3. desember 2007 kl. 19:40.
Rellativ: Han er over 18 og bor alene. Og han er ikke registrert i telefonkatalogen nei.
Google navnet (med anførselstegn rundt hele) og se hva du finner av opplysninger. Kanskje står han oppført i andre registre.
Håper ikke du har tenkt til å bruke slike opplysninger til mer trolling forresten. Skal du sende julekort så oppgir han nok gladelig adressen sin.

Edit: for sent ute.
Sist endret av luni; 3. desember 2007 kl. 19:42.
etternavn + fylke/kommune/by i gulesider kan i det minste finne personens nærmeste familie...
Sist endret av Turbolego; 3. desember 2007 kl. 19:43.
Turbolego: jeg vet bare fornavne og fylket desverre.
Søk i skattelistene. Der finner du postnummeret, hvis det hjelper?
Her er jeg....


Fra spøk til alvor.

*Edit*
Blir bare spøk, da noen var ute leeenge før meg...
Sist endret av DeathByDigital; 3. desember 2007 kl. 20:07.
Du vet bare fornavnet og fylket? Lykke til.
"Ole, Hordaland"
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sjekk facebook.