Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1460
Hei, hva synes folk om den nye saw 4? jeg så filmen i går og syntes den var helt jævlig ræva. den eneste saw filmen jeg synes er bra er saw 1 (det er en 5 er film) resten av filmene gir jeg 1.

nå er det sikkert folk der ute som liker disse filmene og ser de flere ganger, men jeg kommer ikke til å se 2,3 og 4er en gang til.. 1ern har jeg set 3 ganger å synes den er bra.

si din mening om filmene!
Nå har jeg ikke sett 4ern, men favoritten er nr.1.
Toern synes jeg var en fiasko med dårlig skuespill, og den var rett å slett kjedelig.
Nr.3 var faktisk helt grei. Likte slutten utrolig bra. Beste slutten på alle filmene mener jeg. Men handlingen i filmen er ikke helt sånn som jeg synes Saw skal være. Blir litt tåpelig med hu kjerringa som er helt klikk. Dessuten var ikke alle tortur-handlingene så "kule" heller.

Skal se 4ern i neste uke, så får se hva den kommer med.
4 er absolutt ikke verdt tiden det tar å laste den ned engang.

makan til drittfilm.
er mange løse tråder i den... snakke med en venn som så den sammen med meg han synes også den var en drittfilm... flaks det bare koste 40kr for å se den (den store kino dagen)
SAW 4 kom ut den 26 okt. mener jeg, jeg lasta den ned den dagen etter, så den samma dagen og ble veldig SKUFFET!

1ern og 2ern er de som jeg likte best, SAW 4 er Waste av internett forbruk, og DVD plate.
Sist endret av isars; 4. november 2007 kl. 18:22.
[color=cyan]** Huker av Saw 4 fra "Filmer jeg skal laste ned" lista... ** [/color]

Takker for advarselen!
Sist endret av Turbolego; 4. november 2007 kl. 18:24.
Sitat av Frohike
Vis hele sitatet...
mad tv har laget en parodi og, men fant den ikke på youtube
Ble utrolig skuffet over 4'ern.
Må si jeg liker 1'ern og 3'ern best.
Jeg syns både 3 og 4 er drit dårlig.
1 og 2 var helt greie - 1. Var aller best.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Når det lages en 4'er av en grøsser skjønner man jo automatisk at det er snakk om en dritdårlig b-film.
Hadde en lignendes tråd om saw filmene før den ble slettet 1eren er klart best, 2eren blir for kjedlig, og 3eren for mykje gjentaking, og reprise, dessuten er den for kort, og inneholder farlig ekle scener! Til poenget, skal eg laste ned 4eren så fort som mulig!
Sitat av Polar-
Når det lages en 4'er av en grøsser skjønner man jo automatisk at det er snakk om en dritdårlig b-film.
Vis hele sitatet...
Tror de fleste som har sett filmen vil kalle beskrivelsen "en dritt dårlig B-film" for en veldig snill analyse av filmen. I et svakt øyeblikk så jeg denne, i og med at jeg har, dessverre, sett de andre filmene i serien. Og konklusjonen er at dersom man syntes den første filmen i serien var bra. Så bør man stoppe der. Kun pga det faktum at man kan sitte igjen med et godt minne om filmen. Resten av filmene har faktisk klart det kunststykket å ødelegge alt.

Noen vil kanskje argumentere at Saw III var bedre enn Saw II etc, men faktumet blir at jo flere filmer du ser i serien jo dårligere blir det, og dette er vel siste spikeren i kista? Det vil si dersom Saw V kommer så er man jo sikkert så utrolig lam mellom ørene at man skal se den også. Serien er jo nesten å sammenligne med Hotell Cæsar, har du først begynt så klarer man overhode ikke å stoppe ...
men det kommer jo en til, håper den da blir litt bedre
Har ikke sett denne enda, tviler på at jeg kommer til å se den også. Har sett 1 og 2. Syns 1ern var bra, men 2ern var råtten. Derfor gadd jeg heller ikke se 3ern eller 4ern.
Jeg liker alle filmene. Er så bra konsept at jeg storkoser med med hver film.

Men er enig, den første Saw filmen er best!