Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 6549
Ok, nå er jeg drittlei av denne reklamen:
http://www.youtube.com/watch?v=yPKhZ....blogspot.com/

"Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle HELE kroppen???????" (Zon smertestillende)

Så, derfor kom jeg på noe bra. Det er mange DJer/musikere på nFF; derfor arrangerer jeg nå en "Remix ZON-reklamen" konkurranse. Målet er å lage en kul remix av reklamen - f.eks med noen dunkende techno-rytmer med "Hvis du vet hvor du har vondt ... etc" oppå. Det kommer til å bli en kult-klassiker - og plage livet av folk som meg.

Premier:
1. premie: iPod Shuffle (premieres KUN bort dersom det kommer inn mer enn 10 forskjellige, gode bidrag
2-3. premie: Biip.no t-skjorte

Hvis vi i tillegg får mekket en kjapp video, så vil vinneren i tillegg få promotid på både Biip.no og BiipTV.no. Jeg garanterer minst 15.000 lyttinger av sangen.
Sist endret av Stormen; 22. oktober 2007 kl. 15:20.
Det at du vet hvor du har vondt er ingen unskyldning for ikke og helbrede hele kroppen..!
Og.. God ide..! Har ikke noe serlig og bidra med selv akkurat her, men blir spennende og se hva som kommer.
Og.. Du er ikke den eneste som er sterkt drittlei den reklamen der..!
Morsom konkurranse. Jeg var drittlei denne raklamen etter første gang. Hun dama sier det på en så forferdelig tørr måte. Gleder meg til å høre hvordan folk klarer å gjøre om dette.
Tonefallet til dama er sjukt merkelig, nesten så jeg vurderer og dra fram Virtual DJ "Boris mode" og "mikse" litt på snuplatene

Edit: I spot rørleggersprekk! And btw en parodi er allerede laget, som faktisk var litt morsom.
Sist endret av Pagliacci; 22. oktober 2007 kl. 16:02.
Hun ser så hemma ut når hun smører seg selv i ryggen :P Gleder meg til å få se resultatene...
Inspirasjon, for de som ikke har sett den enda:
Cillit Bang Remix
Originalen
Haha, dette er nesten for genialt til at jeg kan gå glipp av det. Nesten så jeg må laste ned reason og teste selv, men ender vel opp med å droppe hele greia kjenner jeg meg selv rett.
Uansett, husk å poste bidragene her på nff også
Lurer på hvor hun jobber, med så mange tunge løft, og slitsome arbedsstillinger.
It sucks! 10tegn
Ødelegge en slik fantastisk og seriøs reklame?

Lov å blande inn litt av de "colgate-reklamebitene" De som er filmet på sånn "uproff" måte og sånt? :P
Sitat av Diablo
Lurer på hvor hun jobber, med så mange tunge løft, og slitsome arbedsstillinger.
Vis hele sitatet...

Vernepleier antakeligvis... Løfter på gamle folk, sitte på huk og rense liggesår osv. Du aner ikke hvor mye dritt du må gjøre der og hvor mange gamle folk eller invalide folk du må enten løfte opp til forskjellige apparater eller opp i rullestoler, senger opp trapper osv.
Sitat av Scr0tum
Vernepleier antakeligvis... Løfter på gamle folk, sitte på huk og rense liggesår osv. Du aner ikke hvor mye dritt du må gjøre der og hvor mange gamle folk eller invalide folk du må enten løfte opp til forskjellige apparater eller opp i rullestoler, senger opp trapper osv.
Vis hele sitatet...
Du tok ikke den, nei...
Slapp av, antar de fleste av oss forstod hintet. Men anyways, tilbake til saken. Dette høres morsomt ut, listen over hvem jeg skal plage med denne sangen er allerede sånn passe lang. Nå mangler bare en fet remix...

Noen som har planer om å starte, eller må jeg finne frem Magix Music Maker? :P
Diablo: Haha, jeg tok den

som Raymond sa, husk å poste bidragene på nFF.

Den parodien, et ord: Genious.
Sist endret av junkpal; 22. oktober 2007 kl. 22:12.
Genius... Uansett, reklamen er delikat nok den, og nå skal det lages en remix som kommer til å minne meg på hvor digg det er når hu smører seg inn med deilig smertestillende zon.
Jaja, lykke til! Håper det dukker opp noen banebrytende, flotte å alltid like lite slitsomme remixer etterhvert
ingen som har noen bidrag enda da?
Jeg trenger ikke være med på konkuransen, lagde den for moroskyld
har heller ikke lagt så veldig mye arbeid i den
Last ned

Kanskje ikke akkurat slik dere ønsket, men det er min stil
edit: forstår veldig godt at mange av dere sikkert hater denne. Dere trenger ikke spamme resten av emnet å si det, takk
Sist endret av boblesaft; 23. oktober 2007 kl. 02:18.
Cinamon: Tror vi trygt kan si det er beste bidraget hittil...
Kunne kanskje prøvd å ta med litt mer av teksten? Ble rimelig lei av å høre det samme hele tiden ;p
Kan prøve å ta med meg litt mer av teksten i morgen Nå er det leggetid for meg i alle fall
Sist endret av boblesaft; 23. oktober 2007 kl. 03:01.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Cinamon, hahahaha.. Jeg må virkelig le. Hehe, stilen din passer veldig godt til det samplet

Hvis jeg skal få gi litt konstruktiv tilbakemelding, så må det være:
- Litt lange tema-drag, uten vokal
- Litt liten oppbygging av låta; kunne vært fett med en takeoff som eskalerte til: "Hvis du vet hvor du har vondt - hvorfor behandle hele kroppen?" (også faller man ut i en sinnsykt BPM-dal)
- Litt lite bruk av damas geniale strofer generelt sett

De kule tinga:
+ sinnsykt bra gjennomført på kort tid
+ veldig bra utvalg av hva hun sier "i min jobb blir det mange tunge løft.." Haha.. Å, jeg lo

Oppsummert, terningkast 4 ut av 6. Vi er ikke heeeelt i "Rosa helikopter"-land enda, men vi nærmer oss.

PS: Låta ellers minnet meg veldig om thememusikken til Lemmings 1 fra 1989
Kan bidra jeg og, har lyst på ipod. Men får ikke rigget opp stasjonære maskinen før 4-5 november. Den som har alt snackset av audiosoftware. Hvor lenge varer konkurransen? Om den går ut året så kan dere regne med et fett bidrag fra meg
Sitat av ghb
jeg har også prøvd meg

http://www.megaupload.com/?d=JANAOAL1
Vis hele sitatet...
I mine ører:
Mye rot, dårlige overganger og dårlig sammensatt.
Det du har gjort er bare å hive på hverandre en hel haug med lyder.
Sitat av ghb
jeg har også prøvd meg

http://www.megaupload.com/?d=JANAOAL1
Vis hele sitatet...
Det der var svært lite imponerende, grusomt rett og slett, beklager.


Mvh
BoinTjau
Sist endret av BoinTjau; 25. oktober 2007 kl. 11:22.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
ghb, Det var forferdelig! Det må finnes bedre musikere på nFF!! Kom igjen, noen må plukke opp restene av Zon-konkurransen og gjøre gull ut av gråstein
Sitat av ghb
jeg har også prøvd meg

http://www.megaupload.com/?d=JANAOAL1
Vis hele sitatet...
Den er var ganske forferdelig egentlig. Men, skal ikke rakke ned på deg
når jeg selv ikke veit hvilket program jeg skal bruke for å lage noe slikt en gang

men, dere som liker musikk greia her, prøv dere! Blir stilig!

btw, overgangen fra 1:20 - 1:22 var det mest grusomeste jeg NOEN gang har hørt.
Sist endret av oom; 26. oktober 2007 kl. 02:35.
Snart kommer vel vår alles kjære Lightstorm og dreper denne tråden fullstendig?
mmm fristende å lage en skikkelig death metal versjon av denne, bare for å gjøre noe annet enn all technoen
Tips til bra program som ikke tar så altfor lang tid å laste ned?

EDIT: Fant noe heter Reason (nevnt i en tidligere post)
Sist endret av TinMan; 26. oktober 2007 kl. 03:37.
Sitat av Franklin
Snart kommer vel vår alles kjære Lightstorm og dreper denne tråden fullstendig?
Vis hele sitatet...
dreper ?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
dosky, kom med et bidrag du også da vel... Det vil være som om Tiesto sjæl prøvde seg på en remix, om du takket ja til invitasjonen
haha,så bra cinamon!
happy techno mix av denne trodde jeg aldri jeg kom til å høre!
som stormen allerede har sagt så syns jeg og at dosky/lightstorm burde komme med et bidrag du er jo pro innen dette så
Cinamon: Knallbra! Kommer du med en litt kortere versjon også har jeg fått meg ny ringetone!
Hvordan får jeg lasta ned stemmen hennes da?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ingen flere forslag?
Kan enhver artist komme med flere forslag?
Det er ingen som artist som våger å eksponere seg selv for denne grufulle reklamen.
Jeg får litt dårlig samvittighet ovenfor stormen, her lager han en konk med premie og det hele, så er det ingen som lager noe? NSO! du kan lage musikk, make some!
Magisk? Kom igjen, folkens!
Dere har bevist at det er mange gode remixere her, meld dere!
eg støtter en skikkelig DM version av sangen !
tips: Origin - portal
Sitat av zaXu
Det er ingen som artist som våger å eksponere seg selv for denne grufulle reklamen.
Vis hele sitatet...
Var ment litt ironisk
Sitat av max-mekka
Jeg får litt dårlig samvittighet ovenfor stormen, her lager han en konk med premie og det hele, så er det ingen som lager noe? NSO! du kan lage musikk, make some!
Vis hele sitatet...
Får nesten litt dårlig samvitighet her, ja. Nesten så ille at jeg vurder å lage noe selv. Men da hadde jeg fått enda dårligere samvitighet, pga at at dere alle hadde fått hørselskade .
Til og med jeg fikk lyst til å lage en mix .. Problemet blir vel at jeg ikke har peiling når det gjelder å mixe sanger. Mener jeg skal ha en versjon av Ejay ett eller annet sted

Forresten, det at du vet hvor du har vondt er så absolutt ingen unnksyldning for ikke å behandle hele kroppen!
Er ikke akkurat fornøyd med mitt bidrag, men gidder ikke starte fra scratch igjen.

http://www.yourfilehost.com/media.ph...o&file=ZON.mp3

Zon 4 life
Konflict sitt bidrag må være det beste hittil
Rytmiseringen av stemmene var god!
en unge med downs
comRade's Avatar
Haea, Konflict. Beste hittil.
Jeg likte Konflict sitt bidrag utrolig godt, herlig rytme og syncing av stemmer med beat!
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Konflict, sinnsykt bra mix! Herlig kommersiell tune; dette var skikkelige saker. Denne kommer til å gå inn i playlisten min mens vi venter på flere bidrag. Likte veldig bra: "På jobben min - tok jeg smertestillende tabletter"... Hehe, du får det til å høres ut som om dama er narkis
Takker for alle kommentarer

Haha Stormen, ja, det var litt av poenget.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen som har vunnet dette enda?