Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  145 11221
Så episode e13s02 i går og fy satan så jævlig slem cliffhanger. Og så må vi vente til 22. Jan på episode 14 (som også er season finale, vel å merke). Tortur, det er det det er!
Er det så veldig lenge til vi får episode 14? :O
Sitat av sparco
Er det så veldig lenge til vi får episode 14? :O
Vis hele sitatet...
Her har du svaret ditt;
Sitat av Phun Q
Og så må vi vente til 22. Jan på episode 14 (som også er season finale, vel å merke).
Vis hele sitatet...
Vil gjerne benytte anledningen til å dele en sweet tv kalender på nett med dere, som viser når forskjellige tv serier kommer på etc.
http://www.pogdesign.co.uk/cat/#November2006

Må snart skifte fra November til Desember da Nok "offtopic".
Sist endret av pression; 29. november 2006 kl. 20:51.
Sitat av Caesar
Se episode 13... Sykt bra! Aldri gledet meg mer til neste episode som jeg gjør akkurat nå...
Vis hele sitatet...
må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på 13. ganske heavy cliffhanger i epi 12
gud så jeg gleder meg til den starter igjen.. ep 13 var syk!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Fan4
må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på 13. ganske heavy cliffhanger i epi 12
Vis hele sitatet...
Ja, den var bra. Men verre/bedre i 13 skal jeg si deg.
Hva er planen med å ha halvannen mnd pause for å så sende 1 ep da?
Sitat av Phun Q
(som også er season finale, vel å merke)
Vis hele sitatet...
Hvor har du dette fra? Litt kjipt med 14 episoder da ..
Ser at neste episode er den siste som er listet opp på TV.com, men bruker de å liste opp så langt fremover når de ikke har info om episodene?


Kellerman til det seier.
tv.com har som regel rett, og garantert rett når det er et så populært show som prison break. Er ikke season finale, men bare en pause. Sesongen fortsetter 20. mars...
Helvettes saker ass... Så det er virkelig 3 måneder til neste episode? Det er jo helt sprøtt, egentlig... Kan ikke ta fra folk livsgleden som dette... Jeg trenger å vite hva som skjer!
Sitat av Stormen
Helvettes saker ass... Så det er virkelig 3 måneder til neste episode? Det er jo helt sprøtt, egentlig... Kan ikke ta fra folk livsgleden som dette... Jeg trenger å vite hva som skjer!
Vis hele sitatet...
Ikke 3 måneder. 29 Januar
jula er avlyst, vekk meg fra koma i slutten av jan.
:'(
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nå er det ikke lenge igjen, gutter... 6 dager til, så er det julekveld igjen!

Og !mats, det er på tide å våkne!
Julekvelden er vel strengt talt i dag, stormen... Helt grei episode
Eeh, det kom da vitterlig en ny episode i natt? Eller?
http://next-episode.net/Prison-Break.../overview.html

Begynner vel ikke før 5-6 februar? Kommer vel torrent natt til 6 februar..
Toak: Se på forrige episode der:

Date: Mon Jan 22, 2007
^ genialt. men kjipt at det ikke kommer ny episode etter det før om 2 uker.
Spoiler:




Jaja, Terry død og greier. Det eneste de kan kjøre på med nå er vel opptaket som Tancredi ikke helt vet at hun (sannsynligvis) har nøkkelen til.
Også håper jeg Mahone stikker og dreper alle gutta på kontoret til Kim.
Sitat av helk
Jaja, Terry død og greier. Det eneste de kan kjøre på med nå er vel opptaket som Tancredi ikke helt vet at hun (sannsynligvis) har nøkkelen til.
Også håper jeg Mahone stikker og dreper alle gutta på kontoret til Kim.
Vis hele sitatet...
Mahone joins the good team..Har jeg ventet på hele tiden
Sjokk at Terry døde ja. Gleder meg til og se hva som skjer videre med med den perfekte familien til T-bag og hva som skjer i fengselet med Bellick
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hehe, nå har Bellick begynt å tro at han er noe, fordi Mahone "ansatte" han xD Gleder meg til å se hvordan ting løser seg.. Har hørt at de skal holde på helt til sesong 5? Er det sant?

- Og hvorfor i helvete har det ikke kommet en ny episode i dag?? (Har funnet to filer med den episoden som har kommet ut, men uten noen seeders eller noenting!!) Jævlig irriterende!




..Da har den vel egentlig kommet ut,men dere skjønner vel kanskje hva jeg mener..
da ville jeg sjekket på nytt, eventuelt bruker du torrent så fant jeg på www.torrentspy.com episoden med seeders, som jeg i skrivende øyeblikk laster fra:P
Jeg mener jeg leste på imdb at det er en pause på to uker mellom episode 16 og 17. Vi må desverre vente i en uke til.
Det var ikke Prison Break igår. De ville heller sende 2x 24.
HVa faen er vitsen med alle disse pausene da... Folk gidder til slutt ikke mer vett..
for å få opp spenningen kanskje? kjipt annyway
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Vitsen er vel at det er kanaler som gjerne sender sport eller annet livemateriale som sees på som viktigere enn seriene som uansett går i opptak.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nokon som har sett noko til episode 18 eller? Trur den burde vere ute til nå ?
Prison.Break.S02E18.HDTV.XviD-XOR på piratebay
se under tvprogrammer .-> prisonbreak--


god å lete du..
Sist endret av !mats; 27. februar 2007 kl. 20:44. Grunn: ikke link ;)
hmm.. takk skal du ha såg berre på torrentz etter gamal vane
One of the good guys
2rs1's Avatar
18 var konge.


GE-SCHPOILER
-
-
-
-
-
-
-



Håper så indeli at kellerman planter den kula i panna til presidenten og warden gjør ett eller annet med kopien sin av tapen. Må jo være en grunn til at han kopierte den Blir spennende å se om Franklin fikk hengt seg, blir litt skeptisk når de klippet det der dem gjorde.
<spoiler>[COLOR=White]Var det ikke slik at Burrows-gutta skulle utpresse presidenten? Hvis Kellerman planter kula i hodet hennes går vel den planen i vasken, eller? Ellers blir det jo spennende å se om C-note virkelig henger seg, eller om Mahone kommer stormende inn og redder han fordi Mahone trenger Franklin for å få tak i Burrows allikevel.[/COLOR]</spoiler>
Jeg har ikke sett prison break på noen mnd nå. Jeg vil spare noen episoder til en spessiell kveld jeg har tid :P
Sitat av knavik
hmm.. takk skal du ha såg berre på torrentz etter gamal vane
Vis hele sitatet...
hmmmm... trodde torrentz søkte i piratebay og?

uansett.. bra episode , med irriterende slutt.. som vanlig
Så nettopp 18. Faen ass, digger denne serien. Virkelig bra. Jeg syns også de greier å holde spenningen, og ikke ødelegger alt.
*Spoiler*

-[COLOR=White]Håper Michael er så smart at han har tatt backup, irriterte meg at ressigøren ikke hadde med en scene hvor han uploadet filen på mange servere, satt for meg selv å tenkte at hvis han liksom mister den sure memorysticken og det viste seg at han ikke hadde tatt backup så er det slutt på prisonbreak her i gården.[/COLOR]
faen eller.. Jeg tror jeg laster ned Prison Break nå jeg xD Jeg blir bare frista når jeg leser denne tråden
Dere som følger med....Er det noen av de vavittig harbarkete,perverse,voldelige fangene eller vokterne som har sagt ETT banneord ennå?
Må si jeg ramlet ut ganske fort i s1 da skuespillerne var fryktelig pusete.Ikke et stillferdig lite"fuck"engang fra noen av dem.
Lå ellers merke til at i denne Fox serien heter fengselet Fox,den eneste tvkanalen de har er Fox.....Het ikke elven Fox River også?
Klarte liksom ikke å leve meg inn i serien på en måte.........
Hørte at det skulle komme sesong 3 av Prison Break For noe dritt, de burde ha stoppet mens leken var god.
One of the good guys
2rs1's Avatar
var evig skeptisk til sesong 2, men her har de virkelig overbevist meg og lagd en knallsesong.

Lincoln, Michael, C-Note, Sucre og T-bag er jo fortsatt igjen. Klarer fint en sesong til, regner med at mahone, bellick og asiateren er med også. Har fått såpass tro på produsentene at de skal få lov til å glede meg en sesong til fremfor å avslutte det nå.
Sitat av marsboer
Hørte at det skulle komme sesong 3 av Prison Break For noe dritt, de burde ha stoppet mens leken var god.
Vis hele sitatet...
helt enig

Lurer på hvordan dem skal holde spenningen i en hel sesong til :P
Sitat av Maddy
var evig skeptisk til sesong 2, men her har de virkelig overbevist meg og lagd en knallsesong.

Lincoln, Michael, C-Note, Sucre og T-bag er jo fortsatt igjen. Klarer fint en sesong til, regner med at mahone, bellick og asiateren er med også. Har fått såpass tro på produsentene at de skal få lov til å glede meg en sesong til fremfor å avslutte det nå.
Vis hele sitatet...
Så enig så enig.Når jeg så slutten på sesong 1 var jeg så skuffet av av de skulle lage ENDA en sesong men nå vil jeg si at sesong to kan absolutt måle seg med sesong 1.

Sesong 3 ftw
Må sei meg enig i at eg og var skeptisk til sesong 2! Men fortsetter ein eventuell sesong 3 som sesong 2 har gjort så versegod for meg
Sitat av Maddy
var evig skeptisk til sesong 2, men her har de virkelig overbevist meg og lagd en knallsesong.
Vis hele sitatet...
Mhm! Gleder meg til Sesong 3
Ingen vits å glede seg til sesong 3, gled deg heller til episode 20 sesong 2!

Season 2 aint finito yet!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Synes sesong to har begynt å bli litt dårlig. Er liksom ikke det samme lenger, virker som om alt går i repeat og serien bare surkler. Men skal bli spennende å se hvordan de to siste episodene blir og hvordan de løser sesong 3.

SPOILER
[COLOR=White]Hørte noen rykter om at i sesong 3 så skal de inn i fengselet i Panama, siden omtrent alle de resterende "fangene" er der. Tipper Alexander Mahone, Brad Bellic åker inn i buret og muligens noen topphemmelige agenter ryker nok med .[/COLOR]
Noen andre som har sett episode 21? For en forrykende episode! Cliffhangeren(e) er også på topp, kan ikke vente til neste episode.
Forøvrig er jeg er litt uenig med deg, sparco. Jeg synes at PB-episodene vi har sett i det siste har tatt seg opp igjen i forhold til resten av sesong 2. Sesong 3 kommer visst nok ut på høsten, og teorien om at de kommer til å bryte seg ut av fengselet i Panama virker sannsynlig.

Edit: Jeg tipper teorien din stemmer. Jeg fant spoilere og annet interessant stoff her. Dette skal visstnok være sesongavslutningen men i følge IMDb er det en tjuetredje episode som heter "Sikimicky" med ukjent sendedato.
Sist endret av capital_g; 27. mars 2007 kl. 20:59.