Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  145 11223
Sesong 2 er faktisk bedre enn Sesong 1 - hvis du ikke har sett første "året".

Sålangt har det vel kommet til 2x03 - og jeg synes de har tatt vare på de viktigste greiene fra første året - pluss lagt til andre viktige elementer.

Tar jeg ikke helt feil, bygger det opp mot flukt over grensen i siste episode. Gamle venner, unger og kjerringer tar en "over the wall" hvor det står gigantiske sperringer. En eller annen dør - så lever de det gode liv. Videre så kommer HELE gjengen fra Lost padlende på palmeblader! Er vel noen rømlinger der også :P
Har bare sett de to første episodene hittil, skal se den tredje i dag. Virker som en jævla bra sesong, liker han nye snuten. Mastermind på linje med Scofield virker det som. Denne sesongen tror jeg blir helvetes rå
Lenge til episode 4 kommer?
På tirsdag vil vi kunne få i tak i den.
Tror Ep4 kommer Natt til tirsdag kl 04.00 sån ca... men er ikke helt sikker...

Ep 3 er den mest spennende episoden til nå!
Ep4 kommer om 12 timer ca.

Det er en fryktelig bra serie. Jeg må hoppe på hype'n, haha. Men fremstillingen av rollene, variasjonen, manuset og selve historien med twistene stopper aldri opp. Forhåpentligvis greier de å slutte mens leken er god, og ikke går på en Lost-smell.
PB er knall bra, og jeg syntes absolutt at de har greid å bevare spenningen, og det tror jeg de greier hele sesongen også. Gleder meg til å laste ned episode 4 klokken 04.00 i natt

på thepiratebay får jeg jævlig god speed på PB, på alle episodene i sesong 2 har jeg ligget på ca 400 kb/s. Bra.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prison Break er en av de beste seriene som er lagd!! det er så sykt spennende.. det er tirsdag i dag!!!
Jeg synes episodene som har kommet så langt i season 2, har vært knall. Jeg må si jeg har ikke vært spesielt interessert i PB før jeg så de første i season 2. Så jeg har litt å ta igjen kan man si. :x
Prison Break er en kjempe serie.... Og ja, det er tirsdag idag.....
14 timer igjen *20 tegn*
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av ZuPrEmE
14 timer igjen *20 tegn*
Vis hele sitatet...
Hva er 14 timer til *120 tegn* ?
Vel ep 05 går i 2 kbs fra Piratbay :/ bare 5 timer igjen
Prison break er klart den beste serien, synes sesong 2 er litt mer spennede enn ses 1 .. Lasta ned min på 7 min fra piratebay
Noen som har sett episode 06, som kom i natt? Syns hvertfall den var sinnsykt bra.
Akkurat fått 5 ny episoder inn på pcn som jeg skal kose meg med =) Digger prison break!!
Sitat av Toak23
Noen som har sett episode 06, som kom i natt? Syns hvertfall den var sinnsykt bra.
Vis hele sitatet...

så den jeg og aaaaa hvordan pokker skal de lure seg unna denne gangen da. savner når alt var planlagt
Sitat av pastasoppen
så den jeg og aaaaa hvordan pokker skal de lure seg unna denne gangen da. savner når alt var planlagt
Vis hele sitatet...

ja, nå blir det jo at de ofte slipper unna med flaks...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Grr, trodde kanskje s02e08 skulle slippes idag, men ser dårlig ut. Ser at man tydeligvis kan laste ned episodene på tv.com, bare ikke jeg. Noen får det til å funke?
Kommer ikke ny ep. før 23. Fox skal sender baseball istedet nå og fremover.
Mente det stod release dato den 9 oktober jeg http://www.imdb.com/title/tt0861280/
Da har jeg heldigvis heroes ihvertfall.
Jeg synes sesong 1 var bedre. Kriblet mer i magen i slutten av episodene.

Synes ikke de har klart det like bra i sesong 2, selv om den klart er en av de bedre seriene som går på tv. Vet ikke helt hva det er. Er liksom litt for mye flaks de har. Men skal definitivt se resten av sesongen.
#Conex's Avatar
Trådstarter
Hvor blir av episode 8 fra sesong 2? Skulle ikke den kommet i natt?
Slenger meg på denne jeg og. IMDB melder om at det skulle komme episode 9.10, men finner ikke noen episode jeg heller
#Conex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Trash2000
Slenger meg på denne jeg og. IMDB melder om at det skulle komme episode 9.10, men finner ikke noen episode jeg heller
Vis hele sitatet...
Begynner nesten å bli rastløs, får vel prøve å holde ut kvelden.
Det er en release ute å går, som jeg kom over på isohunt. Men tror den er fake.
Sitat av Goophy
Kommer ikke ny ep. før 23. Fox skal sender baseball istedet nå og fremover.
Vis hele sitatet...
Jøss, jeg skrev jo hvorfor rett ovenfor.

Edit: Dere burde sjekke tv.com for slikt, den er som oftest riktig.
Sist endret av Goophy; 10. oktober 2006 kl. 19:07.
#Conex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Goophy
Jøss, jeg skrev jo hvorfor rett ovenfor.

Edit: Dere burde sjekke tv.com for slikt, den er som oftest riktig.
Vis hele sitatet...
Ah, takk!

Jaja, da blir det nok ikke noe Prison Break i kveld. Får vel bite i det sure eple, å se om det går noe bra på tv. Ble litt stresset, neste gang skal jeg lese de siste innlegene.
Har sett den første episoden nå den er drit bra. Den andre episode går på tv3 i sent kveld. Så hvis dere ikke har sett den er det bare å se den da eventulet ta den opp. Vet noen når Lost starter? Gleder meg allerede.

Marcen
De to første episodene ligger på nettet allerede... Hakke peiling på når de kommer på TvNorge.
Siden dette er tross alt en prison break tråd og ikke lost tråden, så kan jeg vel si at de 7 første episodene til prison break også ligger på nettet.
begynner å bli lei hele serien, får være grenser for hvor mange ganger folkene skal være en hårsbredd fra å bli tatt. haywire er vel eneste grunnen til at jeg gidder se på fortsatt
Sluttet å se PB etter først sesongen jeg. Synes serien var veldig bra i starten, men sluttet å se når de rømte fra fengslet. Da var serien, i mine øyner, ferdig. Ble lovet fra starten av at dette bare skulle gå en sesong, 24 episoder eller noe. Så ble serien en stor hit og de skrev om de to siste episodene for å kunne ta en sesong til. Off topic men det er vel det som har skjedd med Lost og.. Fantastisk bra første sesong. For å gå over i en 2 sesong uten noen form for fremgang. Dessverre .
Nettopp. Lost også. Helt ute å kjøre nå...det skjer så sinnsykt mye der som aldri kommer til å bli forklart...synes det begynner å bli litt lame...

PB har også endel sånne litt dumme finesser, feks er Scofield var nede i luftegården i fengselet, de skulle telle opp fangene, Så var han liksom ikke der. Også plutselig er han der bare. Uten noen forklaring om hvordan han liksom klarte å komme seg dit osv så fort...
Sitat av Marcen
Har sett den første episoden nå den er drit bra. Den andre episode går på tv3 i sent kveld. Så hvis dere ikke har sett den er det bare å se den da eventulet ta den opp. Vet noen når Lost starter? Gleder meg allerede.

Marcen
Vis hele sitatet...
sorry ot, men skulle bare svare.. og i norge kommer den første episoden tidelig i 2007 til norge men finnes allerede 2 episoder på nettet
Jeg følger med serien på TV (Ja, jeg er anderledes), og jeg må si at mye av "piffen" i serien er forsvunnet. Man kan jo si at serien har prøvd å gå nye veier, men selv sitter jeg med feelingen at serien er begynt å lide av Lost-syndromet. Altså bare dra alt ut i all evighet.
Synes serien fortsatt er veldig spennende å se på, men sesong 1. var klart best
(OT: Nå gleder jeg meg til fotballen er ferdig, så de begynner å sende pb i USA igjen)
Det kommer ny episode i natt, gjør det ikke? Nå er jo det der jævla baseball opplegget ferdig tror jeg!
Sitat av ZuPrEmE
Det kommer ny episode i natt, gjør det ikke? Nå er jo det der jævla baseball opplegget ferdig tror jeg!
Vis hele sitatet...
ja kommer en ny i natt
blir knall! syns egentlig serien har bare blitt bedre og bedre.
synd at guttvalpen ble skutt
Nettop lastet ned s02e08, ser ganske bra ut hittil.
Synes ikke episode 8 sesong 2 var så veldig bra.
jeg synes 208 var spennende og meget bra en av de bedre i sesong 2
209 var rimelig spennende, lurer på hva i svarte som kommer til å skje neste uke.
Da laster jeg ned 209, snart ferdig. Da blir det å banke seg ned foran skjermen med cola og potetgull og kose seg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har lagt merke til at lyden og munnen er forskjellig. Lyden ligger litt etter/før bildet.
Noen som har samma problemet?

Jeg merka det på episode 209 og på 210 :/
Spiller av i VLC.. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det?
Sparco det er vel fordi du har lasta ned ein nuked episode. Last ned fra kjente grupper så slepper du det. www.torrentbytes.net har alltid perfekte releaser.
Hva menes med nuked? Hvorfor blir episoder nuka?
Lasta ned fra direct connect++, men får vel begfynne å bruke torrent. Har kvia meg litt for å begynne med torrent, for forstår ikke helt de programma, men..
Det ligger proper versjoner ute nå. Både 209 og 210 fra LOL var ute av sync.
syns andre sesongen er ganske kjip... fengslet spilte hovedrollen, men nå som de er ute og rocker blir det ikke samme greia. det som var kult i første sesongen er borte nå (at scofield var godt forberedt og hadde verste planen). burrows er ikke så kul heller egentlig. det var best når han var passiv martyr.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Se episode 13... Sykt bra! Aldri gledet meg mer til neste episode som jeg gjør akkurat nå...