Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2293
Jeg lurer på hvor jeg får kjøpt en vekt til å veie hasj å marihuana med. Slik at jeg veier grammene nøyaktig.Noen som vet?
får vel noe på jernia tenker jeg ;/
du får tak i det på alle headshops ihvertfall.
de har en ikke så dyr brevvekt på clas ohlson, artikkelnr: 31-3664..
den går fra 1 gram til 5 kg
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av SpARxXx
de har en ikke så dyr brevvekt på clas ohlson, artikkelnr: 31-3664..
den går fra 1 gram til 5 kg
Vis hele sitatet...
Den vil veie alt for unøyaktig...

Hvis du skal kjøpe en vekt for hasj ville jeg ha gått for en Pesola 30g vekt.
Du kan eventuelt kjøpe en 10 g men den blir vel i utgangs punktet som oftest brukt til å veie opp pulver. Pesola er merket, om du skal ha "fjærvækt"..
Hvis du tenker på en digital vekt, så er det mange forskjellige vekter å velge mellom.
Du må kjøpe en som kan veie opp 10 dels gram. Der kan du også kjøpe en Pesola, f.eks 300 g digital..
Jeg ser at du bor i bergen og kan da uten problemer å kjøpe på Scorpius ved nøstet eller på Witchy Bithcy oppe mot Sandviken, Støletorget..
Sist endret av spQ; 30. april 2006 kl. 16:23.
420
Trådstarter
90 7
Sitat av speq
Den vil veie alt for unøyaktig...

Hvis du skal kjøpe en vekt for hasj ville jeg ha gått for en Pesola 30g vekt.
Du kan eventuelt kjøpe en 10 g men den blir vel i utgangs punktet som oftest brukt til å veie opp pulver. Pesola er merket, om du skal ha "fjærvækt"..
Hvis du tenker på en digital vekt, så er det mange forskjellige vekter å velge mellom.
Du må kjøpe en som kan veie opp 10 dels gram. Der kan du også kjøpe en Pesola, f.eks 300 g digital..
Jeg ser at du bor i bergen og kan da uten problemer å kjøpe på Scorpius ved nøstet eller på Witchy Bithcy oppe mot Sandviken, Støletorget..
Vis hele sitatet...
Hvor selges disse på nettet da?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Ett enkelt søk på google kan hjelpe deg.. Google->Pesola 30g -søk-
http://www.naturogfritid.no/default....talj&ID=750003
CropShop.no
hemphouse.no
shangri-la.no/
http://cgi.ebay.com/PSP-Pocket-Scale...QQcmdZViewItem

Du må ikke finne på å kjøpe vekt i norge, de er overpriset som bare faen.
i oslo på sjangrila får man kjøpt seg vekt
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Kan anbefale denne på det sterkeste. Ja, den er dyr, men det er absolutt verdt det. Av alle digitalvekter jeg har vært borti, er dette den beste.
Qxl

Her har du noen vektor