Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1552
Hva er egentlig petidin?
Hva i /"&#/"/#/" er denne posten godt for? Du som har vært her siden Februar 2003 burde da kunne reglene?

Og nei, THC er ikke i lovlig salg i norge..


Petidin: http://www.felleskatalogen.no
Sist endret av Forconin; 27. april 2006 kl. 11:13.
Sitat av fxxked
Hva er egentlig petidin?
Vis hele sitatet...


Petidin Nycomed Pharma


Analgetikum ved sterke smerter.


Forsiktighetsregler: Narkotikum. Tilvenningsfare. Bør fortrinnsvis benyttes i kortere perioder. Langtidsbehandling øker risikoen for kramper, trolig pga. akkumulering av den toksiske metabolitten norpetidin. Toleranseutvikling ved vedvarende bruk. Forsiktighet ved hodeskader, tilstander med forhøyet intrakranielt trykk, nedsatt lever- og nyrefunksjon og respirasjonsvansker. Pasienter bør advares mot bilkjøring og betjening av farlige maskiner. Dosereduksjon hos eldre. Gis med forsiktighet til pasienter med supraventrikulær takykardi eller pasienter som har hatt krampetilstander. Stor forsiktighet ved samtidig bruk av MAO-hemmere og i 2 uker etter slik behandling.

søk og du vil finne

Edit: ^ kom meg visst i forkjøpet der
Sist endret av Tadkom; 27. april 2006 kl. 11:15.
En dag min venn! En dag...
En dag slipper man dra ut av huset for å få tak i THC, en dag kan man dyrke det selv i sitt eget drivhus! =D
Kan man ikke det nå da Jeg regner med at du mener uten sette helsa, økonomien eller sitt gode rykte på spill, Forconin?
Spliff kan man vel få om man er kreftsyk? eller?
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Sitat av fxxked
Spliff kan man vel få om man er kreftsyk? eller?
Vis hele sitatet...
NEI! (Meldingen du skrev er for kort. Vennligst forleng meldingen til minst 20 karakterer.)
Dyrkeklubben jobber med å fikse medisinsk marihuana til pasienter som trenger det. Pasientene må opplyse legene om hva de driver med, og det virker som det er noen leger som absolutt syns det er ok.
Siden når i faen er Apoteket kjent som polet? eventuelt motsatt?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Lenge siden jeg har lest en så kritisert tråd
Sitat av felix_poker
Kan man ikke det nå da Jeg regner med at du mener uten sette helsa, økonomien eller sitt gode rykte på spill, Forconin?
Vis hele sitatet...
Hehe, jo, du har nok rett der