Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2596
noen andre som nylig fikk ZTV istedet for Viasat +?, er det bare meg eller har de ca tre forkjellige musikkvideor som går igjen å igjen...

hadde liksom gledet meg til å få en slags MTV, men neida.. samme resirkuleringsgreia som viasat+ og tv3 driver med..

Better than thou.
Ja, jævlig irriterende egentlig.. Alle filmene går på loop hele dagen.
ZTV sux, jeg ser heller på MTV liksom.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
MTV sux! Jeg ser ikke på noen av delene
nååå.. de spiller nå den siste med Pain i ett kjør, og den er nå ikke så alt for aller verst
cezar's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Yallis
nååå.. de spiller nå den siste med Pain i ett kjør, og den er nå ikke så alt for aller verst
Vis hele sitatet...
ja enig, den er ganske fet. men det er stort sett det..
Opprinnelig postet av cezar
noen andre som nylig fikk ZTV istedet for Viasat +?, er det bare meg eller har de ca tre forkjellige musikkvideor som går igjen å igjen...

hadde liksom gledet meg til å få en slags MTV, men neida.. samme resirkuleringsgreia som viasat+ og tv3 driver med..

Vis hele sitatet...
Det er skikkelig dritt kanal, og for dere som ikke vet dette er den styrt av en gjeng svensker. Jeg har hatt denna kanalen her nede i noen år nå og har lagt merke til et par saker med den..

- De har eldgamle serier som ikke er vært skjorta på formidddagen.

- De sender masse dritt musikk..

- Ettersom de samarbeider med MTV så kan man enkelte dager i de sene timer se at de har AKURATT den samme playlisten som MTV..

Ganske funny spør du meg.. lavbudsjett kanal delux.
Opprinnelig postet av Yallis
nååå.. de spiller nå den siste med Pain i ett kjør, og den er nå ikke så alt for aller verst
Vis hele sitatet...
Hva som er god musikk og ikke er meget subjektivt mine herrer.
At de sender de samme hele dagen lang er en annen sak. "Supply" and demand?

Uansett, Yallis, morsom sig!
De har iallefall ikke gjort om hele kanalen til musikkanal så vi har Seinfeld og enkelte andre bra ting
Både ZTV, MTV og VH1 sux...
Men MTV kunne blitt bra vist de kutta ut noen av de programma med musikk jeg ikke skjønner...
Men det som er mest irreterende med MTV er reklamepausene..
Får vondti hodet, og det begynner og gå rundt for meg når jeg ser og hører på dem... Sinnsykt psycho reklamer!! Why??
Syns ikke akkurat selve reklamene til MTV er dårlige, men syns det er for mye reklame. Blir kjedelig å høre på en sang, så litt gaylord snakking etterfulgt av "buy _these_ shoes becuz they rock!" etc.

Altså MTV hadde vært grei hadde det ikke vært for reklamen, derfor blir det mest MP3 spilling på meg, ettersom jeg kan velge alle sanger selv uten reklame bedre lyd osv

Ja....
rekylvinyl.no
Etter liten sammenligning av MTV og VH1, så er nok VH1 bedre.
De kjører en del gode programmer om band og forskjellige musikk typer, veldig mange gode programmer, men de videoene de kjører er jo på samme lavmål som de fleste på MTV.

ZTV er fremdeles helt på tryne, MEN tror jeg leste et sted for litt siden at de lovte å sende min. 5 timer med NORSK musikk!
Det hadde gjort dem virkelig mye bedre, men for meg ser det ikke ut som de forsøker å holde løftet en gang.
det eneste som går der er "röyksopp - poor leno"...
hver eneste gang jeg setter på zTV går den... dritt kanal spør du meg
jeg har sett Slipknot og Limp Bizkit (*host*) på ztv..
når dem spiller Slipknot så tilgir jeg dem ganske mye
Har sett slipknot på mtv og d0h :P

Men, lenge leve viva, selv om jeg ikke har den selv
▼ ... over en uke senere ... ▼
Men en ting skal MTV ha skammros for og det er Jackass...
Jackass ruler så sinnsykt.... Beste programmet gjennom tidene...

....Lenge leve Bam Margera og Johnny Knoxwill....


*Hi my name is Johnny Knoxwill - Welcome To Jackass*
Better than thou.
Knoxville, Johnny Knoxville.
Jaja, greit Carlo...
Var noe gale der ja, følte det på meg...
▼ ... noen uker senere ... ▼
musikken på Z TV som går på natta (jau er en natterangler), er grei nok den synes jeg, er ikke akkurat stor fan av MTV
Får ikke ZTV på TV'n min. Søstra mi har det visst, og på TV'n på stua. Tingen er vel bare at jeg er idiot og ikke får stilt det inn. Argh.

Men uansett, det er jo alltid bare populær skitmusikk som blir spilt 24/7. Aldri noe som IKKE er kommerst og poppis. Tror jeg ser en NIN-video ca 1 gang pr år. Da er det jubel i heimen.
m-m mye kommerst møkk på MTV, men som sagt; Z TV på natta er ikke verst. De spiller visst mere kommerse ting og tang på dagtid..
Opprinnelig postet av DanBanan


Det er skikkelig dritt kanal, og for dere som ikke vet dette er den styrt av en gjeng svensker. Jeg har hatt denna kanalen her nede i noen år nå og har lagt merke til et par saker med den..

- De har eldgamle serier som ikke er vært skjorta på formidddagen.

- De sender masse dritt musikk..

- Ettersom de samarbeider med MTV så kan man enkelte dager i de sene timer se at de har AKURATT den samme playlisten som MTV..

Ganske funny spør du meg.. lavbudsjett kanal delux.
Vis hele sitatet...
dette fant jeg ut på 2 dager! møkkakanal
For min del har jeg de vanlige kabelkanalene. Og ZTV klarer vel glatt å konkurere med de fleste av dem. Fordelen med ZTV fremfor MTV er at det er lengre mellom reklamepausene. Og si ikke at det er bedre musikk på mtv. Hvis man ikke ser fra 12 på natta. Og da sover alle snille barn.