Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  234 61601
Du er ikke den første som sier det. Er det ingen som kan få kameraten sin til å bla opp det programmet han/hun brukte? ^^
kom ann da ? må vere noen som kan fiske opp noe prog her vell ?
Håper det jeg også.
programmet er dev c++.. google er din venn


og viss det du egentlig lurte på om det ikke var noen som kunne lage denne filen, så sorry.. du må lage den selv i c++ fordi du må skrive inn din egen epost. dette kan du ikke gjøre når exe filen allerde er laget. sorry..


og viss det var noe helt annet dere to over meg egentlig lurte på, så sorry. hehe..


men prøvde i alle fall å hjelpe.

ha en fin lørdagskveld alle sammen (L)


EDIT: HER LIGGER EN HELT KOMPLETT GUIDE. FØLG DEN OG ALT GÅR SOM SMURT.
http://www.freakforum.nu/forum/showp...&postcount=150
Sist endret av mrniceguy; 3. mars 2007 kl. 21:11.
Med et kjapt søk på forumet fikk jeg opp en tråd som ble veldig diskutert for noen måneder siden, og det ble laget et program. Her er en liten guide dratt ut fra den tråden: http://www.freakforum.nu/forum/showp...8&postcount=81 . Men husk å søke før du spør! Tok meg 5 sec å søke på denne.

Edit: Litt sen xD!
Sitat av Gisse
Med et kjapt søk på forumet fikk jeg opp en tråd som ble veldig diskutert for noen måneder siden, og det ble laget et program. Her er en liten guide dratt ut fra den tråden: http://www.freakforum.nu/forum/showp...8&postcount=81 . Men husk å søke før du spør! Tok meg 5 sec å søke på denne.

Edit: Litt sen xD!
Vis hele sitatet...



men du. det der er ikke hele programmet, bare en snarvei til å lage det. (på en måte)


og til alle dere der ute som er på utgikk etter en enkel måte til å se deilige jenter dere ikke har reell sjans på: sorry... men følg den guiden jeg la ut i tråden overfor. så skal det funke dere må nok gjøre litt selv. men det er egentlig ikke mye


og med stor fare for å gjenta meg selv:
sjekk linken i min forrige tråd. den er komplett.
Sist endret av mrniceguy; 3. mars 2007 kl. 21:15.
Sitat av mrniceguy
men du. det der er ikke hele programmet, bare en snarvei til å lage det.


og til alle dere der ute som er på utgikk etter en enkel måte til å se deilige jenter dere ikke har reell sjans på: sorry... men følg den guiden jeg la ut i tråden overfor. så skal det funke dere må nok gjøre litt selv. men det er egentlig ikke mye
Vis hele sitatet...
Det du linka til var ikke programmet. Sorry mac, det var bare en FAQ. Han spurte etter programmet og jeg gav ham en kjapp guide jeg skrev for en stund siden. Du derimot kom med en FAQ (Om noe går galt eller om du lurer på noe, Frequently Asked Questions) som jeg skrev for ikke så lenge siden. Jeg skrev begge to sel og om du ikke tror meg, les igjennom.
no problem vettu. ikke meningen med noe opprør eller noe. og la ikke merke til at guidene var dine hehe..

men jeg personlig synes den faqen er bedre, sånn att folket kan vite hva de evt har gjort galt, og hva de ikke må gjøre og sånn. viss du skjønner?



men, selve programmet, eller buggen, eller hva det kalles, ligger vell ikke der? sånn helt egentlig? hehe.



og så klart tror jeg at du har skrevet dem ha en fin kveld maq



men for ikke å forvirre stakkarene fullstendig; skal vi bli enig om hva som er den beste linken? hehe. jeg stemmer på faqen. men begge to er gode, du er en helt
Sist endret av mrniceguy; 3. mars 2007 kl. 21:23.
ok vet jeg maser litt nå... men når jeg compilerer denne filen blir den bare lagret som en ny dev fil ! hvordan får jeg den til å bli en .exe fil ? jeg bruker et program som heter "blodshed-dev-c++ eller noe sånn ? vist det hjelper ;P
http://www.doc.ic.ac.uk/~ih/teaching/webcam/ prøv den Har bare sett over raskt, er ikke sikker på om det er nyttig i det hele tatt :/
Sist endret av Aeeira; 8. mars 2007 kl. 21:11.
Sitat av Gisse
Med et kjapt søk på forumet fikk jeg opp en tråd som ble veldig diskutert for noen måneder siden, og det ble laget et program. Her er en liten guide dratt ut fra den tråden: http://www.freakforum.nu/forum/showp...8&postcount=81 . Men husk å søke før du spør! Tok meg 5 sec å søke på denne.
Vis hele sitatet...
Jeg lagde den .exe fila og sendte det til noen, men den ble tatt av antivirusprogrammet.
En kamerat av meg har noe sånnt. Skal spørre han.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Alle har jo en venn som har noe sånt jo!
så hva skjer ? noen som bruker dette eller ? funker det ?
Lazywriter
Gisse's Avatar
Sitat av mrkampa
så hva skjer ? noen som bruker dette eller ? funker det ?
Vis hele sitatet...
Om du ser litt lenger opp, skrev Lycan at det ble tatt av antivirusprogrammet. Det skal nok funke så lenge offeret har dårlig sikkerhet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen av dere "venner" som kan legge det ut på nette?
Jeg er helt enig med Torstein47.
må personen starte programmet for hver gang jeg starter samtale? eller for hver gang personen slår på datan?
har ikke lest hele tråden men er det noen programmer som gjør slik at du kan se de som har web-cam uten at de godtar?
Sitat av FaLcOn
har ikke lest hele tråden men er det noen programmer som gjør slik at du kan se de som har web-cam uten at de godtar?
Vis hele sitatet...
les hele tråden
Dessverre har jeg ikke tid nå skal gi deg kp om du sier en guide som gjør det slikat jeg kan få det og hvordan jeg bruker det
Lazywriter
Gisse's Avatar
Sitat av FaLcOn
Dessverre har jeg ikke tid nå skal gi deg kp om du sier en guide som gjør det slikat jeg kan få det og hvordan jeg bruker det
Vis hele sitatet...
Om du leser det som står her og her så skal du ha passe godt grunnlag for en slik trojaner. Du må dessverre gjøre noe selv, though =/
fikk du kp av meg nå gisse:P

men funker den til vista da?

men finner ikke hvor jeg kan laste ned c++ compilator det kommer bare d++ compilator
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av FaLcOn
fikk du kp av meg nå gisse:P

men funker den til vista da?

men finner ikke hvor jeg kan laste ned c++ compilator det kommer bare d++ compilator
Vis hele sitatet...
Sett deg ned og *LES* tråden. Det står faktisk så detaljert som kva knapper du skal trykke for å oppnå kva resultat. Ikkje forvent å få alt servert på et sølvfat.

Kvifor skal *ANDRE* bruke si tid på å lese tråden for deg?

Forøvrig ingen språk som heiter d++. D finst, men ikkje d++.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har lest gjennom tråden og gjort som dere sier, eg laget dette for en stund siden men, som vanlig når eg holder på med et slikt prosjekt så blir det bare halvveis. Eg fikk laget prosjekt1.exe filen men når jeg kjører den kommer det opp standard windows feilmelding. "Prosjekt1.exe har et problem og må der for lukkes *jippi, hurra*

Edit tar med logg fra compile
Compiler : Message
.drectve `-defaultlib:uuid.lib ' unrecognized
.drectve `-defaultlib:uuid.lib ' unrecognized
Compiler Log
Compiler: Default compiler
Building Makefile: "CDocuments and Settings\Siggen\Mine dokumenter\Hacker Prosjekt\Webcam Hack\Makefile.win"
Executing make...
make.exe -f "CDocuments and Settings\Siggen\Mine dokumenter\Hacker Prosjekt\Webcam Hack\Makefile.win" all
g++.exe main.o -o "prosjekt1.exe" -L"C:/Dev-Cpp/lib" -mwindows msgrguid.lib libole32.a liboleaut32.a

Warning: .drectve `-defaultlib:uuid.lib ' unrecognized
Warning: .drectve `-defaultlib:uuid.lib ' unrecognized

Execution terminated
Vis hele sitatet...
Ettersom det eg har forstått så er det det som skal komme opp, den andre loggen tok jeg bare med :P
Sist endret av siggen_; 29. mai 2007 kl. 00:00.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er så lenge sida jeg drev med den der.. men vet jeg slet noe med å få kompelert den..
Har ikke prosjektet legner heller (gikk tapt under en feil formatering..: P)

Kan hende det er noen andre her som får det til=)
Sist endret av Morthez; 15. august 2007 kl. 19:58.
Sitat av HaZnO
zarion: uhm.. da må jo vedkommende sette opp radmin server osv og gi deg passord Da er det jo like så greit at de bare sender deg en webcam invitasjon, noe som er poenget her; om man kan se på en person sitt webcam UTEN tillatelse
Vis hele sitatet...
Installerer radmin (Sunbelt remote administrator (skal ha en cracket versjon liggenes hvis non ønsker)) samt setter instillinger til "hidden from systray", "run at windows startup" + legger inn cracket kode på din PC.

Hent ut alle registerverdier og eksporter til reg fil.
Legg hent ut radmin.exe (samt et par dll-filer)
Lag en bat fil som kjører skjult, som kopierer filene inn på HD, og legger inn regverdier (skjult her og!) Til slutt i batfilen kjører du radmin.exe. Da vil det være mulig å kople til offeret.

Alt dette slenger en inn i en executable (autoexstract) .rar-fil, og legger til i instillinger her at den skal automatisk kopiere registerfilen, radminfilene og batfilen inn på HD, samt kjøre bat-filen (tror det er en funksjon som må velges for at filene skal ligge skjult i arkivet, samt de kopieres inn skjult).


Da er det bare å sende f.eks et par mp3-filer som ligger pakket i .rar filen til 'offeret'
Han pakker ut musikken og lytter til den (nice musikk!!), samt du er fornøyd fordi han nettopp satte opp radmin-server som du har pw/user til.

Vet at det er mulig å gjøre dette slik at offeret ikke oppdager noen ting untatt at radmin.exe dukker opp i prosessliste, bare så veldig lenge siden jeg har gjort det, så husker ikke helt eksakt.


En annen ting med dette er routere/firewall... 'Offeret' må ha oppe en redirect på aktuelle port som er brukt av radmin (denne kan du velge selv..) i brannmuren for at det skal funke over internett..
Utrolig morsomt på lan tho, ha full kontroll over 'offeret' sin pc, en får opp direkte skjermbilde, og kan styre mus og tastatur =)

Angående webcam,

Google
Google2

Evt Sjekk ut I-Hacked

Googlemining er kjekkt =)

UncleSam FTW !
▼ ... over en måned senere ... ▼
En ting jeg hadde syntes vært fint, hadde vært om en kunne lage en post som ingen kunne skrive i, så den blir veldig mye mer oversiktlig..

Edit by speq


En ting jeg hadde synest vært fint, hadde vært om noen kunne lage en tråd/artikkel/sticky, som ingen kunne poste i. Så den blir veldig mye mer oversiktelig.


Regner med at det var det du mente?
Du kan jo f.eks gjøre det? =)
Sist endret av spQ; 18. september 2007 kl. 14:45. Grunn: speq@crew
Jeg laga den "trojanern" men hver gang noen trykker så kan de se at de ringer meg, og da avslutter de jo bare... Hjelp?
Jeg har faktisk oppskriften på akkurat det du ønsker her hjemme men hvis den personen som har webcam har et lys på webben når webben står på vil de jo merke det da men det du skal gjøre er å laste ned dette først http://home.no.net/afinset2/prosjekt1.zip . pass på at du extracter alt i en mappe et sted på disken din. Gå videre på google å søk på c++ compilator. Last det ned å installer det så det funker. Så tar du den fila du lastet ned først, åpner den og tar .dev fila i compilatoren. Må si at det er veldig avansert inne i det compilator programmet, så kanskje ikke rart hvis du sliter litt Finn et sted i .dev fila hvor det står . Dette skal da byttes ut. og du skriver inn din msnadresse Finn så en knapp i kompilatoren og kompiler. Gå til mappa og for å få den til å se litt bedre ut, kan du rename til noe du vet den personen du vil lure kanskje liker, f.eks om han spiller wow, kan du rename den til "WoW-Flying-mounts-EXCLUSIVE.exe"
Send mappa til idioten og du kan lene deg bakover å kose deg
▼ ... over en uke senere ... ▼
fy flate så genialt! funket utmerket! =)
saftus: har du testa programmet til zx4r4?
i så fall funka det?
Sitat av christian.!.!
saftus: har du testa programmet til zx4r4?
i så fall funka det?
Vis hele sitatet...
Nå skal det sies at guiden som zx4r4 er en nesten helt lik ripp-off fra min guide som jeg skrev i august i fjord. Den er egentlig ment på tidligere versioner av MSN. Da jeg testet det den gang så funket det som søren. Har ikke testet det nå.

Til zx4r4, det hadde jo vært greit at du ikke tok credits for guiden selv, men faktisk linket tilbake til den ordentlige guiden -.-'

Og det vil ikke være noe vits i å kalle den "WoW-Flying-mounts-EXCLUSIVE.exe" nå, ettersom TBC har vært ute lenge og det er ikke så interessant for alle.
fant en tråd på NT med en del intresang info, desverre døde den.
Hiver inn det nyttige som kom frem:
Hejsa alle i downloaderz.
Er der nogen der kender en software så du kan "trænge" ind på en andens webcam og se på dem uden de ved det?
Vis hele sitatet...
Nogen der gider hjælpe med at finde den software man kan downloade fra hjemmesiden?http://chatoswebcamspy.tripod.com/english/index.htm
Vis hele sitatet...
Chato's WebCam Spy hvor kan jeg DL-e det?
Hvordan det fungerer:
http://youtube.com/results?search_qu...&search=Search


får 404 på http://files-upload.com/files/461410/cws_setup.exe
Sist endret av Evelen2; 2. oktober 2007 kl. 17:42.
De URLene til "Chato's WebCam Spy v1.0" fungerer fortsatt ikke :S Er det noen som har de filene, som kan legge de ut?
er også sulten på chatos webcam spy... pent om noen kunne finne det
rart e så genial program er så vanskelig og finne.
Men kanskje det er fake?
virker for god til og være sant egenlig...
Noen som har prøvd dette og vet/får det til å funke?
eller er dette bare en bløff som mye annet?
Sitat av Goophy
Vis hele sitatet...
404 Not Found
Fikk lastet det ned og slikt, men når jeg skulle kjøre det så kom det opp en feilmelding om at det ikke var et gyldig WIN32-program ?!
Fikk samme melding..
samme feilmelding her.. noen som vet hvorfor?
Sitat av redkite
404 Not Found
Vis hele sitatet...
prøv
http://3.download-2.files-upload.com.../cws_setup.exe
EDIT:
Fikk samme melding..
ripsgard: tror det er fordi det ikke er et gyldig win32 program
Sist endret av Evelen2; 9. oktober 2007 kl. 01:35.
bump!
noen som har et prog som de vet fungere og kan brukes?
hadde vært kjekt med noe slikt ja, fant faktisk dette på en nettside, men dt kosta 18 kr og du kunne betale fra mob, men det kunne bare ringes in i 5 forkjellige land...
Fungerer ikke Gisse sin "kikke på webcam" greie på wlm?
Eller?
Noen som har testet?
"Vil-ha-noe-som-fungerer-på-wlm - YeY!"
Tør ikke å kaste meg ut på den guiden, uten å vite at den fungerer!
:-P
Her kan du finne Rat's du kan sende til folk.
Også kan du se folka i cam, uten de legger merke til det.

- Link 1 - Turkojan
- Link 2 - SUB7
- Link 3 - Poison Ivy

*skål*

Btw, Anbefaler Turkojan. (Bare husk, Å ikke installer servern på din egen pc.)
Erhm... Det var noen skikkelig skummle og avanserte programmer du, Tungaa...
Finnes det ingen som kun er video baserte?
Er ikke mange som gidder å teste det ut, når de veit at jeg kan sjekke passordene deres og slikt!
Sitat av GothQueen
Fungerer ikke Gisse sin "kikke på webcam" greie på wlm?
Eller?
Noen som har testet?
"Vil-ha-noe-som-fungerer-på-wlm - YeY!"
Tør ikke å kaste meg ut på den guiden, uten å vite at den fungerer!
:-P
Vis hele sitatet...
Den funker.