Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 585
Hei!
Jeg lurer på om suboxone vil gi meg akutt abstinenser når jeg har gått på oxycodone i årevis. Skøyt femti mg og null fem rohypnol for syv og en halv time siden, og 20 mg og null fem rohypnol til 1 time og 30 min etterpå.
Har fått oxycontin i 7 år og får nå rohypnol også av legen.
Har fortsatt små pupiller, men kjenner ikke noe rus.
Noen som har erfaring med dette så hadde jeg satt stor pris på tilbakemelding.
Suboxonene (18 mg til sammen) er ikke ordnet på min resept, og jeg fikk de i en zipp-pose, er det noe jeg bør sjekke/vite om de tablettene.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
tomelfingelregel er 24timer. personlig kan jeg ta subotex 4 timer ca etter heroin. venter du 12 burde du være ssfe. ja kan få akutt abstisser. ta 1 kg først, eller 0.5. vent litt å se. begynner du å riste og blir varm, kald hele tiden var det for kort tid. hva med å ta en del benzo, sovne (om det går) våkne opp å prøve med 4mg sub, vente litt og evt 4mg til om du ikke ble frisk nok. pleier ta et par dager før man føler seg frisk på sub etter lengre opiat tur...
Sitat av iamaddict Vis innlegg
tomelfingelregel er 24timer. personlig kan jeg ta subotex 4 timer ca etter heroin. venter du 12 burde du være ssfe. ja kan få akutt abstisser. ta 1 kg først, eller 0.5. vent litt å se. begynner du å riste og blir varm, kald hele tiden var det for kort tid. hva med å ta en del benzo, sovne (om det går) våkne opp å prøve med 4mg sub, vente litt og evt 4mg til om du ikke ble frisk nok. pleier ta et par dager før man føler seg frisk på sub etter lengre opiat tur...
Vis hele sitatet...

Haha 1 KG til å begynne med blir kanskje å bite av seg fingern, veit du mente mg :P bare flira godt her