Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1256
Har en xperia z1 compact med et problem..
Meldinger appen henger seg og får etterhvert beskjed om at det ikke svarer.
Noen som har hatt samme problem?
Android 4.3

Har testa et par sms apper men samme greia. Har og prøvd restore heile greia
Xperia sit rom er buggy som faen. Jeg har hatt bedre opplevelse med cyanogenmod 11 på beta nightly!
jeg har Z1 sjøl, dog ikke compact utgaven. og brukerh eller ikke original SMS appen.
Finnes bedre apper for SMS der ute
Trådstarter
har som sagt prøvd flere sms apper men det henger seg allikevel.. Hadde z1 før, ingen problem der..

Noen her som kan hjelpe en android noob med fremgang for å flashe mobilen?
Har lett litt på xda dev forum men er så mange tråder og mye å fordøye så hadde vert greit om noen med erfaring kunne gitt et par tips / linker til fremgangsmåte

ok nytt spørsmål.. Har unlocka telefonen og kasta inn CWM recovery, og flasha med SuperSU.
Fortsatt likt.. Er SuperSU en custom rom? Alt ser jo likt ut? Eller er det bare en tilføying for å få root tilgang?
i tilfelle, noen tips til custom rom jeg bør prøve`?
Sist endret av badacid; 9. mars 2014 kl. 23:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
SuperSU er en root manager den bare passer på at ikke virus appen får root.cyanogenmod kommer med en slik installert. Jeg ammenfaller på flashe cyanogenmod 11 til honami. Du laster over en zip og opner den i recovery.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Gjør som MrZone sier. Hiv inn .zippen med ROMet og flash det. Vil funke hest etterpå!
Trådstarter
Har kikket på cyanogen men forstått det slik at det ikke støtter z1 compact enda?

Har fått orden på sms problemet. Kontaktlista mi var syndrren. Mange duplikater fikk det nok til å hikke litt.