Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  424 53882
Sitat av MCIRON Vis innlegg
Mener walter* beklager
Vis hele sitatet...
Det er så deilig å se at de fleste andre også virkelig hater trynet til Skyler.
Jeg får lyst til å filleriste bitchynessen ut av henne!

Legger til at episode 10 er definitvt en av de beste gjennom hele serien.
Tidligere har Walter definitivt vært favoritten, men nå har alle karakterene utviklet seg såpass mye at andre har tatt ledelsen. Spesielt Jesse!
En bra episode var det. Fikk tilbake litt av grunnen til at man starta se det.

Beste episodene er i sesong 2.
OT men: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...artid=10039147

Her fikk jeg assosiasjoner til Breaking Bad med en eneste gang.
Sist endret av martnub; 25. september 2011 kl. 02:13.
Episode 11.... Alt for villt! Sykeste cliffhanger'n ever. De siste minuttene var epic.
Sitat av martnub Vis innlegg
OT men: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...artid=10039147

Her fikk jeg assosiasjoner til Breaking Bad med en eneste gang.
Vis hele sitatet...
Les comments. Ikke en eneste comment som ikke nevner Breaking Bad.
Fy faen knall episode likte spessielt slutten
Sinnsyk episode! Overgår slutten på nest siste episode av Game of Thrones som sykeste slutten noensinne. Tror ikke jeg kommer til å få sove før jeg har sett neste episode.
Sitat av El Capitan Vis innlegg
Sinnsyk episode! Overgår slutten på nest siste episode av Game of Thrones som sykeste slutten noensinne. Tror ikke jeg kommer til å få sove før jeg har sett neste episode.
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg må skuffe deg der. Dette var siste episode av Breaking Bad?
No way! Det kan ikke stemme

Tør nesten ikke sjekke i tilfelle det er sant

Sjekket no. 2 episoder til
Sist endret av El Capitan; 27. september 2011 kl. 01:40.
fy faen as for en episode ! Fikk helt gåsehud på slutten ! ah elsk
Sitat av El Capitan Vis innlegg
No way! Det kan ikke stemme

Tør nesten ikke sjekke i tilfelle det er sant

Sjekket no. 2 episoder til
Vis hele sitatet...
Yes ass! Nå ble jeg glad. Det er så sykt spennende!
Sinnsyk slutt på forrige episode. Hvor skal pengene komme fra? Selge seg ut av bilvasken på så kort tid tror jeg ikke er mulig. Lurer også på om Walter hadde planer om å skaffe ny identitet til Hank og Marie, visst ikke er de vel så godt som døde.
Sesongavslutningen kan ikke bli annet enn totalt EPISK!
Hank og Marie var ikke med i de 500.000$ hvertfall. Regner uansett med at de får heftig DEA protection og tror ingen av de kommer til å daue.

Håper ikke dette er siste sesong. Håper ikke det slutter med at Walt og familien lever et lykkelig liv under en annen identitet, men jeg er redd det er akuratt det som kommer til å skje. Spørsmålet da er, hva med Jessy?

En ting er hvertfall sikkert - Noen kommer til å dø snart. Kanskje Jessy redder Walt og dør selv. Eller omvendt. Kan jo hende Jessy gir av sine penger til Walt.
Sist endret av Source; 27. september 2011 kl. 18:33.
Sitat av Source Vis innlegg
Håper ikke dette er siste sesong. Håper ikke det slutter med at Walt og familien lever et lykkelig liv under en annen identitet, men jeg er redd det er akuratt det som kommer til å skje.
Vis hele sitatet...
Det er ikke siste sesong
Ahh, made my day, Waffaz
På en annen side sett; blir jævlig å vente til midten av 2012 på sesongstart, kjenner jeg serien rett vil det være en salig cliffhanger.
Sitat av loord Vis innlegg
Jeg tror jeg må skuffe deg der. Dette var siste episode av Breaking Bad?
Vis hele sitatet...
Sun Oct 02, 2011 End Times 12
Sun Oct 09, 2011 Face Off 13

Sendeskjema for de resterende episodene av Breaking Bad sesong 4.
Jeg tror ikke at noen kommer til å dø i sesong 4.
Det kommer til å være på nære nippet, og den gode gamle "Created by Vince Gilligan" vil komme opp på skjermen mens du sitter der og er fortvilt og skriker at de ikke kan avslutte nå, noe jeg har gjort de siste 2 episodene.
Sist endret av Kimer28; 27. september 2011 kl. 22:01.
i dagens episode på slutten der hadde jeg lyst å bare hoppe inn i skjermen og personlig dytte Gus bort til bilen.. men men
Hadde det, jeg også.
Tror du Walt har rigga bilen?
Breaking bad! er forelska! Håper vi får en forklaring på hvordan han visste bilen var rigget. At det ikke bare var gut feeling, blir litt skuffet da.
Sitat av plipp Vis innlegg
Breaking bad! er forelska! Håper vi får en forklaring på hvordan han visste bilen var rigget. At det ikke bare var gut feeling, blir litt skuffet da.
Vis hele sitatet...
Så ut som at det lå noe under bilen, men kan ha vært et av hjulene.
for meg virket det som han følte noe var galt, han er druglord og tar INGEN sjanser uansett så tok en alternativ rute hjem
Hvem vet? Kanskje han glemte fortelle noe, tar turen ned igjen. Walter freaker ut, stikker av. Gus kommer opp, setter seg i bilen kjører avgårde.

Walt blir igjen. Gus kommer opp, bilen sprenges til helvete. Gus overlever, siste vi får se i episode 13 er Gus kommer bandasjert ut fra sykehuset med et blikk som lyser hevn.

Blir bare spekulasjoner, men guuuuud for en bra serie.
Sist endret av stagg; 4. oktober 2011 kl. 13:12.
Det var jo ikke bare "gut feeling". Gus merket på Jesse at noe kom til å skje når de to snakket sammen på sykehuset, han følte noe var gale da, det så du på han liksom. Når han attpåtil hadde denne "gut feelingen" ville han ikke ta noen sjanser. Det er det jeg tror ihvertfall.

Det er ihvertfall helt sinnssykt spennende nå. : D
Å fyfaen denne episoden
Sitat av toxicity Vis innlegg
Å fyfaen denne episoden
Vis hele sitatet...
episode 13? Har du sett den? Hva? Hvor?
Sitat av reklame Vis innlegg
episode 13? Har du sett den? Hva? Hvor?
Vis hele sitatet...
Burde vært ute for lenge siden.

Faen det går i?
Så den på Stream
Nå lurer jeg på hva som kommer til å skje i siste sesong
Sist endret av toxicity; 10. oktober 2011 kl. 06:31.
Nå er det bare TIMER til noen uploader episode 13 folkens! Jeg gleder meg som en liten unge! Men vær så snill å ikke kom med spoilers på sesongavslutningen.

Det er lov til å linke til torrents her eller? Vil gjerne at dere poster den om dere finner den før meg, eventuelt sende på pm.
Jeg vil også gjerne ha PM
Ser ut til at den er kommet ut på Sceper, dog ikke i HD ennå (tar vanligvis 1-2 timer ekstra)
Aldri hørt om Sceper jeg.
Gir ikke ut noe link til nettsiden, men du finner den på første Googlesøk. Sceper er en av flere releasesider som finnes, se i kommentarfeltene til hver release, der finner du direktelinker til filen du ønsker.
Ja, forsøker å laste ned en fil derifra as we speak.
Herlig, da var den ute på bukta!
Og ja? Prøver meg ut der og jeg, så ser jeg hvilken fil som er best.

SÅNN! Nå tar jeg fram chips og farris og setter på episode 13 folkens!

EDIT: Og for en sesongavslutning det var!! Gled dere folkens!
Episoden var intet annet en legendarisk!
*****SPOILER*****















Var det Walt som forgiftet ungen? Tenker på avsluttningsscenen med blomsten.
Sist endret av shonny; 10. oktober 2011 kl. 14:23.
Ja alt tyder vel på det, var iallefall det første jeg tenkte.
Episk.
Man kan ikke si annet.
På en måte ble det ikke avsluttet med en cliffhanger, men på en annen måte ble det avsluttet med et helvete av en cliffhanger!

Jeg greier ikke vente til 2012 og sesong 5 - jeg satt igjen med en følelse som jeg ikke greier og sette ord på, den samme følelsen som jeg hadde etter at jeg så Løvenes Konge for noen uker siden for første gang siden jeg var 6.
Sist endret av Kimer28; 10. oktober 2011 kl. 17:43.
Sitat av shonny Vis innlegg
Var det Walt som forgiftet ungen? Tenker på avsluttningsscenen med blomsten.
Vis hele sitatet...
Ja, det var det. Spørsmålet er om ungen kunne dødd av giften eller om Walt visste at han faktisk kom til å overleve med behandling? Uansett er det jo sykt.

Satt å venta på at hele vaskeriet skulle sprenge i lufta. Ble litt skuffa når vi bare fikk se en brann.

Hva neste sesong kommer til å bringe har jeg ingen aning om. Blir vel etterforsking av saken rundt hvem som drepte Gus osv. Tror ikke de kommer til å begynne å mekke Meth igjen, men hvem vet.
Veit dere om det kommer en ny sesong? Jeg har mine tvil igrunn, men på den annen side veit jo ikke jeg.
Sitat av Fyllerør Vis innlegg
Veit dere om det kommer en ny sesong? Jeg har mine tvil igrunn, men på den annen side veit jo ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Det kommer en ny og avsluttende sesong på 16 episoder.

http://screenrant.com/breaking-bad-s...-mcrid-128095/
Sist endret av caperno; 10. oktober 2011 kl. 18:02.
16 episoder! Snadder!

Imens kan vi alle kose oss med Dexter og Boardwalk Empire som jeg tror de fleste av oss her inne elsker.
Sist endret av ZionRoad; 10. oktober 2011 kl. 19:07.
SYK avsluttning på sesongen!

ZionRoad: Ikke glem Walking Dead som starter ny sesong på søndag.
Sist endret av Vitex; 10. oktober 2011 kl. 20:22.
Synes egentlig de kunne avsluttet det hele denne sesongen. Hva er det som skal foregå de neste 16 episodene? Det hele er jo ganske avsluttet, og en fin slutt på en av de beste seriene jeg har sett. Har på følelsen at den siste sesongen blir ren melking, men hvem vet. Breaking bad har aldri skuffet meg tidligere så jeg håper jo at de har et ess eller to i ermet
Hadde vært tøft om Mr. White ble busta og stikker på rømmen og blir jaget av DEA og FBI, ELLER at han tar over "stillingen" for Gus som narko-konge
Sitat av Vitex Vis innlegg
SYK avsluttning på sesongen!

ZionRoad: Ikke glem Walking Dead som starter ny sesong på søndag.
Vis hele sitatet...
Sant! Men jeg har kun sett trailere. Jeg har dog lastet første episode så den ligger å venter på meg.

Sitat av Elemental Vis innlegg
Synes egentlig de kunne avsluttet det hele denne sesongen. Hva er det som skal foregå de neste 16 episodene? Det hele er jo ganske avsluttet, og en fin slutt på en av de beste seriene jeg har sett. Har på følelsen at den siste sesongen blir ren melking, men hvem vet. Breaking bad har aldri skuffet meg tidligere så jeg håper jo at de har et ess eller to i ermet
Vis hele sitatet...
Du sier noe. Den kunne faktisk ha endt naturlig denne sesongen. Men det har jo blitt en internasjonal hit på lik linje som The Sopranos. Så en sesong med melking var vel unngåelig.

Men jeg er ganske så sikker på att du har rett, Breaking Bad og AMC skuffer ikke, det tviler jeg veldig sterkt på.
Fantastisk serie dette.

Jeg tror en av løpeguttene til Gus har vært der og plukket de giftige bærene. Dette fordi Gus ville skape mest mulig konflikt mellom Mike og Walter, og i håp om at Mike skulle oppdage blomsten på eiendomen til Walter på et eller annet tidspunkt. For så at Mike selv skulle drepe Walter i tro om at det var han som prøvde\drepte guttungen. Alternativet er jo at Walter gjorde dette, men da gjorde han det KUN for å oppnå det han til slutt klarte!

Siste sesongen tror jeg kommer til å toppe dette, og ikke en melkesesong. AMC har klart å lage en brilliant serie, og de vil neppe skuffe fansen. Jeg kan tenke meg at svigerbroren og Walter kommer til å få en intens avslutning på serien! Blir knall!
Sist endret av reklame; 10. oktober 2011 kl. 21:40.