Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  315 31219
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av vegardvg1 Vis innlegg
Cube 1 er en svært dårlig film. første filmen i mitt liv at jeg spoler igjennom fordi det var så kjedelig at det ikke kan beskrives.
Vis hele sitatet...
Cube 1 er ikke bare en utrolig bra film, men den er også svært orginal. Nå er riktig nok ikke oppfølgerne like bra, men jeg følte jeg måtte se dem etter å ha sett den første, noe jeg ikke angrer på i det hele tatt.
Jeg syns heller ikke Cube kvalifiserer til å være blant de dårligste. Ja, det er en lavbudsjettsfilm med alt det medfører, men sett i den konteksten vil jeg si den er ganske så bra. Den har et tidvis originalt plot, og en psykologi og stemning som tidvis fenger. Spoler du gjennom går du jo glipp av det som gjør filmen. Det er ikke en actionfilm, det er et psykologisk horrorthrillerdrama. Eller noe sånt.
Sist endret av xtapolapocetl; 29. juni 2009 kl. 01:50.
Sitat av vegardvg1 Vis innlegg
Hva i hærrens navn snakker du om? da vinci koden er jo en kjempegod film! Jeg gleder meg til jeg skal se angels and demons faktisk!
Vis hele sitatet...
Utrolig forutsigbar dusinvare fra Hollywood om et tema som faktisk kunne vært spennende, forøvrig basert på en 100% ripoffbok skrevet for saueflokken vi kaller mennesker. Plott og skuespill i filmen(e) er et hån mot folks intelligens.
Sitat av bangobongo Vis innlegg
Utrolig forutsigbar dusinvare fra Hollywood om et tema som faktisk kunne vært spennende, forøvrig basert på en 100% ripoffbok skrevet for saueflokken vi kaller mennesker. Plott og skuespill i filmen(e) er et hån mot folks intelligens.
Vis hele sitatet...
Uansett tror jeg vi alle kan konkludere med at dette ikke er tidenes dårligste film..
Sitat av chanique Vis innlegg
Helt enig! Ble dratt ned på kinoen av en venn som var så obsessed av the cohen brothers, og han insisterte på at dette ville bli årets filmopplevelse... NOT. Nesten så jeg fikk lyst til å rane kinoen dagen etter for å få tilbake penga!

Kan ikke skjønne at folk misliker 300, den var jo helt rå IMHO
Vis hele sitatet...
300 er vel kanskje tidenes mest estetiske homoerotiske film, men ingen klassiker i sjangeren "datamanipulert film med mennesker/skuespillere som utgangspunkt"

Her er Beowulf endel dårligere og Sin City den beste jeg har sett sålangt.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Bad Taste er en film Peter Jackson lagde for egne penger med venner som skuespillere og crew. Bad Taste er nettopp det, syk humor og dårlig smak. Når premisset og intensjonen er så upretensiøs blir det feil å dømme den på grunnlag av effekter. Og handlingen er egentlig ikke der for noe annet enn å være backdrop for alle de syke påfunnene. Det er en syk komedie langt ute i B-sjiktet, og prøver aldri å være noe mer. Som det lykkes den ganske godt syns jeg.
Vis hele sitatet...
Bad Taste er grei nok, litt syk humor er nok bare sunt i kampen for å overleve i en syk verden. Sjekk ut P. Jacksons Braindead, ustyrtelig bra.
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Uansett tror jeg vi alle kan konkludere med at dette ikke er tidenes dårligste film..
Vis hele sitatet...
Neida, var nok bare ute etter å provosere litt. Men sett i lys av budsjett, skuespillere, regi o.l. så er den ihvertfall ganske middelmådig.

Dårligst av storbudsjettfilmene er vel muligens Pearl Harbour.
Sitat av Deth Vis innlegg
Husker jeg så Bad Company en gang. Den begynner med en fyr som skal jobbe som hemmelig agent som tar IQ tester og får en uvanlig høy score. Han er også sterk og pen. Filmen handler så om hvordan agenten fikser sitt oppdrag fordi han er så dyktig. Så får han dama.

Høres ut som James Bond. Bare at denne var dritkjedelig og irriterende. Min mening ihvertfall.
Vis hele sitatet...
bad company er jo en komedie med Chris Rock da ? :b
sikker på at du ikke tenker på feil film ?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Angels & Demons er noe av det værste jeg har sett.
Helt bak mål.

Kjøp heller boka.
Black sheep? :P

Black sheep er jo faktisk så dårlig at den begynner å bli bra igjen :P
Sist endret av Trollsauen; 31. oktober 2009 kl. 09:28.
Santa Claus Conquers the Martians... Igjen i en film som kanskje like gjerne kunne vært på "tidenes beste film"-liste, men denne fikser det vel akkurat ikke ;P

Anmeldelsesvideo og IMDb.
Sist endret av httpwhat; 31. oktober 2009 kl. 11:00.
Veit ikke om dem er de dårligste noen sinne, men de var dårlige nok til at jeg tenkte 'fy faen for no ræl' når de ble sett.

- Jeepers Creepers, vanlig 'skrekk'-film, et eller annet stjeler bodyparts. Kunne tatt seg opp men foruten å ikke være ekkel eller skummel (hvor ble det da av poenget?) topper det seg da 'monsteret' spenner sine photoshoppa vinger og humper av gårde. Kanskje en av de dårligste scenene jeg har sett....
- Beowulf, ikke hollywood animasjonen (som var helt grei egentlig) men den første engelske versjonen... den varte i 3 timer og jeg vet ikke hva som var verst; kostymene? Dialogen? Måten de hadde tatt en kul historie og voldtatt den? Veit ikke... DVDen gikk i søpla.
- Dr. Jekyl and Mr. Hide, akkurat samme som over, bare at dette var en BBC innspilling. Altfor lang, altfor dårlig, historien ødelagt, pluss for bedre kostymer....
- Meet the Spartans, en lissom komedie som tar for seg actionfilmer og superstars noe a la de der scream parodiene. Fy... denne var så dårlig. Da den var ferdig kunne jeg ikke tru at jeg hadde sitti gjennom hele. Jeg lo ikke en eneste gang, ikke i nærheten, jeg følte meg faktisk FLAU av å ha sett den og alt jeg satt igjen med var et enormt ønske om å drikke meg fra sans og samling.... denne trur jeg faktisk jeg kvalifiserer til tittelen dårligste film noen sinne. Jepp.
Max payne.. Fyyy faen. Jeg trudde jeg skulle dø.
Sitat av exocytose Vis innlegg
En film jeg så da jeg bodde i Brasil skorer veldig på dårlig-lista.

Den het "Homem Merda" som på norsk betyr "Dritmannen".

Den starter med to venner som er på en overfylt pub. Den ene får plutselig diaré og må drite. Han går på do og gjør det som må gjøres, men da han skyller ned, ser han at vannet ikke går ned, men kommer derimot opp.
Det ulmer og bobler og plutselig, med et sprut, blir både han, vegger og tak oversvømt av drit.

Noe reiser seg fra doen...
Et to meter høyt monster i menneskeskikkelse kravler opp fra doen og spiser rett og slett opp den stakkars mannen.
Monsteret(dritmannen) går ut av dassen og brøler. Folk blir livredde og det oppstår full panikk med hyl og løping. Han svarer med å sende store mengder bæsj over hele rommet og han dreper alle han får øye på.

Etterhvert kommer politi for å bekjempe dette monsteret. Kuler, granater, tåregass - alt preller av på ham. Dritmannen tar seg en tur i byen og spruter bæsj tilsynelatende tilfeldig rundt seg. Han dreper også folk, ødelegger biler, bygninger osv.

Lenger enn dette kom jeg dessverre(?) ikke, men alt i alt en meget dårlig film.
Jeg tviler på at den kunne hente seg opp mot slutten.
Vis hele sitatet...
hahahaha, den filmen har jeg sett. Jeg holdt faktisk på å dø av latterkrampe, det er en film man må se når man er fjern. Var ikke så ille den da.

Kabler som tar liv!
Selv om jeg ikke liker å si det, så var Dragonball Evolution skuffende. Ikke mye, men likevel...
Har ikke lest igjennom hele tråden, men vil gjerne nominere "Disaster Movie". Tidenes oppkast av en film!
Kan forøvrig bare legge til alle andre filmer i den serien, "Superhero Movie" etc etc..
Jason X - Evil Needs An Upgrade. Bare ett ord om denne: Tragisk!

Jeg kan med denne filmen konstatere at oppgraderingen var totalt mislykket. Jason Vorhees, fremtiden og space, er en kombinasjon som aldri skulle vært spilt inn i Hollywood spør du meg..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av greenfeber Vis innlegg
Fear and lothing in Las Vegas.

Det er ikke det at filmen er dårlig. Det er det at jeg blir så sykt forrvirret av den. Jeg får vondt i hodet av å se på den filmen, og den har ingen handling som jeg klarer å forstå ordentlig..
Vis hele sitatet...
Vet du i det hele tatt hvem Hunter S. Thompson var og hva han brukte brorparten av livet sitt på?

Jeg skal innrømme at første gang jeg så den visste jeg ingenting om mannen bak boken filmen er basert på, men synes den var en hysterisk morsom gjengivelse av to folk på en dop-binge uten like eller mening i las vegas.

I senere tid vet jeg nesten alt om mannen og hva han stod for, noe som får en til å ta filmen en smule mer alvorlig.
Sitat av FerieFyr Vis innlegg
Hmm, Spher?

Noen som så den på Viasta 4 her om dagen?

Handler om at en gjeng med forskere finner et romskip poå havets bunn, som er rundet 1 km langt og inne det er det en kule av no slag. Hvis man gikk inn i kula ( som ikke hadde noen dør(?)) så ble det man tenkte eller det man fryktet mest til virklighet. Skal kanskje ikke yatle meg for mye, i og med at jeg sovnet et par ganger under filmen
Vis hele sitatet...
Regner med du mener Sphere, og ja jeg så den. Kanskje ikke verdens beste film, men langt ifra verdens dårligste. Historien er bra osv, men kanskje litt dårlig laget. Ville gjerne likt å se en remake
Oj! Det eneste denne tråden mangler nå, er om noen foreslår Das Boot (som kanskje er den mest spennende filmen i historien). Fear and Loathing er også veldig bra, og uten å ha for god kjennskap til det ser jeg for meg at de reagerer nogenlunde bra på de stoffene de inntar. De er overbevisende i skuespillet, og filmen handler jo om en virkelig person. Som Dodecha skriver så fint.


En dårlig film, derimot, er for eksempel:
The Haunting!
Hvorfor? Jo!
1. Helt i starten blir en person skadet av en pianostreng, og blir kjør til sykehus av en annen. Disse to kommer ALDRI tilbake i filmen igjen! De blir ikke nevnt engang, de eksisterer bare ikke, som om de er glemt.
2. Det er sjeler fanget i en sort dør(?), hvor også en av hovedpersonene blir fanget, sammen med badguyens sjel. Så drar sjelene opp til himmelen. Sikkert ikke badguyens, den blir kanskje værende i døra.
3. Plutselig, etter mye løping hit og dit, en del drepte hovedpersoner, og fantastisk skuespill (hirrhirr), uttaler en av dem "Ja nå forstår jeg, det er jo bestemoren!" hvorpå de andre svarer "ja/ok/seff!". De går ut, og filmen slutter.
Hmmm... Jeg har tilbrakt veldig mye av livet med å se på film, og jeg har sett ubegripelige mengder dårlige filmer... men det er vanskelig å skulle koke det ned til bare et par stykker. Gir det et forsøk likevel...

The sword and the sorcerer. http://www.imdb.com/title/tt0084749/ Ræva skuespill, dårlig historie. Erketypisk "Sverd og sandaler" Fantasy, med tidenes latterligste sverd. Jeg vil ikke tenke på det engang...

American pie. Alle sammen. Ingen av dem har noensinne fått meg til å le. (Men det er det svært få komedier som klarer.) Skuespillet i American pie er riktignok ikke så ille, men halvannen time med (dårlig utførte) penisvitser og sexreferanser fungerer ikke for meg. Dessuten er karakterene i filmen så stereotypiske at jeg ikke klarer å se et snev av kreativitet i manus-prossesen.

Under siege. Steven Seagal. Jeg sier ikke mer.

The day after tomorrow. Erketypisk, og dårlig gjennomført katastrofefilm med mer satsing på spesialeffekter enn en dugelig historie og sammenhengende plot. Dårlig slutt også. Noe bra skuespill, vel og merke.

In the name of the king: A dungeon siege tale. Forferdelig dårlig forsøk på å filmatisere et rimelig anstendig hack `n slash RPG. Uwe Boll. Langtrukket, kjedelig, usammenhengende, dårlig skuespill, og, tittelen til tross, omtrent ingen dungeon. Fy og skam!

Dracula 3000. Blæ!

The happening. Er ikke helt sikker på om jeg skal plassere den her eller ikke, siden jeg faktisk ikke er helt sikker på om jeg liker den eller ikke, men jeg plasserer den her likevel. rett og slett fordi dvd-coveret påstår at den var for sjokkerende for kino, når alle forstår at den var for dårlig for kino og havnet rett på DVD.
Fritt vilt. Fy faen, makan til møkk. Så den på kino, noe så forutsigbar synes JEG ihvertfall er utrolig dårlig.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Fritt vilt. Fy faen, makan til møkk. Så den på kino, noe så forutsigbar synes JEG ihvertfall er utrolig dårlig.
Vis hele sitatet...
KP for den, gitt
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
De der "Meet the spartans" og "Disaster movie" greiene... Fy faen for noe dritt... Jeg så ca. 5 minutter av disaster movie, før jeg bare slutta å se på den. Sletta den. Viste ikke om jeg skulle gråte eller bli sur. Det var jo greit med De første Scary Movie filmene som startet det, men nå skal de jo faen meg bare kline sammen en haug med elendige parodier for å tjene penger på det.
Sitat av Nekran Vis innlegg
The sword and the sorcerer. http://www.imdb.com/title/tt0084749/ Ræva skuespill, dårlig historie. Erketypisk "Sverd og sandaler" Fantasy, med tidenes latterligste sverd. Jeg vil ikke tenke på det engang...
Vis hele sitatet...
HAHA! Den er på vei ned nå.. hørtes ufattelig bra ut xD gleder meg å se
Sitat av Morgul Vis innlegg
HAHA! Den er på vei ned nå.. hørtes ufattelig bra ut xD gleder meg å se
Vis hele sitatet...
Lykke til - den svidde hornhinnene mine og tvang meg til flere timer med the simpsons for å komme meg igjen :P
Sitat av pÝv Vis innlegg
Oj! Det eneste denne tråden mangler nå, er om noen foreslår Das Boot (som kanskje er den mest spennende filmen i historien). Fear and Loathing er også veldig bra, og uten å ha for god kjennskap til det ser jeg for meg at de reagerer nogenlunde bra på de stoffene de inntar. De er overbevisende i skuespillet, og filmen handler jo om en virkelig person. Som Dodecha skriver så fint.


En dårlig film, derimot, er for eksempel:
The Haunting!
Hvorfor? Jo!
1. Helt i starten blir en person skadet av en pianostreng, og blir kjør til sykehus av en annen. Disse to kommer ALDRI tilbake i filmen igjen! De blir ikke nevnt engang, de eksisterer bare ikke, som om de er glemt.
2. Det er sjeler fanget i en sort dør(?), hvor også en av hovedpersonene blir fanget, sammen med badguyens sjel. Så drar sjelene opp til himmelen. Sikkert ikke badguyens, den blir kanskje værende i døra.
3. Plutselig, etter mye løping hit og dit, en del drepte hovedpersoner, og fantastisk skuespill (hirrhirr), uttaler en av dem "Ja nå forstår jeg, det er jo bestemoren!" hvorpå de andre svarer "ja/ok/seff!". De går ut, og filmen slutter.
Vis hele sitatet...
Søren! Jeg skulle akkurat til å sette på "The Haunting" nå. Har den og Uninvited å velge mellom. Jeg får satse på at hukommelsen er så dårlig hos meg at jeg har glemt de tre punktene du listet opp som argumenter, og se på den for det..
The Spirit! http://www.imdb.com/title/tt0831887/
Det må være tidenes dårligste film.. en halveis tegnet helt, en skurk som tåler ALT og generellt full av møkk.
Greit nok med effekter, men ikke engang på film skal man kunne kaste en kar 60 meter opp. Verre blir det da han børster dressen sin og går vekk..

Denne filmen var 80 spenn rett i dass.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Fritt vilt. Fy faen, makan til møkk. Så den på kino, noe så forutsigbar synes JEG ihvertfall er utrolig dårlig.
Vis hele sitatet...
Fritt vilt er jo bra vis du sammenligner den med villmark, skjønner virkelig ikke hvorfor de fleste synes villmark er bra, 1 time og 5 min med kun prating å en pysko som løper rundt i rød kjole, de siste 10-15 min. av filmen så minner det litt om en helt elendig skrekk film.
Villmark må faktisk være en av de dårligste filmene jeg har sett.
Hvem liker ikke menn som løper rundt i røde kjoler i skogen? Ærlig talt!

Vet ikke om jeg har nevnt det før i denne tråden, men en av de dårligste filmene jeg har sett må være "Comodo".
Er en gjeng varaner som blir mannevonde og bestemmer seg for å være så forferdelig slemme med folk.

Når det kommer til tidenes dårligste TV-program så MÅ jeg nevne Passions!
Fy faen!
Blir sinna bare jeg tenker på det der jævla våset!

De filmrullene med den serien på skulle vært saltet og brent!
Siden dere nevner Villmark og Fritt Vilt, må jeg jo nevne den andre av de større norske skrekkfilmene i det siste: Rovdyr. Kjenner litt de som står bak filmen, så har aldri fått sagt det slik jeg mener det... Men fytti helvete for et stykk drittfilm altså. Villmark virker clever og genial i forhold. Ble bare flau av å se den. Uff
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Rottweiler fra 2005. Herregud jeg har sett mye dumt altså men den ble bare helt..........
sier bare Avatar..
Jeg håper noen har nevnt 2012, jeg vil ihvertfall være enig med det.
Vanligvis ville jeg ikke giddet å nevnt noen men den er såpass klar.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Dårligste filmen jeg har sett må nokk være Freddy got fingered...
Sitat av mo3 Vis innlegg
sier bare Avatar..
Vis hele sitatet...
Let the flamewar begin. Neida, det var en kongefilm : >
Poster på vegne av fruen:

Star Wars.


*overgitt*
Må bare slenge meg på ; Streets of Blood med Val Kilmer og 50 Cent i hovedrollene er nok den dårligste filmen jeg har sett. Filmen er generelt dårlig, mange løse tråder på slutten av filmen, dårlig skuespill, dårlig editing, dårlig lys.. generelt dårlig. Max Payne er vel også en av de '' mindre bra '' filmene jeg har sett..
Max Payne var no ræl ja.... synd i grunn, siden spillet var rått.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
av de som er noenlunde kjente vil jeg si Aeon Flux.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Filmen "Hora" eller "The Whore" som den heter på engelsk, er en Norsk film.
Filmen bygger på at ei dame reiser på hyttetur for å lese til eksamen.
To perverse jævler kommer hele tiden over for å skjekke med denne dama.
Tilslutt så kommer dem over å voldtar denne dama. blablabla husker ikke så mye av filmen men det var noe ala dette som var plottet. Dritt skuespillere og dårlig gjennomført. Terningkast 1

http://www.imdb.com/title/tt1501658/
Kan godt hende jeg møter litt motstand med den her, men vil si at "Kommandør treholt og ninjatroppen" faktisk var ganske elendig, mest bortkasta 100 kronene i mitt liv. Dårlig skuespill (ja, jeg vet det var litt meningen men det ble ikke veldig bra) Dårlig effekter (ja vet at det var litt meningen her og, men altså, det blir litt for dumt). Skjønner ikke helt hva de 17 millionene de fikk i bidrag av staten ble brukt til...
Critters.

Så....jævla.....dårlig...
Jeg ble sint av å lese denne tråden.
Super Mario Bros. (ja faktisk en film)

Vanskelig å forklare hele handlingen for det er helt sinnsykt.
Funny Games er noe av det dårligste jeg har sett, samme hva scoren på IMDB sier.
A werewolf in a woman's prison. Fyyy søren, tragisk.
Sist endret av Phenomena95; 24. august 2010 kl. 22:49.
2012, eller kanskje Boondock Saints II
Sitat av dør Vis innlegg
2012, eller kanskje Boondock Saints II
Vis hele sitatet...
At Boondock Saints II ikke levde opp til forventningene dine, betyr ikke at det er tidenes dårligste film.
Kanskje ikke tidenes dårligste film, men definitvt en av de dårligste jeg har sett. Og greit nok at den hadde mye å leve opp til, men allikevel, den var elendig.