Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1133
Har dere, mener generelt i Norge, tilgang paa DXM eller DMT? I hvilken form?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er ingen dealere som selger DMT. DXM kan vel finnes, men jeg har ikke hørt noe særlig om det. Man kan kjøpe DXM noelunde fritt i andre land, mens DMT for det meste er kontrollert verden rundt. Er heldigvis ikke så alt for vanskelig å få fatt i plantemateriale som inneholder dette (DMT), men da helst fra utlandet gjennom f.eks. webshopper. Og så finnes det en del research chemicals suppliers som selger 5-MeO-DMT, men det blir jo igjen et annet stoff...
DXM og DMT er jo to hvidt forskjellige stoffer. Jeg har aldri orsøkt å tilegne meg noen av dem, men det er jo ikke umulig.

DXM selges reseptfritt i Danmark, altså kan man ta med seg tre månders orbruk inn i Norge hvis du kan dokumentere at produktet ble kjøpt reseptfritt i Danmark. Personlig synes jeg ikke DXM virker særlig spennende, men hver sin smak...

DMT finnes jo i en rekke planter som kan dyrkes, eller bestilles på nettet. Risikoen er at plantemateriale kan bli regnet som narkotika (DMT er på narkotikalisten). Frøene kan ort falle under paragraen som sier at et hvert rø som kan brukes til å dyrke en plante som inneholder et sto på narkotikalisten, er forbudt.
DXM har jeg spist flere ganger og kan uten tvil si at det skjuller satan der inni ;@] og det, dxm menner jeg, kan man kjoeppe i Polen som i Danmark. men haapet at DMT er oppnaaelig paa en eller annen maate uten aa bli bonde-kejmiker... takk for opplysninger!