Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3082
Noen som har peil på om det går ann å ruse seg på denne type tabletter? 5mg tabletter.

Er ikke helt sikker på hva det er, tror det er deprisjons tabletter??
Dette skal være Valium.
Så ja, det går fint ann å ruse seg på disse
Mer om Valium finner du på Søkefunksjonen

From Wikipedia, the free encyclopedia


Diazepam
9-chloro-2-methyl-6-phenyl-
2,5-diazabicyclo[5.4.0]undeca-5,8,10,12-tetraen-3-one

Diazepam (marketed under brand names Valium®, Seduxen® and Apozepam®)[1] is a drug which is a benzodiazepine derivative
Sist endret av morphinytry; 3. april 2006 kl. 06:48.
Ja da er det bare å spise på da :-D

Hm, norsk valium sak dette da, siden dem er hvite, og har knekk merke på midten.
Når jeg hører valium, tenker jeg blå med en gang

Takk for bra svar!
Da kan du jo også glede deg over at du har fått ordentlige piller, ikke sånne jallablå som florerer for tiden.
Så sant så sant : - )

Hm, tabletten innholder ett stoff kalt "Monohydr" ?! : o Som brukes når man har østrogen mangel? Så hvis jeg hadde spist disse hadde jeg fått mere østrogen, og bitch-tits? Stemmer ikke at valium har monohydr?

Står også "dumex" ? Har søkt litt rundt, og begynner å tvile litt ^^


Diazepamum 5mg.
Constit el lactos
Monohydr
Dumex

Står det >_< WTF ER DETTE FORNO?
det er vel bare diazepam 5mg + "bindestoffer" eller hva faen det heter. Hadde du hatt 5 mg med 100% rent diazepamum så hadde man sikkert nesten ikke kunnet se det engang.
halla: Hva snakker du om? Når det oppgis mg på et medikament er det ALTID virkestoff. 5mg diazepam er forresten hva de vanlige norske, gulel valium, inneholder.
eh ja 5 mg med virkestoffet diazepamum... jeg mente bare at det ikke er BARE diazepam. Det er guffe som "holder dritten sammen" til en pille...
hva er ellers den andre dritten

TABLETTER 5 mg: Hver tablett inneh.: Diazepam 5 mg, laktose 100 mg. Fargestoff: Jernoksid (E 172). Med delestrek
Beklager meg som roter..
Her i ålesund har vi for tiden noen sinnsykt kraftige bl valium 10 mg blir fjern i 2-3 dager etter å ha spist 5 stk!
Hm, kan jeg spise dem eller? Uten at det er noe slik become-a-female piller!
Dumex står vanligvis på piller av typen stesolid og vival. inneholde det samme som valium, ikke østrogen.
JEG SPISER DEM... Skal rapportere om jeg får vondt i nippla og blir fisefin, eller om det er valium lignende
vival og stesolid er hvite, 5 mg valium er gul. det er det eneste som selges her i landet
Sitat av dimennoia
Så sant så sant : - )

Hm, tabletten innholder ett stoff kalt "Monohydr" ?! : o Som brukes når man har østrogen mangel? Så hvis jeg hadde spist disse hadde jeg fått mere østrogen, og bitch-tits? Stemmer ikke at valium har monohydr?

Står også "dumex" ? Har søkt litt rundt, og begynner å tvile litt ^^


Diazepamum 5mg.
Constit el lactos
Monohydr
Dumex

Står det >_< WTF ER DETTE FORNO?
Vis hele sitatet...
Dumex er produsenten av tabelettene, Dumex ble kjøpt opp av Alpharma som nå igjen har blitt kjøpt opp av et islands selskap. Tabelettene er mest sansynlig produsert på fabrikken i Lier, eller Barnstaple i England. Bare så dere får avklart det!
Jeg sovnet etter 6...... : - /
monohydrat er bare ett ester, jeg tipper det sto laktose monohydrat ikkesant..? altså ett bindemiddel, monohydrat er ikke noe stoff i seg selv i den forstand.
Og nei det har INGENting med østrogen eller andre steroider å gjøre, skjønner ikke hvor du fikk det fra egentlig..
Er dem hvite med dumex, er det forresten vival eller stesolid og ikke valium, ikke det at det har noe å si da..

ps: forresten mxyzptlk og druefis, jeg regner med dere snakker om blåvalium av typen ARDIN..?
jeg vil si dere begge tar litt feil isåfall jeg, de inneholder 10mg diazepam, hverken mer eller mindre..!
Jeg husker ikke helt hva de het, men jeg tror kanskje ikke det var Ardin? Uansett, faktum er at de gamle gode norske blåvaliumene laget av Roche funka dobbelt så bra som de som florerer nå (som jeg har fått tak i). Hvor mye av hva som er i pillene vet ikke jeg noe om, annet enn at det skal være 10mg diazepam.
Er enig i at det hender man får tabletter som er lagret for lenge og har litt mindre virkestoff av den grunn, men dagsformen har så mye å si når det gjelder sånt, spesiellt benzos`, så det er veldig ofte man hører heeelt forskjellige synspunkter om de samme pillene, bare det jeg ville understreke litt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hmm. Jeg fant noe greier i skapet det sto Diazepamum 10mg på. Var mot kraftige krampeanfall. Søstra mi har epilepsi så jeg regner med det er til henne. Dette var ikke tabletter, men injeksjonsvæske som skulle settes i stussen. Navnet på greiene var Stesolid. Noen som vet om dette er noe som går an å få funk på?
stesolid funker som bare faen det...men vær forsiktig med vor mye du setter i åra di

tenker det holder med enn 2ml første gangen
Godt å høre. Nå har jeg liten erfaring i å sette ting å årene, kan jeg sette det noen andre plasser? Har liggende både 5 og 10 mg. Er 56 kilo tung.
Hvor lenge varer denne rusen man får?
Ja. Tenkte jeg skulle høre med folka som har peil her inne før jeg setter noe som helst hvor som helst, så jeg ikke driter meg ut og blir liggende i mitt eget spy med ønske om å dø.
det beste er og ta den i armen i blodåra..begynn med 1,5ml først da blir du ikke så veldig rusa,men da kan du sette enn til etterpå...for og være sikker på at du ikke strykker med så begynn med 1,5ml.så kan du jobbe deg sakte oppover etter hvor mye rus du er ute etter

når man skyter stesolid så fenger det som hyppere.jeg personlig syns det fenger mye diggere

snakker av stoor erfaring!
Sist endret av mandarin; 1. mai 2006 kl. 00:28.
Ok. Mange takk for hjelpen.
oppdater oss da med åssen det gikk
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av mcsnack
Hmm. Jeg fant noe greier i skapet det sto Diazepamum 10mg på. Var mot kraftige krampeanfall. Søstra mi har epilepsi så jeg regner med det er til henne. Dette var ikke tabletter, men injeksjonsvæske som skulle settes i stussen. Navnet på greiene var Stesolid. Noen som vet om dette er noe som går an å få funk på?
Vis hele sitatet...
De glassene har jeg vært borti..
Fikk de i 10 pakninger.. Hvis du ikke bruker sprøyter ville jeg ALDRI ha satt noe diazepam noen som helst plass..
Det er små glass på 10ml (hvit melke-aktig væske) om jeg husker riktig? eller var det at et glass inneholdt 10mg diazepam?
Uansett, du kan fin fint drikke denne vesken, selv om det smaker noe bittert.
Jeg har alltid hatt sprøyte skrekk og holdt meg borte fra nålen, så da jeg kom over disse for noen år siden, drakk jeg dem.. Eller shotet dem i et shot glass og hev innpå med noe brus etterpå for å ta knekken på smaken.. OG det funket fin fint det, behøver ikke ty til nålen av den grunn med mindre det er det du ønsker? Rusen oppnår du uansett.
Jeg vil IKKE anbefalle å sette det i åren, så vidt jeg husker er dette intramuskulert og skal settes rett i hekken (skinken, ræven, rumpestumpen)..

EDIT: FFS!! JEG LESTE AKKURATT AT DU IKKE HAR ERFARING MED NÅLER!! IKKE PRØV Å SETTE DET I NOEN SOM HELST ÅRE!! OM DU ABSOLUTT SKAL BRUKE SPRØYTE SÅ SETT DET I RUMPA ELLER LÅRET!! DET ER DEN SISTE TINGEN Å BEGYNNE Å EKSPRIMENTERE MED HVIS DU IKKE HAR PEILING!!
Sist endret av spQ; 2. mai 2006 kl. 00:51.
Hehe. Valgte å drite i hele greia av akkurat den grunnen. Er ikke så keen på å skyte noe som helst for å si det sånn.
Bruker sprøyter, men ikke i rus-sammenheng. Lar det bli med det.

Pakningen var forresten avlang, og inneholdt 5 aluminiumsfolie'ish pakker med disse sprøytene, eller hva det nå var. Hver sprøyte inneholdt 10mg diazepam.

Hvis jeg noengang skal teste det, så drikker jeg det.
Sist endret av AntonSR; 2. mai 2006 kl. 01:07.