Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2355
En kompis nevnte "sofaknips" til meg. Hva er det vanlig at disse inneholder? Ikke så veldig mye amfetamin vil jeg tro...
Sikkert ganske rene MDMA piller. Selv om MDMA i seg selv også er sentralstimulerende så klarer man sikkert å holde seg i sofaen det meste av kvelden
tipper det er noen skikkelig bad knips som grøter ut hjernen din og ergo, du blir i sofan...
Ahh.... "sofaknips" .... Høres digg ut spør du meg
Brune chanel som var i omløp for en stund siden mener jeg går under kategorien "sofaknips"
Disse inneholdte mda, som gir en heftig opptur som igjen setter de fleste litt ute av spill.

http://www.pillreports.com/index.php...y_pill&id=2209
tror jeg har fått i meg dissa da!.. uten at jeg selv har vist det...
jeg har spist knips tre ganger, to av disse gangene tok jeg de såklarte Gule-T, som inneholder mda..
ble skikkelig happy og rusa på livet, men jeg satt i sofaen når jeg venta på at de skulle fungere, sammen med ene venninna mi, og der ble vi sittende å stirre på hverandre (så fasinerendes som vi var:P)! mens tredje venninnda mi sto å venta på rusen, å der ble hun stående :P hehe
mye mer annaledes enn tredje gange (som var min første gang btw), hvor jeg også satt å venta på rusen, men endte opp på ett stort discotek i alanya da jeg danset heeele kvelden
det var digg, men det var veldig kos når vi bare satt i sofaen også :P
husker brune mitsuer... dobble brune mitsuer.... skulle visstnok ha hero i seg.... i dunno, urban legends som vanlig
Sitat av angel
tror jeg har fått i meg dissa da!.. uten at jeg selv har vist det...
jeg har spist knips tre ganger, to av disse gangene tok jeg de såklarte Gule-T, som inneholder mda..
Vis hele sitatet...
Etter det jeg vaet inneholder gule T PMA, men muligens MDA i tillegg. De har blitt testet med ez-test og inneholder altså PMA.


Sitat av Moose2k
Brune chanel som var i omløp for en stund siden mener jeg går under kategorien "sofaknips"
Disse inneholdte mda, som gir en heftig opptur som igjen setter de fleste litt ute av spill.
Vis hele sitatet...
Hvor har du det fra at brune chanel inneholder MDA? Jeg har ikke testet dem selv (spiser ikke knips), men utifra det jeg har lest om dem ser de ut til å innholde mye MDMA (det med heroin er 99% sikkert bare tull, og de inneholder sannsynligvis ikke noe særlig med amf eller andre stimulanter, siden de er såpass "sofa" )
Trådstarter
61 6
Noen som har testet "Heartbreakers"? Hva inneholder disse?
Felix_poker: Jeg har hatt ett større kvantum av disse og jeg kan med stor sikkerhet si det er mda i disse pillene, det er basert på personlig vurdering og info fra "sourcen" =)
hmm, kanskje gjøre meg litt mer incognito på personal info ;P
Sofaknips er knips med mye MDMA, altså hvis du vil ha "sofaknips" og bare har dårlig knips så tar du bare fler, værre er det ikke.
Når man har fått i seg skikkelig masse MDMA så klarer man som regel ikke annet enn å sitte i sofaen å hakke tenner..
Hehe så har vi også chillenkips :P Sånn som de jeg ahr spist nå, er hvite firkløver.. SHotta 6 og snorta 2 + hauger av trekk = chillform
jeb: åssn er rosa jernkors a? vet du no om det?
Sitat av halla
jeb: åssn er rosa jernkors a? vet du no om det?
Vis hele sitatet...
Får en slik en i dag =)
Hørt mye positivt og jeg skal gi feedback i morgen.
hvert borte i hestesko en gang,det var sofaknips det.trur dem inneholder heroin også
Sitat av nemesis86
hvert borte i hestesko en gang,det var sofaknips det.trur dem inneholder heroin også
Vis hele sitatet...
Grunnen til at det lages allt for mye dårlig ecstacy er at der er dyrere og produsere God ecstacy. INGEN pushere kutter inn minus i knipsa.

MDA er det som oftest blir forvekslet med dette.

sjekk erowid.
Sitat av halla
jeb: åssn er rosa jernkors a? vet du no om det?
Vis hele sitatet...
Rosa Jernkors suger maks. De tar lang tid før de virker, og varer kun 1.5 time ca. Og mens du er på topp så kjenner du deg kun litt små speeda. Veldig kjedelige knips. Spiste 5 av de på en kveld og merket meget lite.
Prøvd knips 3 ganger bare, første gangen husker jeg ikke hva slags slag det var, men merka ikke noe særlig.. Tok bare en..

Andre gang var påska for ett år siden, tok noe jeg tror het "rosa superman"
Og jeg og alle som tok det klikka helt. Altså, jeg er typen som stresser veldig når jeg har folk hos meg angående ikke rote og søle, men når jeg kom hjem den dagen (etter å ha krabba rundt ute på en parkeringsplass sammen med kammeraten min i en times tid) hadde han ene knust lampa i taket med hodet, alle hadde tråkka i glass og det var blod over alt. En lå i sofaen med dyna over seg og lå å skalv for han hadde tatt to. Alle var hypre og jeg var så sinnsykt happy og ga faen i alt...

Andre gangen var to dager senere, samme pilla.. Da måtte jeg holde igjen pga av visse folk jeg møtte og det gikk fint.. Å se kammeraten min fjern var nesten like morsomt som å være fjern sjøl.. Og han syntes andre gangen sugde.. Så den første supermann pilla må ha vært ganske bra..

Noen andre som har erfaring med det?
Brune chanel er vel det heftigste som kjører nå, og rosa høner.

Rosa jernkors og hvite firkløver derimot er alt for lette.

Gule-t innholder vel PMA om jeg ikke husker feil, altså.. ikke bra å spise, men men.. hva er vel bra for kroppen uansett..