Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 27826
I dag kom det en oppdatering til snapchat som omfatter veldig mye, vet ikke om denne har nådd Android enda, men iOS har den ihvertfall kommet på.

Nye funksjoner er som følger:
- Smart Filters
- Visuelle filtere
- Forovervendt Blits
- Spill igjen
- Spesiell tekst
- Og muligheten til å se top syv venner

De nye funksjonene kan aktiveres ved å gå inn på innstillinger i Snapchat appen, velge "Administrere" og huke av de du vil ha.

Smart Filters er tre forskjellige filtere som du kan legge til på bildene dine. Disse viser enten klokken, din fart eller temperaturen der du er. For å bruke filterene bare blar du til siden på bildet etter du har tatt det.

Visuelle filtere er filtere som vi for eksempel finner på Instragram, er type 4 filtere. Velges på samme måte som Smart Filters.

Forovervendt blits skrur du på som en vanlig blits når du har kameraet mot deg aktivert. Da vil skjermen blink hvit rett før bildet blir tatt. Veldig kjekt om man er et mørkt sted å vil ta bilde av ansiktet sitt.

Spill igjen er en veldig interessant funksjon. Den lar deg se en snap om igjen per dag. Veldig kjekt om du for eksempel går glipp av hva det står på en snap.

Spesiell tekst kan man velge øverst i høyre hjørne akkurat som når du skal tegne. Er stor hvit tekst.

Hva synes dere om dette?
I mitt miljø tror jeg det er mange som kommer til å kjøre raskere på vegene for å kunne sende en snap med høy hastighet. Virker utrygt.

Spill igjen er en veldig interessant funksjon. Den lar deg se en snap om igjen per dag. Veldig kjekt om du for eksempel går glipp av hva det står på en snap.
Vis hele sitatet...
Der miste snapchat sin funksjon
Sist endret av SeaJagermeister; 21. desember 2013 kl. 19:34.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av SeaJagermeister Vis innlegg
Der miste snapchat sin funksjon
Vis hele sitatet...
Enig her.
Ut ifra mitt bruk av Snapchat strider i alle fall dette mot ethvert grunnlag for Snapchst.
Da kan jeg like gjerne sende bilder på Facebook Messenger eller MMS.
Sitat av Acidous Vis innlegg
Enig her.
Ut ifra mitt bruk av Snapchat strider i alle fall dette mot ethvert grunnlag for Snapchst.
Da kan jeg like gjerne sende bilder på Facebook Messenger eller MMS.
Vis hele sitatet...
Det er jo mye lettere å sende bilder på snapchat enn på MMS.

BTW: Det har kommet til Android også.
Sist endret av Xernox; 21. desember 2013 kl. 19:59.
Er jo ikke til å stikke under en stol at man allerede kan lagre snapchat-bilder med ymse apper, uten at avsender ser det

De kunne kanskje innført en funksjon som gjør at avsender velger om det skal være mulig å se bildet igjen, en ekstra gang?
Sist endret av simena1; 21. desember 2013 kl. 19:58.
Snapchat er ekstremt praktisk til å dele bilder kjapt.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Det er jo mye lettere å sende bilder på snapchat enn på MMS.

BTW: Det har kommet til Android også.
Vis hele sitatet...
Say what? Hva er så vanskelig med å trykke på en binders, velge kamera, ta bilde og sende mms? Hvordan er dette så mye vanskeligere enn å sende snap?
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Say what? Hva er så vanskelig med å trykke på en binders, velge kamera, ta bilde og sende mms? Hvordan er dette så mye vanskeligere enn å sende snap?
Vis hele sitatet...
Han sa vel ikke at det var vanskelig, men at snapchat er lettere, noe jeg er enig i.
Det som er bra med snapchat, er at folk i mindre grad spammer facebook med spagetti, tæææning og shotting. Det er kult å se det i 10 sek, ikke mer!
Sist endret av mo3; 22. desember 2013 kl. 01:20.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Det som er bra med snapchat, er at folk i mindre grad spammer facebook med spagetti, tæææning og shotting. Det er kult å se det i 10 sek, ikke mer!
Vis hele sitatet...
10 sekunder er ofte for mye også. Mange bilder jeg bare ser på i ett sekund så går jeg til neste (unless boobies, da holdes det lenger enn nødvendig)

Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Say what? Hva er så vanskelig med å trykke på en binders, velge kamera, ta bilde og sende mms? Hvordan er dette så mye vanskeligere enn å sende snap?
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri sendt en MMS i hele mitt liv, men etter jeg fikk snapchat har jeg sendt masse bilder. Ikke at det var vanskelig med MMS, bare at snapchat er mye mer tilgjengelig. Pluss man sender bilder man ellers ikke pleier å sende.
Sist endret av Xernox; 22. desember 2013 kl. 01:23.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Say what? Hva er så vanskelig med å trykke på en binders, velge kamera, ta bilde og sende mms? Hvordan er dette så mye vanskeligere enn å sende snap?
Vis hele sitatet...
Vel, mange jeg kjenner har problemer med å motta MMS, samt laste ned, o.l.

Snapchat er mye enklere, IMO.
Kong Harald
Spoony's Avatar
Trådstarter
Litt offtopic, men er det noen som merker at bildet blir veldig mørkt på kameraet bak på snapchat? Før har det bare vært å trykke for å fokusere så blir bildet lysere, men nå er det veldig mørkt. Går jeg inn på kamera-appen så er det lyst.

Har en iPhone 5s, merket ikke dette på min tidligere iPhone 5.
Sitat av Spoony Vis innlegg
Litt offtopic, men er det noen som merker at bildet blir veldig mørkt på kameraet bak på snapchat? Før har det bare vært å trykke for å fokusere så blir bildet lysere, men nå er det veldig mørkt. Går jeg inn på kamera-appen så er det lyst.
Vis hele sitatet...
Jepp. Iphone 5.
Kong Harald
Spoony's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lur N. Dreier Vis innlegg
Jepp. Iphone 5.
Vis hele sitatet...
Hva tror du det skyldes? Må være noe med appen da tydeligvis.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
På frontkameraet på galaxy s2 på android for meg er det alltid mørkt på forkamaeraet, mens lyst på det på baksiden.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
På frontkameraet på galaxy s2 på android for meg er det alltid mørkt på forkamaeraet, mens lyst på det på baksiden.
Vis hele sitatet...
Samme her! Er det noen som vet om en fiks til dette?
Sitat av SeaJagermeister Vis innlegg
Der miste snapchat sin funksjon
Vis hele sitatet...
Ettersom det kun er en enkelt snap en kan se om igjen pr dag, vil ikke snapchat miste all sin funksjon. En må på en måte velge med omhu den snapen en har lyst å se om igjen. Er ikke mulig å se flere snapper om igjen pr dag, jeg har testa
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kong Harald
Spoony's Avatar
Trådstarter
Snapchat har blitt oppdatert igjen.
Bla til høyre på en person for å komme til direktemeldinger. Hvis dere begge holder nede den gule knappen nede samtidig vil en videosamtale starte og knappen vil bli blå.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Kong Harald
Spoony's Avatar
Trådstarter
Enda en endring. Denne gangen har jeg ingen aning på hva det betyr, og finner det heller ikke på nettet. Det nye er at det kommer emojis ved bestemte mennekser på kontaktlisten min på snapchat, noe som har en aning på hva dette kan være?

Edit:
http://i.imgur.com/phIMN5B.jpg
Sist endret av Spoony; 6. april 2015 kl. 11:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Spoony Vis innlegg
Enda en endring. Denne gangen har jeg ingen aning på hva det betyr, og finner det heller ikke på nettet. Det nye er at det kommer emojis ved bestemte mennekser på kontaktlisten min på snapchat, noe som har en aning på hva dette kan være?
Vis hele sitatet...
Vet du hva tallene til venstre for emojis innebærer? Har 27, 26, 26 og 25 i tilknytning til fire navn.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Vet du hva tallene til venstre for emojis innebærer? Har 27, 26, 26 og 25 i tilknytning til fire navn.
Vis hele sitatet...
Er den ved siden av flammen? kan være antall dager dere har snappet frem og tilbake