Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 15306
Hallo jeg har en Zyxel ruter jeg gjerne skulle ha fått logga inn på. (den er min btw) Men problemet er at jeg ikke husker passorde til rutern... Noen som vet ossen jeg kan komme gjennom passordet? Hørt at Zyxel ikke har så mye sikkerhet. Har prøvd standar passorde som er Admin og ingen passord
Sist endret av Sjokoladeplate; 7. april 2011 kl. 19:39.
Ring ISP'en din du og spør etter passordet. Enklest.
Eller reset hele greia og bruk standard..
hold inne reset knappen i 10-20sec så blir det satt tilbake til standard.
Standard login er;
username: admin
password:
http://www.telenor.no/privat/kundese...in_passord.jsp

se pkt 2: Password: Ditt Online-passord. Har du ikke passordet, send SMS med adminpw <ditt online-brukernavn> (uten @online.no) til 1980. Får du feil passord ved innlogging, la Password-feltet stå blankt.

Nyeste revisjon har ikke standard blankt adminpassord, men bruker passord knyttet til kundens konto
Sist endret av liasis; 8. april 2011 kl. 12:56.
▼ ... over et år senere ... ▼
Om du kobler ut DSL-kontakten og resetter ruter, vil den komme opp med bruker/pass: admin/blank.

Deretter kan du logge inn, sette eget passord og bytte fra autoconfig(WAN) til DHCP. Vent 3-5min, og alt er gull og grønne skoger
Du har helt rett 2602HWT-F3 har ræv sikerhet. box'en bruker online.no password ditt.
last ned telenor hjelpen (fra web siden til telenor) så spør den ikke om password.
Eller hvis du skal åpne porter bruk upnp.