Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 15248
Hei alle!

La meg være ærlig og gå rett på sak: Kona mi har vært utro, noe som jeg oppdaget ved en tilfeldighet. Jeg hadde lenge hatt en dårlig følelse. Hun bedyrer at det har skjedd bare én gang, hun ber om tilgivelse, og hun vil at vi skal fortsette. Det er meg, ingen andre, hun elsker, sier hun.

Jeg ønsker å tilgi henne, slå en strek over alt og gå videre, men jeg klarer det foreløpig ikke. Fordi jeg tror at de kanskje har hatt en lengre forhold.

Jeg ønsker derfor å lese tekstmeldingene som hun har slettet fra sin Iphone 4S (som ikke er synket med Itunes på mange måneder). Hvordan gjør jeg dette?

Og vær så snill, ikke fyll denne tråden med moralske skjenneprekener. Rapporter den heller til moderator, så sletter han den istedenfor. Jeg prøver å redde ekteskapet, å redde forholdet til våre barns mor.
hvis de er slettet er de borte... er nok ingen form for backup på telefonen siden det ville begrense lagringskapasiteten veldig på en telefon.
Trådstarter
6 0
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Joda, jeg har googlet litt, og jeg har prøvd gratisversjonen av Dr Fone, men jeg kommer ikke inn i DFU-mode. (Mer bestemt: Jeg kommer aldri til den grønne Start-knappen en skal trykke på først.) Kjøper gjerne fullversjonen, men jeg er litt skeptisk ...
Vel har dem rota mere enn en gang og det er et roteforhold som er "on and off again" så finner du nok spor etter meldinger på andre steder enn bare på mobilen.

Du kan sjekke Facebook, hun har han mest sannsynlig der, ganske vanlig å bruke FB chat til mye slik, om du har passordet så får du jo kanskje sneket deg inn. Har hun sin egen bærbare så kan det jo være at hun blir automatisk logget inn på FB, vist dette er tilfelle så er jo det ganske enkelt vist du har tilgang til datamaskinen. Vist du logger på fra en annen maskin så kan det være at hun får slik melding på mobilen om pålogging fra annen maskin, vist hun har satt dette opp på FB-kontoen sin. Du kan jo også eller snike inn en keylogger på maskinen hennes for å se hva hun sender av tekst og slik. Dette kan da være litt misvisende og tatt ut av kontekst siden keyloggere bare logger det som skrives, og ikke det man mottar av tekst.

Vist du har tilgang til mobilen hennes så har du jo kanskje tilgang og mulighet til å sjekke hvem hun har ringt til og slik. Du må da logge deg inn på teleabo. levrandøren sin side, og gå inn på "min side" ... der kan du i di fleste tilfeller få opp en spesifisert faktura med en liste over alle telefonnr. som er ring til osv. Du kan da sjekke di telefonnr. som du mistenker er denne fyren å sjekke ham opp på 1881.no eller noe for å få namnet hans ( vist du ikke vet dette enda da ).

Vist du mistenker hun fortsatt holder på med fyren så kan du jo kanskje snike inn en "screengrabber" software som tar skjermdumper av skjermbildet til gitte intervaller, td. hvert 20 sec eller noe. Du kan da få se samtaler etc. som hun evt. har med denne fyren. Mange av disse programmene vil dog bli sett på som virus, så du må kanskje legge til en unntaksregel for dette programmet i AVèn for å få det til å fungere. Finnes div. andre muligheter også, men disse er litt mere avanserte, men kanskje med mere muligheter, men for mye å skrive om nå.

Nå er jo mye av dette moralsk forkastelig, men unnlater å drive moralpreik, men vil si det at vist hun har innrømmet at hun har vært utro og slik, men det var et en gangstilfelle så må du kanskje stole på hun. Vist hun ikke vil snakke om det å er unnvikende så er jo det naturlig at du er mistenksom og lurer på hva hun gjør og om det er tilfelle om at dette holder på enda. Vist du og hun ikke klarer å snakke om det åpent så vil jeg tro at du har mye større problem enn du kanskje vil innrømme, så jeg ser ikke helt hvordan det å få beviser for div. ting som du vet har hendt gjør ting bedre. Du psyker deg bare enda mere ned og gjør det værre for deg selv, så vil heller oppfordre deg til å være sterk, føle at du har det vondt, men ikke gi deg og snakk med konen din og få en dialog som kanskje redder forholdet. Konen din har det sikkert vondt hun også og hun kan angre bitter på det hun har gjort, så vist hun vet at du overvåker hun osv. så er det ikke sikkert hun klarer å leve med dette å velger kanskje å la dette være spikeren i kista på forholdet fordi hun føler seg fanget i forholdet deres.
Trådstarter
6 0
Hun har ikke Facebook-konto, og jeg har prøvd en del av det andre i tråden, med noehell. Men denne gang gjelder det altså Iphone.

@Mkvarner:
Jeg har funnet årsaken. Dr.Fone fungerer bare på Iphone 4, og ikke 4S :-(
Når jeg skal ha ut meldinger fra telefonen har jeg brukt http://msb.macsupport-pr.com/ - Men hvorvidt det fungerer når meldinger er slettet, og ingen backup er tatt tror jeg mulighetene er små. Men dette programmet henter i hvert fall ut data fra sikkerhetskopien.