Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  130 20148
Ser ut som Spotify er på god vei.
Fant ut at man kan adde friends ved å søke etter spotify:user:"username" i feltet der man søker etter musikk
Så hvis du vil finne brukeren min, søker du etter spotify:user:naxoz

Sikkert andre som har funnet det ut, men nå flere det

Download HER
Sist endret av naxoz; 28. april 2010 kl. 17:25. Grunn: la ut link siden det er ny side og folk kommer til og spørre etter det:P
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Sitat av margido Vis innlegg
Spotify er genialt, men det er jo en skandale at de ENDA ikke tilbyr equalizer.
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare bruke software som dette til det da? http://www.joesoft.com/products/hear...1949d428c2db6f
I see you...
NAPse's Avatar
Sitat av goram Vis innlegg
Noen som har fått Facebook-tilknytning til å fungere under Wine? Jeg blir bare kastet tilbake til innloggingen i alle fall.
Vis hele sitatet...
Det skjedde med meg et par ganger også, men det gikk til slutt. Om du ikke får det til kan du prøve å sette opp facebook på en windowsmaskin. Har lest at det skal fungere under wine etter at den er satt opp.

Litt trist at det ikke er mulig å spille av lokal musikk under wine enda.
"File is an unsupported format. Click here for information."
Sitat av NAPse Vis innlegg
Det skjedde med meg et par ganger også, men det gikk til slutt. Om du ikke får det til kan du prøve å sette opp facebook på en windowsmaskin. Har lest at det skal fungere under wine etter at den er satt opp.

Litt trist at det ikke er mulig å spille av lokal musikk under wine enda.
"File is an unsupported format. Click here for information."
Vis hele sitatet...
Takk, skal prøve dette ved neste mulighet.
Har enda ikke fått oppdateringen.
Må jeg bare vente til den "når" meg?
Sitat av starpowah Vis innlegg
Har enda ikke fått oppdateringen.
Må jeg bare vente til den "når" meg?
Vis hele sitatet...
Som sagt mange ganger før, du kan laste den ned manuelt for å få den umiddelbart.
▼ ... noen uker senere ... ▼
I forbindelse med den updaten som var for en stund tilbake så har spotify nå lansert to nye versjoner, spotify open og spotify unlimited.

Her kan dere ta en titt selv på de ulike versjonene.

Så hva tenker dere? Tror dere mange kommer til å upgrade til unlimited?
Sitat av trauMa Vis innlegg
I forbindelse med den updaten som var for en stund tilbake så har spotify nå lansert to nye versjoner, spotify open og spotify unlimited.

Her kan dere ta en titt selv på de ulike versjonene.

Så hva tenker dere? Tror dere mange kommer til å upgrade til unlimited?
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er bra at man har laget et billigere alternativ for de som bare bruker spotify på pc´n, og ikke på mobilen sin.
Nå som det bare koster 50 spenn i måneden er det ingen som komme å si at det er for dyrt!

Men denne detaljen på "Open" versjonen va interessang: "Unrestricted streaming for 20 hours per month"

Betyr dette at de som allerede har free-account nå bare kan høre i maks 20 timer i måneden, eller gjelder dette bare nye "free" brukere?

Nevermind, fant det ut, det er 4 forskjellige typer spotify:
(Nederst på denne siden)
http://www.spotify.com/no/get-spotify/open/
Sist endret av Turbolego; 18. mai 2010 kl. 12:51.
Bare lurer, hvis du lager en ny bruker ved å kjøpe premium, når tiden går ut, blir det free eller open? skulle tro det ble free

Edit: Forresten, jeg mener å huske at jeg leste 7-eleven og narvesen skal selge spotify premium "Pre paid time", men var innom narvesen for å kjøpe det i gave til en venn, men de bare så rart på meg. Noen av dere som vet noe rundt dette?
Sist endret av olli408; 18. mai 2010 kl. 13:30.
Hvordan finner jeg ut hvordan jeg har atm?
Fikk invite i fjor en gang, kjøpt spotify i 1mnd til denne brukeren. Gjør dette brukeren min til Free og ikke Open right?
Sitat av olli408 Vis innlegg
Bare lurer, hvis du lager en ny bruker ved å kjøpe premium, når tiden går ut, blir det free eller open? skulle tro det ble free
Vis hele sitatet...
Spotify open er slik at folk kan registrere seg uten invite. Premium går meg forstått som invite.

Du kan nok oppgradere frå open til free når som helst, med ein invite. (eller premium/unlimited).
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Det som er nytt er Spotify Open, og at du kan betale 50 for Spotify Unlimited da slipper man reklame. Istedefor å betale 99 for å slippe reklame. Du kan bytte frem å tilbake mellom alle.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Fant ut at om du får sanger i inbox på Spotify for iPhone, så kommer det badges på spotify ikonet som forteller deg hvor mange du har i inbox. Smart
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har setupen til denne versonen? På spotify.com var det bare en dritdownload, hvor man bare fikk 20 timer å høre på musikk elns...
Sitat av Outier Vis innlegg
Noen som har setupen til denne versonen? På spotify.com var det bare en dritdownload, hvor man bare fikk 20 timer å høre på musikk elns...
Vis hele sitatet...
Du må få en invite hos noen for å kunne høre på mer enn 20 timer i mnd.
Men det er ganske uaktuelt! Har denne versonen på min gamle laptop men har ikke setupen, så lurer på om noen har setupen liggende..
Sitat av Outier Vis innlegg
Men det er ganske uaktuelt! Har denne versonen på min gamle laptop men har ikke setupen, så lurer på om noen har setupen liggende..
Vis hele sitatet...
På spotify sin nettside har de installasjonsfilen, det du trenger er en bruker som har blitt invitert eller har kjøpt noen av pakkene de har. Hvilken installasjonsfil du bruker er et fett da det er brukeren som har begrensningene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Idag ble Spotify nok en gang oppdatert med noe jeg vil kalle en etterlengtet funksjon, MAPPER! Endelig kan jeg sortere listene i mapper. Begynner å bli noen lister etterhvert, så dette kom som bestillt
Sist endret av TheWaveable; 24. august 2010 kl. 18:17.
Denne oppdateringen gjorde spotify helt utrolig mye bedre, kun et ord som passer: HERLIG!
Utrolig digg å kunne dele en spilleliste samme dag som du skal ha fest, forså å få alle vennene dine til å legge til den beste partymusikken de har.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Nå har det kommet enda en stor oppdatering til Spotify,
Du kan lese om den her http://www.dinside.no/868975/spotify...-traadlos-synk

Om du ikke har fått den i automatisk oppdatering kan du laste den her http://spotify.com/download
Sist endret av TheWaveable; 6. mai 2011 kl. 14:48.
Flott oppdatering! Men må si det var mange som trodde du kunne få musikken du ikke har kjøpt inn på iPod'en.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Sitat av Billy Carter Vis innlegg
Flott oppdatering! Men må si det var mange som trodde du kunne få musikken du ikke har kjøpt inn på iPod'en.
Vis hele sitatet...
Trodde også det, rart at det ikke skal gå når du kan synce offline på iPhone/iPod Touch... Da ville det være naturlig å kunne synce med iPod også.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Nå har Spotify kommet med storoppdatering igjen,gangen med apps!
Dette fungerer på denne måten at selskaper kan lage apps med for eksempel topplister fra dagbladet sine journalister eller soundrop som er en type live radio der man kan stemme opp sanger eller legge til.

Har testet 2 uker nå og dette virker veldig spennede.

Du kan prøve selv med Spotify sin egen preview, laste og prøv ut selv!
Mac Windows
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Den nye updaten er episk.
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Radio er også oppdatert og er nå brukbar iforhold til før!
Mer info ang den nye versjonen med apps og en video finner man her http://www.spotify.com/no/about/apps/
Sist endret av TheWaveable; 22. desember 2011 kl. 20:36.
Kan ikke fatte og begripe hvorfor det skal være så forbanna vanskelig å få laget en equalizer...
Sitat av grandiz Vis innlegg
Kan ikke fatte og begripe hvorfor det skal være så forbanna vanskelig å få laget en equalizer...
Vis hele sitatet...
Enig!
Tnetennba!
TheWaveable's Avatar
Trådstarter
Sitat av grandiz Vis innlegg
Kan ikke fatte og begripe hvorfor det skal være så forbanna vanskelig å få laget en equalizer...
Vis hele sitatet...
Det finnes ett program som heter http://www.equalify.me/ som er en tredjeparts equalizer for Spotify. Men er jo mulig dette kan komme i form av en app. Ellers så kan du si din mening direkte til spotify her http://getsatisfaction.com/spotify/t...zer_to_spotify
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Noen som vet når det kommer update til andtoid som fikser de forbannasatansjævela krash buggen? Kommer det ikke en fiks før premiumen min går går jeg nok over til wimp, så jeg kan få hørt på musikk på telefonen uten og måtte skru av 3g.
Eller evebtuelt noen som vet om en uoffesiel fix?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
Noen som vet når det kommer update til andtoid som fikser de forbannasatansjævela krash buggen? Kommer det ikke en fiks før premiumen min går går jeg nok over til wimp, så jeg kan få hørt på musikk på telefonen uten og måtte skru av 3g.
Eller evebtuelt noen som vet om en uoffesiel fix?
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt problemet.. Brukte appen sist i går når jeg tok meg en walk....