Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1051
Jeg har nå lastet ned og innstalert RC versjonen av windows 7 og har ett oppsett med 2 skjermer på denne PCen.
Problemet er at den skjermen jeg har satt somm main display har fått tallet 2 og den andre skjermen som jeg hadde tenkt å bruke til spill, film osv har fått tallet 1. jeg får ikke dette byttet over:S

Hvordan kan jeg på min main display ha et vanlig skrivebord med taskbar nederst og på den andre skjermen ha f.eks WoW i full screen? Dette var veldig lett å fikse i XP men finner det en smule vanskeligere i 7'ern.
Har prøvd å google uten å finne noe som passer meg.

Noen som har svaret på problemet mitt?
UltraMon kan endre det. (Hvertfall i XP)

http://www.realtimesoft.com/ultramon/
Det funka hvis man høyreklikket å gjorde at det kjørte som i XP (sp3)^^

takk for programmet^^ tror det var noe slikt jeg så etter
Det enkleste er vel bare å bytte om tilkoblingene til skjermene?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
drar opp gammel tråd jeg, vil dette programmet fungere sånn at jeg kan kjøre spill med to skjermer?
"WINDOWSTASTEN + P" hvis jeg ikke husker feil
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
fikk ikke opp i spill da..
vil spille elma på dualscreen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det eneste spille jeg fikk til å spille dual-screen var farcry. tror spillet må ha støtte for det eller noe... er ikke sikker.
Eller bare spille spillet i windowed mode f.eks.
åssen da mener du?
bare dra vinduet til begge skjermene?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Er jo bare å dra taskbaren over til andre skjermen, evt. endre rekkefølge på skjermene også. Det gjorde jeg iallefall.
jaja, funka ikk for meg:P
Da har du låst taskbaren.

Er en fordel å kunne Windows 1-2-3 før man prøver mer avanserte ting.