Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  212 9299
Opprinnelig postet av -LakaBrent-
En kompis av meg hadde premiere-billetter. P.g.a. at han er et surrehode uten sidestykke GLEMTE han å gå... Jeez.. Vet dere hva han gjorde istedenfor? Han satt hjemme og spilte Two Towers på PS2..
Vis hele sitatet...

det der var skummelt, at det går ann å være så blåst, sorry at jeg sier det. Men finnes ingen unskyldning for det der..
Hehe. Jeg er enig.. Det burde ikke være mulig å glemme sånt.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Tias
Likte faktisk ikke den scenen der Legolas kaster seg opp på hesten jeg. Ble liksom så fake eller noe. Vet at alver er lette og greier, og har naturlige hopp og sleng evner, men det der var liksom litt... err... non gravety eller noe.
Vis hele sitatet...
Drit i om det var så sinnsykt naturlig da! Det var en jævla fet scene! Det er bare et eventyr, alt kan skje!
er enig med maddy, hvor ekte er det at noen kan trylle ? du må leve deg inn å la filmen bestemme hva som kan gå ann og hva som ikke går ann..
Ja, helt enig med Skim og MAddy, hadde det vært en nåtids action film hadde det vært noe annet, men er fantasy, og det ligger jo i ordet..
Utrolig råbra film
Desidert en av de beste filmene jeg har sett, og den var mye tøffere enn 1'ern!
Men jeg hadde liksom den følelsen av at det var litt dårligere skuespill i denne enn det var i 1'ern.... maybe its just me
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Joda, seff må en leve seg litt inn og jeg mener selfølgelig at en alv skal kunne gjøre noe slikt, men jeg syns alikevell ikke at de fikk det til bra nok. Ser ut som han trosser alle naturlover og at ingen kraft whatsoever ble brukt! Men uansett; Konge Film!
Opprinnelig postet av tnt
Ehh, for dere som snakker om at scenen med Legolas ble unaturlig:
Dette er ikke akkurat en film fra hverdagen i new York da.
Det skal være unaturlig. Så ett par drager og levende trær som var mer unaturlig i den filmen. Men det er jo hele poenget.
Filmen var/er genial. Vanskelig å si, men tror det er de to første, er de to beste filmene jeg har sett (de jeg har kost meg mest med)
Vis hele sitatet...
å herregud, greit nok at alver og snakkende trer er unaturlig, men dette er TROSS ALT en adventure og fantasy film... det finnes visse ting som ikke kan være unaturlige, slik som denne scenen...

jeg så ikke noen magiske staver inni bilde i den scenen så
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Hørte ingen som klage, når de løp på veggene i matrix?
Opprinnelig postet av tore-
å herregud, greit nok at alver og snakkende trer er unaturlig, men dette er TROSS ALT en adventure og fantasy film... det finnes visse ting som ikke kan være unaturlige, slik som denne scenen...

jeg så ikke noen magiske staver inni bilde i den scenen så
Vis hele sitatet...
Uhm ? Lixom, alver er jo magiske og har unaturlige krefter.. Og hvordan kan du ikke klage på trær som går og snakker. Det er jo bare en litt mer avansert måte å komme seg opp på hesten på. jeg husker ikke akkurat hvordan han gjorde det eller noe sånt. Men jeg tror faktsik at det går ann å gjøre det lixom i virkeligheten, eller noe tilnærmet ihvertfall.. se på heste triksere de er jo ganske syke de og.

Hørte ingen som klage, når de løp på veggene i matrix?
Vis hele sitatet...
Genialt, den er jo sånn mer nå tids film og mindre fantasy en LOTR, folk burde heller klage på den.. men ingen som gjør det.
Opprinnelig postet av tnt
Hørte ingen som klage, når de løp på veggene i matrix?
Vis hele sitatet...
de var i en virtuel verden hvor de kunne lære seg alt på få sekunder, hvor det meste gikk ann.... DERFOR klagde ingen


Opprinnelig postet av Cyber
Uhm ? Lixom, alver er jo magiske og har unaturlige krefter.. Og hvordan kan du ikke klage på trær som går og snakker. Det er jo bare en litt mer avansert måte å komme seg opp på hesten på. jeg husker ikke akkurat hvordan han gjorde det eller noe sånt. Men jeg tror faktsik at det går ann å gjøre det lixom i virkeligheten, eller noe tilnærmet ihvertfall.. se på heste triksere de er jo ganske syke de og.
Vis hele sitatet...
synes hele den greien var skikkelig falsk, det går kanskje, men på den måten tviler jeg sterkt på... er liksom, hæ, hvis du kan finne en film hvor noen klarer noe lignende tar jeg gjerne det imot meg....
Hm, å finne en sånn film tror jeg blir vanskelig.. men kan jo se hva jeg finner.. Overdrev kansje litt med at en skal klare det der, men uansett, var ikke såå falskt..

Opprinnelig postet av tore-
de var i en virtuel verden hvor de kunne lære seg alt på få sekunder, hvor det meste gikk ann.... DERFOR klagde ingen
Vis hele sitatet...
lixom? og hva gjør det mer riktig en en fantasi verden ? som ikek finnes, og ingen har påstått at fantes? Dette er kansje ikke en virtuell verden hvor de lærer alt på sekunder, men det er en verden som ikke finnes, og på mange måter kansje kan kalles litt virtuel, ihvertfall for oss.. De har lært seg det der i løpet av mange hundre,kansje mange tusner av år. DE har brukt lang tid på å lære seg det, eller familien, eller "skog folket" (husker ikke om det var det folket Legolas var fra). Kansje alvene generelt har brukt mange tusner av år på å lære seg det? Ikke vet jeg, dette er noe jeg dikter opp nå, men det er sånn jeg tenker, og sånn ejg tenker meg at det har foregått.. Og hvis du har noen lunde åpent sinn mot fantasi, og det at alt går ann i en fantasi verden, så vil du klare å like den scenen.. takk!
Dette kommer vi aldri til å bli ferdig med, så vi sier det slikt:

Vi har begge våre tanker på saken, og vi stopper der