Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1065
Noen som har Tigern? Hadde vært gøy å prøvd...
Du finner beta-versjonen eller noe på suprnova.
Det kommer "egentlig" ikke ut før marrs 2005 tror jeg at jeg har lest.... Skyt meg om jeg tar feil
Nei jeg fant den på suprnova, men hastigheten var heller dårlig, og er en beta versjon ja...
Ingen som har hørt noe om systemkravene til Tiger? Sitter med en ibook 600mhz 256 mb ram som kjøer Panther aldeles strålende.

Tiger virker etter det jeg har sett dritkult.
Skjekk TKA. Jeg har 1 invite igjen for den som trenger. For de som ikke vet hva TKA er søk her på nFF.

Kinseek: Betaversjonen er litt treig. Og tviler på at Core Image kjører så_bra. Men du kan jo prøve.

Mye tøfft i Tiger ja. Men ikke noe å bruke fast. Husk at det er for det meste ment for utviklere.
Er egentlig aldri interessert i betaversjoner av operativsystemer av opplagte grunner. Lurer bare på om den ferdige versjonen av Tiger vil fungere noenlunde like bra som Panther.

Det er sant at betaen er mest for utviklere ja, men den ferdige versjonen vil jo være finfin for folk flest. Dashboard, spotlight, RSS i Safari or automator virker jo utrolig kult.

Off-topic; hvorfor får jeg ofte sånne enorme sorte striper der signaturen min egentlig skal være? (har ikke satt en signatur)
SkyFex: er meget intressert i den ivite'n, sjekk PM. Tror jeg trenger den når jeg får Macen på nett senere i dag
Lucif3r: Jeg har ikke fått PM fra deg?0 Send meg PM med e-mailen din så skal jeg sende
ser ut som pm'en min ikke virker:S, skal prøve igjen...

3dir:Ah postkassa de er full!!
ponni's Avatar
Trådstarter
69 0
Laster fra suprnova nå.. har lasta ned i et døgn snart, og har foreløpig 10 %... kanskje jeg er ferdig med å laste ned en gang i mars når den virkelige versjonen kommer.
Crap.
Lol Ponni, ikke si jeg ikke advarte deg
ponni: Hvilken build?