Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2030
Jeg var medlem på norshroom.org for 15 år siden. Nå husker jeg hverken brukernavn eller e-posten jeg brukte.

Er det noen som er med der, og er det noen aktivitet der fortsatt?
Det er mange her som er medlem der. Jeg har heller ikke vært innom på en stund. Hvorfor logger du deg ikke bare inn og sjekker? Tar vel et snaut minutt å opprette en bruker. Raskere enn du får svar her.

Om jeg husker rett så var det lite aktivitet der allerede for 10 år siden. Tviler på at det har blitt noe mer siden den gang.
Sist endret av mentalmelt; 5. desember 2017 kl. 11:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Si gjerne ifra hvis det er aktivitet
Det går ikke ann å registrere ny bruker, bugga CAPTCHA funksjon på registreringssiden der.
Har også glemt min login fra 2006 RIP.
Har ingen problemer med å registrere bruker selv. Ser ikke ut til at det er mye aktivitet lengre nei, kanskje et 10'talls innlegg i måneden. Man må ikke bla seg langt bak for å ende opp i 2016. To brukere er innlogget AWS.