Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 551
Har et problem, skjermkorte mitt blir fort 100 grader når jeg spiller, selv på lav grafikk. Kjører gtx 760 2gb, 8 gig ram og i5 4670K 3.4 ghz. Gidder da ikke å vedlikeholde drit kortet så skal kjøpe evt, 1060 6bg. Noen som vet om det passer på MSI Z87 G43? kjøper også 2 nye ram brikker så jeg får 16 gb. Bytter kjølepasta på prosessor med det samme.
veldig veldig sjeldent at ett skjermkort ikke er kompatibelt med hovedkort. Så er bare å kjøpe ett 1060 å plugge inn. Ram er bare å handle 2 brikker av det du handlet forrige gang. Hvis du har stock kjøler på cpuen, hadde jeg investert i en billig cpu kjøler også typ hyper 212
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
veldig veldig sjeldent at ett skjermkort ikke er kompatibelt med hovedkort. Så er bare å kjøpe ett 1060 å plugge inn. Ram er bare å handle 2 brikker av det du handlet forrige gang. Hvis du har stock kjøler på cpuen, hadde jeg investert i en billig cpu kjøler også typ hyper 212
Vis hele sitatet...
Noe jeg å forberede? noen drivere elr noe dritt? eller er det rett og slett bare å plug and play?

Og hvordan er det å bruke forskjellige par med RAM brikker? finner ikke samme som jeg har fra før...
Sist endret av Born2Follow; 4. september 2016 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
plug play. Man kan bruke forskjellige ram brikker, men er anbefalt å kjøre på med samme sett. Hvis du går inn på ordren du har bestilt ram brikkene så syns jeg det er rart du ikke finner de, bruker å ta ganske mange år før ram brikker blir "faset ut"