Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1653
Hei,
jeg har nettopp fått ny pc fra komplett.no. Jeg forsøkte å spille Fallout 4, men jeg får bare svart skjerm, og etter noen sekunder kommer jeg tilbake til steam. Spillet åpner seg altså ikke.
Etter en del googling fant jeg ut at problemet trolig ligger i at PCen ikke bruker GPU (i mitt tilfelle GeForce GTX 950), men i stedet det integrerte kortet. Problemet skal angivelig la seg løse via NVIDIA kontrollpanelet, men som tittelen sier- dette får jeg heller ikke åpnet.

Så kan det også nevnes at døgeniktene fra komplett.no nekter å svare på mine henvendelser...

Alle tips mottas med stor takk!
Er det meningen at folk på magisk vis skal gjette seg frem til hva som skjer når du åpner Nvidia Kontrollpanel?

Du må nesten være mer detaljert og forklare hva som faktisk skjer for at folk skal kunne hjelpe deg
Har du plugget skjermen i hovedkortet eller skjermkortet?

Høres da ut som du har koblet den i det interegrerte skjermkortet på hovedkort.

Bruk ddu og slett nvidia driver i safemode og innstaller nyeste driver fra nvidia.com
Sist endret av Kongesnerp; 26. august 2016 kl. 16:56.
Trådstarter
2 0
Sitat av Kongesnerp Vis innlegg
Har du plugget skjermen i hovedkortet eller skjermkortet?

Høres da ut som du har koblet den i det interegrerte skjermkortet på hovedkort.

Bruk ddu og slett nvidia driver i safemode og innstaller nyeste driver fra nvidia.com
Vis hele sitatet...

Takk skal du ha! Det ser ut til å funke nå!
Flott Bare hyggelig!