Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 4250
Heisann folkens, tenkte meg jeg skulle lage noen norske let's plays, om noen av dere kunne tenkt å se på I verste fall får jeg vel lage en 2-3 episoder også se om det blir utrolig klamt og trist, know what I'm sayin'?

MEN, da trenger jeg noen ideer til ting å lage videoer om. Gjerne spill som egner seg fint til let's plays. Også helst da et spill som går litt fort frem, ettersom spill som starter tregt blir umåtelig kjedelig å se på i begynnelsen.

Noen forslag/noen interesserte? Trenger egentlig ikke å være let's play videoer heller, andre forslag er velkomne.

Skal gjøre mitt beste på å gjøre det underholdende!
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Portal 2 er jo perfekt! Bra underholdning for de som ser på når du failer hardt, selvom du vet hva du skal gjøre
Hmm, ja, kunne vært noe der ;D

Samtidig er jo Portal en serie som er laget 1298346927365123 videoer av da, men legger det på listen over muligheter!
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Portal 2 er jo perfekt! Bra underholdning for de som ser på når du failer hardt, selvom du vet hva du skal gjøre
Vis hele sitatet...
Virkelig?
Jeg blir sint og fysisk kvalm når jeg ser på folk som feiler i Portal når jeg vet løsningen.
The Secret World er det nok mange som er spente på!
Hmmm, er ikke TSW en mmorpg? De er da iallfall trege å begynne med, er de ikke? I tillegg er jeg egentlig litt i mot pay to play spill generelt.
Ølglad nordlænning
Minecraft? en klassiker blandt folk som gjør "let's play".
Sitat av Sp3cies Vis innlegg
Minecraft? en klassiker blandt folk som gjør "let's play".
Vis hele sitatet...
For mange som har minecraft. Vill anbefale spill som Max payne1 2 3. Eller Hitman bloodmoney.
Minecraft er jo let's play spill nr. 1, blir vanskelig å gjøre det unikt :/

Max Payne og Hitman har jeg aldri spilt, kanskje det blir en av dem!
Legger meg nå, skal på jobb i morgen, om det kommer fler forslag hadde det vært knall
Tenkte selv litt på kortere spill som Bulletstorm eller Rage, kanskje BioShock. Har aldri spilt noen av dem før.
Half life 2, Max payne 3 eller Alien vs. predators vil nå jeg si
Du må beise sjarken!
assasins creed spilla?
Hobby Filosof
Eller du kan gå 'helt' memory lane, og ha lets plays av spill folk (ta f.eks målgruppe på din egen alder) og spill spill du spilte når du var liten/yngre som f.eks Crooc1-2 Chrash Bandicoot 1-2 etc.
TF2 med freaks på TeamFreak 2-serveren og kall serien "Let's freak".
ARMA 2? /slash/ 3 når det kjem?
Sist endret av R0flcopter; 4. juli 2012 kl. 00:25.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sjekk ut the binding og isaac, og lag en let's play mens spiller dette for første gang, men husk å si alle tankene og reaksjonene dine høyt, og vær gjerne litt fjallete har sett noen utrolig bra let's player fra dette med folk som blir helt satt ut over at absolutt alle i spillet har det helt forjævlig
Pacman Eier!
Sist endret av 1nameless; 4. juli 2012 kl. 01:24.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
TF2, Lord of the Rings online (MMORPG semi-free2play), Lone Survivor, QWOP(just for the lulz).
Nightmare House 2
Super mario 64 på en nintendo emulator.
De jeg vurderer sterkest nå er The Binding of Isaac og Lone Survivor, begge tror jeg egner seg fint
Jeg er nesten litt skuffet over at jeg ikke kan spille Fallout 3 eller Fallout: New Vegas for første gang igjen, siden jeg tror at 90% av alle hadde prøvd det da, det er så awesome. Men jeg vil lage en blind let's play, derfor er noen spill som f.eks. SM64 uaktuelle. Det som også slo meg er at jeg durer bort til østlandet i tre uker på lørdag, og kan ikke ta med meg pcen. Da må nok dere som allerede holder på å tisse i buksen i spenning på videoer vente litt lengre :P

FUUUU, spilte nettopp TBOI i en halv time mens jeg trodde jeg recordet... Lame.
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Nightmare House 2
Vis hele sitatet...
Hadde jeg aldri turt!
BTW, er det noen som kan hjelpe meg med et problem jeg har? Klarer ikke recorde The Binding of Isaac med Fraps, men det funker å recorde andre spill
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Hadde jeg aldri turt!
BTW, er det noen som kan hjelpe meg med et problem jeg har? Klarer ikke recorde The Binding of Isaac med Fraps, men det funker å recorde andre spill
Vis hele sitatet...
Det høres jo egentlig bare rart ut, hva er det som går galt?
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Det høres jo egentlig bare rart ut, hva er det som går galt?
Vis hele sitatet...
Tror ikke den registrerer det som et spill, ettersom windows mediaplayer kan recordes, og generelt sett alle andre spill i fullskjerm
Day-z eller hva d heter!
Sitat av senmord Vis innlegg
Day-z eller hva d heter!
Vis hele sitatet...
Tenkte på det, men har mange problemer med det, blant annet at jeg er usynlig, ikke kan se HUDen eller equippe items. Veldig leit :/
Ølglad nordlænning
Terraria? 2D Minecraft-ish lignende spill som tar mange gode timer. Regner med at du lager en youtube serie hvor hver episode varer i omtrent 20min? Er du keen på MMORPG så tviler jeg på at mange har gjennomført en hele serie med f.eks. SWTOR eller WoW (og ja, her får du MANGE episoder på 20min).
Sitat av Sp3cies Vis innlegg
Terraria? 2D Minecraft-ish lignende spill som tar mange gode timer. Regner med at du lager en youtube serie hvor hver episode varer i omtrent 20min? Er du keen på MMORPG så tviler jeg på at mange har gjennomført en hele serie med f.eks. SWTOR eller WoW (og ja, her får du MANGE episoder på 20min).
Vis hele sitatet...
Har spilt veldig mye Terraria, det er moro det. Jeg kom derimot frem til at jeg bør heller lage mer alvorlige videoer som spillanmeldelser og lignende. Da bør jeg anmelde Terraria, awesome spill!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det og spørre andre etter spill du skal spille og recorde blir sjeldent bra. Seerene vil se en engasjert spiller som har det gøy, det vil si at du må ta et spill du liker godt, og begynne med det.
Parkettetterligning
Hva med litt eldre strategispill? Hadde ihvertfall jeg sett på.
Vær sikker på at mikrofonen din funker som den skal, så det ikke er noe støy i bakgrunnen osv. Og bruk god tid på vær video, værste jeg vet er kids som lager en let's play på 5 minutter, og har en mikrofon man skulle tro nettopp hadde vært langt oppe i ræva
Sist endret av Chemdog; 16. juli 2012 kl. 01:23.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Skyrim (titegn)
Sitat av Clayton Vis innlegg
Skyrim (titegn)
Vis hele sitatet...
Støtter denne igrunn. Du burde dog ha en litt unik spill- og fortellerstil. Slik som han her. Han suger balle i engelsk, men det er så teit at det blir hysterisk morsomt, spesielt i fylla med kamerater med samme teite humor.
"Punch the shit out of the wildlife!"

Du kan også ha en fortellerstil som går igjen i valgene du tar osv., hvorfor du valgte f.eks Wood Elf foran Nords osv.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Borderlands, Dead Island, Payday The Heist, Saints Row 3 og GTA IV.
Terraria,Minecraft,Minicraft osv
Kommer nytt pokémon nå snart, black/white2. Det er lets' player oppe med emulator og japansk dialog, men det hadde vært kult om noen norske gjorde en Nuzlocke med en gang det kom ut!
I'd sub
Mount and Blade: Warband. Har sett noen tidligere lets play's av det, og det var ganske underholdende. I tillegg er det uhorvelig mange modifikasjoner til spillet.

En anmeldelse av spillet http://www.gamer.no/artikler/53817/a...blade-warband/
Du kan kjøre kun norske spill.

- Flåklypa
- Spill Funcom har utviklet gjennom tidene.
- Josefine spillene

etc etc
The legend of zelda nr 1 til nes emulator.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ser d er et halv år siden aktivitet her, men om noen har lyst til å prøve har jeg laget en norsk puzzle map om noen vil prøve

http://dl.dropbox.com/u/23897593/Sp%C3%A6lle.rar
Sist endret av Lynlimer; 14. januar 2013 kl. 02:51.