Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 201255
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Slaps Vis innlegg
Er det bare jeg som synes der er crazy dyrt med 40 euro (350kr) for en DLC, som kun innerholder en ekstra act og en ny class? Blizzard blir bare mer og mer pengegriske imo :P
Vis hele sitatet...
Blizzard er jo veldig griske, dette er ikke akkurat første gangen de gjør noe lignende.
Når det er sagt finner du expansionen billigere på andre sider. F.eks HER, 274 kr.
Sitat av Slaps Vis innlegg
Er det bare jeg som synes der er crazy dyrt med 40 euro (350kr) for en DLC, som kun innerholder en ekstra act og en ny class? Blizzard blir bare mer og mer pengegriske imo :P
Vis hele sitatet...
og adventure mode som gjør det en god del gøyere å farme etter items. (i mine øyne). Men battle.net er vel en av de dyreste plassene man kan kjøpe spill, og kjøpet du den amerikanske varianten får du den for 40$ der - og denne fungerer også helt fint på europe. (altså 250,-). Og det synes jeg er en helt grei pris om man liker denne type spill. Ser for meg mange timer med underholdning for de pengene.
Sist endret av etse; 25. mars 2014 kl. 22:42.
Jeg så gjennom hele credits-en på RoS, og ut i fra antall folk som var der virker 250,- egentlig ganske lite. Act V var så som så. Fikk inntrykk av at noen mobs (de som yrer opp langs veggene) bare var reskins i hvert område (samme mob, ulikt useende). Bosskampene var bra, førsteboss var vanskeligst på grunn av vanskelig "tell" på flammekastern, og at han ikke alltid hopper i sirkelen. De andre to var mye lettere (enkle tells, relativt ok å dodge).

Det store høydepunktet var egentlig adventure mode, rifts og nye skills. Men er det noen andre enn meg som også sliter med at alle bounties er clear'a i det dere joiner på multiplayer? Lurer på om det er en bug, da jeg ikke fikk ett eneste game i går uten at alt var gjort, og når jeg åpna til Online selv, var det ingen som joina etter å ha venta en god stund.
@L33tenGutt

Helt enig i det med boss fighter her. Første bossen var dryg og kjedelig for meg som Crusader siden jeg ikke har den høyste skaden jeg kan påføre bossene. Med Wizard gikk det relativt fort.

Joine Adventure Mode på multiplayer er tatt opp flere ganger på battle.net
Et par poster så har "blues" svart med at de prøver å fikse sånn at man ikke får joinet Adventure mode der alt er fullført, men ja det er veldig plagsomt akkurat nå

Det enkleste jeg fant ut var å starte egen adventure mode også åpne den for folk så man starter "fresh"
Jeg sliter veldig med å spille "multiplayer" i adventure mode. Når jeg lager public-games er det ingen som joiner - og når jeg prøver å spille public games så finner jeg bare folk som akkurat er ferdige og nå bare er "AFK" i byen. Andre som har samme problemet?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Søker norske spillere til Diablo 3 clan, den ble startet når diablo 3 først kom ut, add meg bozni#2809 vissdt du er int

Sitat av etse Vis innlegg
Om du spiller vanlig, utforsker områder og ikke rusher gjennom acten så vil det ta cirka 3-4 timer å komme gjennom den.

Folk sier den er cirka like lang som Act 2.

Ladders er forresten bekreftet nå, med nye seasons-eksklusive legendaries hver sesong. Noe jeg har savnet i spillet.
Vis hele sitatet...





3-4 timer? gjør T6 rift på under 5 min, og da rusher jeg ikke. Så helt feil anslå et sånt tidspunkt.
Sist endret av veddeh; 2. juni 2014 kl. 23:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Forskjell på rift og story-act da.
Såpekoker av rang
Sitat av etse Vis innlegg
Forskjell på rift og story-act da.
Vis hele sitatet...
Jepp. Men tror han var mest opptatt av å belyse hvor jævla god han er.
Sist endret av monoid; 3. juni 2014 kl. 03:59.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen andre som har prøvd 1000 sided strike buildet for monk?
Har bygget gear for det en stund, og føler jeg begynner å oppnå det som er mulig for buildet, men føler meg veldig squishy.
Mangler fire% head, og bedre rerolls på flere items, men endrer ikke så veldig på overlevingen.
Ta en kikk på buildet mitt her om du ønsker.
Sliter noe med T4, konfortabel/laidback på T2.
Sist endret av Lanjelin; 15. juni 2014 kl. 19:34.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Noen andre som har prøvd 1000 sided strike buildet for monk?
Har bygget gear for det en stund, og føler jeg begynner å oppnå det som er mulig for buildet, men føler meg veldig squishy.
Mangler fire% head, og bedre rerolls på flere items, men endrer ikke så veldig på overlevingen.
Ta en kikk på buildet mitt her om du ønsker.
Sliter noe med T4, konfortabel/laidback på T2.
Vis hele sitatet...
Ville prøvd å skaffe andariels visage med firedmg% og burning axe of sankis til off hand, samt stone of jordan med fire dmg, da skal du kunne havne på 120-140% fire dmg. Stone of jordan har opptil 30% more dmg to elites også, bruker den selv med et lightning build på crusader, og jeg critter 12m på elites uten cooldowns med blessed hammer.
Ingen som spiller HC her da?



"3-4 timer? gjør T6 rift på under 5 min, og da rusher jeg ikke. Så helt feil anslå et sånt tidspunkt." Link til profile?
Noen som er med i en kurant clan? Jeg har siden RoS kom ut vært medlem av "norsk diablo" men er så og si ingen aktive medlemmer igjen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har noen spørsmål om Diablo for ps4.
1) Har jeg muligheten til å bruke paragon points?
2) Jeg har spillet kjøpt på ps3 (digitalt) kan jeg oppgradere fra ps3 til ps4 for en billigere penge enn å kjøpe hele spillet på nytt?
3) Ser at spillet kommer 19. August til konsoll, blir det lagt ut på Playstation store 19. August 00.01? Hvis det ikke blir delay slik at reaper of souls kommer senere en satt dato.
4) Er paragon level 28 nå, føres paragon levelen over til ps4 og hvor mange paragon levler for å bruke 1 point? Ser på youtube at det er folk som er paragon level 100++ som ikke har like mange points som levler.

Er igrunn bare å vente til det slippes så får jeg svar på spørsmålene mine, men hvis noen har funnet informasjon om det jeg lurer på så settes det stor pris på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av hayer Vis innlegg
Ingen som spiller HC her da?
Vis hele sitatet...
Jeg spiller bàde hc og sc
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av beets Vis innlegg

Er igrunn bare å vente til det slippes så får jeg svar på spørsmålene mine, men hvis noen har funnet informasjon om det jeg lurer på så settes det stor pris på.
Vis hele sitatet...
Du vil nok ikke få svar på så mange av de før spillet slippes ut, men jeg kan fortelle deg litt om paragon-poengene.

Man får et "poeng" per paragon-level. Disse skal deles inn i 4 kategorier med forskjellige ting å putte poengene på. Dette betyr at du ikke kan oppgradere den samme staten mer enn en gang hver fjerde level.
Paragon-poengene går over brukeren din, som betyr at du alltid vil ha den samme paragon-levlen.
Sist endret av PerPerPerPer; 10. juli 2014 kl. 17:31.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som vet hvordan man fører over ps3 save til ps4 ?
Har lest manuallen til å føre over men lurer på hvor jeg finner "Proceed to the main menu. Navigate to "More" > "Export Save."

Startet opp ros og prøvde å impotere fra menyen som dukket opp der uten suksess.

Fikk det til nå
Sist endret av beets; 19. august 2014 kl. 03:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke hvordan det er med trading i denne tråden, men er interessert i the flow of eternity på ps4.
Har thunderfury med dex, monkey kings skulder og hjelm, Eyes of the Earth, royal ring of grandeur dex.
The flow of eternity skulle gjerne hatt dex, socket og cooldown, eller mulighet til å rerolle så alle tre er oppnåelig.
Send pm hvis du er interessert i å bytte.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen her som er spiller? battle.net.

Hender jeg spiller innimellom. nick: U5tabil
Hva er greia med at det er gratis å spille Diablo III på battle.net ? Er det en elendig versjon eller hva går det i?
Hvorfor betaler man 599kr om man kan spille det gratis?

Jeg har aldri prøvt Diablo III før, så derfor spør jeg
Sitat av Obster Vis innlegg
Hva er greia med at det er gratis å spille Diablo III på battle.net ? Er det en elendig versjon eller hva går det i?
Hvorfor betaler man 599kr om man kan spille det gratis?

Jeg har aldri prøvt Diablo III før, så derfor spør jeg
Vis hele sitatet...
Om du har fått type 7 dagers guestpass, så er det ihvertfall lvlcap.
+ sikkert noe restriksjoner på crafting + +
Sitat av Obster Vis innlegg
Hva er greia med at det er gratis å spille Diablo III på battle.net ? Er det en elendig versjon eller hva går det i?
Hvorfor betaler man 599kr om man kan spille det gratis?

Jeg har aldri prøvt Diablo III før, så derfor spør jeg
Vis hele sitatet...
Og hvis du skal kjøpe ikke kjøpt gjennom Blizzard, fins keys for sånn 20euro andre steder.
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Og hvis du skal kjøpe ikke kjøpt gjennom Blizzard, fins keys for sånn 20euro andre steder.
Vis hele sitatet...
Se tilbudet her du
https://eu.battle.net/shop/en/product/game/diablo
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da har jeg også skaffet meg D3 og RoS til pc, spilte en del D3 på PS3 men nå var det på tide å komme seg over til PC og RoS! Noen som er i en god og hyggelig clan? Norsk, skandinavisk eller europeisk - does not matter Rushet litt i starten, så kom meg fra lvl 1 til paragon 161 på litt over en dag hehe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som spiller monk og sunwuko build? blir veldig sliten i fingrene etter et rift, noen som har tips til hvordan man kan gjøre sunwuko litt mere relaxing? Har sweeping wind key bindet til nummer 3
Sitat av beets Vis innlegg
Noen som spiller monk og sunwuko build? blir veldig sliten i fingrene etter et rift, noen som har tips til hvordan man kan gjøre sunwuko litt mere relaxing? Har sweeping wind key bindet til nummer 3
Vis hele sitatet...
Sliter med det samme selv, jeg har den bundet til 1 og har krampe i fingrene etter et par games
Sunwuko Monk er ingenting i forhold til den gamle CM Wizard builden. DA ble man sliten :P
Takk tenacius, bokmerket linken så mulig jeg får testet scriptet ved senere anledning, må også lese meg litt klok på hvordan man bruker sciptet.

Har enda et spørsmål, hva er deres høyeste grift clear?

Høyeste jeg har klart er 26 med litt over 4 minutter til gode. Er mektig imponert over streamere som fullfører 39 grift.
Spiller seasonal og har klart grift rank 37 med condemn crusader, holder på å skaffe gear til pony-build så skal jeg vel klare 40+
Armory
Det var en dårlig link, prøv denne heller. Der står alt bra forklart.
http://www.reddit.com/r/Diablo3Monks...swk-autohotkey
Hvordan er det med casual spillere på x-box 360? Kunne tenke meg å spille med andre semi-casual spillere hvor man ikke må ha XX-build med ca 8K paragon levels for å spille. Er stort sett på ett par timer i slenge noen ganger i uka og er keen på å spille med andre omtrent på samme seriøsitetsnivå.

Har garantert mye å gå på hva gjelder å sette sammen det ultimate utstyret.
Sist endret av BigFigWasp; 6. november 2014 kl. 22:29. Grunn: Tekst X 2 ;)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk "endelig" The Furnace hadde flaks og fikk den ganske så kjapt (paragon 281) også lurer jeg på hva jeg burde enchat.
Tenker enten strenght eller weapon damage.
Her er en link til character kommer du ikke til rett character så er det spoopy. Se gjerne over resten av utstyret og kom med tips om hvordan jeg kan forbedre Crusaderen, har ikke de beste statsene på mange av dem.

Når jeg tenker meg om så hadde det vært litt snedig og enchat strenght slik at jeg kan enchat til f.eks dex senere.

Søkte opp furnace roll og ser ut som at base damage er veien å gå.
Sist endret av beets; 16. november 2014 kl. 15:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei, har tenkt å begynne diablo3 igjen, men jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpe RoS billigt og legit som mulig? 40 euro er altfor mye...
Sitat av heihopp79 Vis innlegg
Hei, har tenkt å begynne diablo3 igjen, men jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpe RoS billigt og legit som mulig? 40 euro er altfor mye...
Vis hele sitatet...
Du kan jo sjekke g2a.com
G2A uten tvil! Kjøpte D3 + RoS for rett over 300 kroner, og om du kun trenger RoS så slipper du vel unda med en drøy hundrelapp tenker jeg
Jeg vil ikke anbefale G2A av den enkle grunn at de ikke er en autorisert reseller. Det vil si de har ikke fått keyene fra Blizzard. Det er ingen god dokumentasjon på hvor de får keyene fra, og trolig har de bare kjøpt de fra ulike kilder for en billig penge. Om disse folkene har stjelt de eller fått tak i masse nøkkler på andre uetiske måter vites ikke. Men det er stor fare for at man støtter opp rundt virksomhet som direkte skader bransjen.
Sitat av beets Vis innlegg
Fikk "endelig" The Furnace hadde flaks og fikk den ganske så kjapt (paragon 281) også lurer jeg på hva jeg burde enchat.
Tenker enten strenght eller weapon damage.
Her er en link til character kommer du ikke til rett character så er det spoopy. Se gjerne over resten av utstyret og kom med tips om hvordan jeg kan forbedre Crusaderen, har ikke de beste statsene på mange av dem.

Når jeg tenker meg om så hadde det vært litt snedig og enchat strenght slik at jeg kan enchat til f.eks dex senere.

Søkte opp furnace roll og ser ut som at base damage er veien å gå.
Vis hele sitatet...
Socket til CDR, så legger du til en gift for å få socket. Dette er fordi våpenet allerede har veldig høy damage roll.
Ikke roll den enda hvis du ikke har en gift liggende.

Anbefaler deg å skaffe leorics crown (med flawless royal diamond) og akkhan boots. Da vil du få nok CDR (ca 56%) til å ha Akkhan permanent oppe, noe som alle T6 crusader-builds "krever". Gigantisk thougness-boost og en heftig damage og resource cost boost.
Gamble for skjold og håp for en unrelenting phalanx.
Sist endret av PerPerPerPer; 16. november 2014 kl. 19:36.
Ser at cdon har 45% tilbud på RoS. Får vel kjøpe derfra
per skal roll til cdr, har akkhan boots og unrelenting phalanx Skal gamble etter Vigilante Belt og leorics crown.
Neste spørsmål er hvor mye minimum resist jeg må ha hvis jeg har permanet akkhan?
Sitat av beets Vis innlegg
per skal roll til cdr, har akkhan boots og unrelenting phalanx Skal gamble etter Vigilante Belt og leorics crown.
Neste spørsmål er hvor mye minimum resist jeg må ha hvis jeg har permanet akkhan?
Vis hele sitatet...
800-900 holder. Du burde stappe inn mer Rubies på gearet ditt for strength, som også gir like mye armor.
Pass på å ha all res der du kan uten at det overskrider andre viktige stats. Altså på chest, bukse, belte, sko. Single resistanser er totalt bortkastet og ikke noe å tenke på.
Husk også at du ikke kan rolle all res når gearet har en resistance allerede, som på chesten din.

Høres ut som om du har peiling på hva du driver med, så jeg legger bare ved guiden jeg har brukt for Stampede.
Den er veldig gjennomgåeende, så jeg antar at den vil svare på de fleste spørsmål du kan ha.
http://www.reddit.com/r/Diablo3Crusa..._gr38_farming/

Her er profilen min, for referanse.

Som du ser har jeg en dårlig ring, og beltet, hodet og skjoldet har ikke optimale stats. Så det er det jeg jobber med atm.
Sist endret av PerPerPerPer; 16. november 2014 kl. 21:02.
Pfff for et styr å få maks CDR Nærmer meg fælt nå da, men trenger noe bedre CDR roll på Frostburns. Min Azurewrath og Sledgefist er heller ikke det beste, men det fungerer. Jeg er ihvertfall udødelig når jeg har maks stacks på Gogok - sålenge pingen min er god.

Noe dere ville endret på? Bruker forresten ikke Dashing Strike i GRift, kun i T6 farming grupper. I GRift bruker jeg Inner Sanctuary - Forbidden Palace.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/J.../hero/51036535
Sist endret av JVMyhre; 16. november 2014 kl. 21:23.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg

Noe dere ville endret på? Bruker forresten ikke Dashing Strike i GRift, kun i T6 farming grupper. I GRift bruker jeg Inner Sanctuary - Forbidden Palace.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/J.../hero/51036535
Vis hele sitatet...
Har ikke spilt så mye Monk at det gjør noe, men jeg ville ha byttet ut 4/5 av de Diamondsene med Emeralds.
Husk at hvert poeng med dexterity gir ett poeng med armor, samme som med strength. Og du får høyere damage.

På chesten din må du rolle om % life til all res, på buksene dine må du rolle armor til all res.
Craft deg nye captain crimson boots med dexterity, vitality, all res og % skill damage.
25% er max movement speed og dette får du med paragon points! Ikke kast bort en statsslot på gear med movement speed.

Bracerne dine skal ha % elemental damage, dexterity, vitality og critical hit chance.
Skaff deg hansker med dexterity, critical hit damage, criticial hit chance og CDR.
Roll LPH på RORGen din til crit chance eller crit damage. Det du mangler. Prøv å ha en 1:10 ratio.
Kanskje Aughild eller Blackthrones er verdt å ha mens du sanker opp BIS items?

Kan anbefale denne subredditen: www.reddit.com/r/diablo3monks
Det finnes lignende subreddits for alle classene, absolutt verdt å sjekke ut hvis man trenger tips eller leter etter en farming-gruppe.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Har ikke spilt så mye Monk at det gjør noe, men jeg ville ha byttet ut 4/5 av de Diamondsene med Emeralds.
Husk at hvert poeng med dexterity gir ett poeng med armor, samme som med strength. Og du får høyere damage.

På chesten din må du rolle om % life til all res, på buksene dine må du rolle armor til all res.
Craft deg nye captain crimson boots med dexterity, vitality, all res og % skill damage.
25% er max movement speed og dette får du med paragon points! Ikke kast bort en statsslot på gear med movement speed.

Bracerne dine skal ha % elemental damage, dexterity, vitality og critical hit chance.
Skaff deg hansker med dexterity, critical hit damage, criticial hit chance og CDR.
Roll LPH på RORGen din til crit chance eller crit damage. Det du mangler. Prøv å ha en 1:10 ratio.
Kanskje Aughild eller Blackthrones er verdt å ha mens du sanker opp BIS items?

Kan anbefale denne subredditen: www.reddit.com/r/diablo3monks
Det finnes lignende subreddits for alle classene, absolutt verdt å sjekke ut hvis man trenger tips eller leter etter en farming-gruppe.
Vis hele sitatet...
Jeg skal ikke gjøre noe damage med det buildet her, det er kun for tanking med mye crowd control. Så det å rolle crit damage/chance og skill damage osv. er vel ikke vits?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Jeg skal ikke gjøre noe damage med det buildet her, det er kun for tanking med mye crowd control. Så det å rolle crit damage/chance og skill damage osv. er vel ikke vits?
Vis hele sitatet...
Det er fullstendig bortkastet med mindre du spiller grifts 50+, som jeg tviler på at du gjør. :P
Zdps monks er blitt en greie etterhvert, men i lave vanskeligetsgrader gjør du det bare vanskeligere for vennene dine, siden monster damage og health scaler med antall spillere.
Spørsmål:

Havnet i en random group her om dagen for å kjøre rifts. Han ene var Pragon 892.

Når jeg ankom gruppa hadde de alt lagt planer for en mega-boost. Kjørte Rift Trials og endte med å få lvl 30 keystone (Han fyr'n sto bare aleine og pumpa løs mens vi andre "gjemte" oss). Kjørte da Greater Rift på 30 og jeg levla fra Paragon 50 til 298 på ca 4 minutter. Hva skjedde her? Skal dette egentlig være mulig? Han fyren insta-shotta alt som var å oppdrive. Kjente jeg mista litt gnisten for å spille etter dette. Samme følelsen man får etter å installere cheats på et spill. Morro i 2 minutter så blir spillet bare dødt.
Sist endret av Source; 17. november 2014 kl. 09:40.
Antar du spiller på konsoll?
På konsoll har man muligheten til å spille offline, som gjør at spillet er blitt infisert av modda våpen.
Jeg anbefaler sterkt å unngå public games på konsoll, det vil bare ødelegge spillet for deg.
Hele meningen er jo å grinde i timesvis for å levle og få bedre gear.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Antar du spiller på konsoll?
På konsoll har man muligheten til å spille offline, som gjør at spillet er blitt infisert av modda våpen.
Jeg anbefaler sterkt å unngå public games på konsoll, det vil bare ødelegge spillet for deg.
Hele meningen er jo å grinde i timesvis for å levle og få bedre gear.
Vis hele sitatet...
Ja, spilte på konsoll, men det var PS4 - Er vel ikke så mange (om det i det hele tatt er noen) som har klart å modde denne enda?
Join t6 game ps4 så er det folk som fullfører rift 91 på 3-4 minutter, veldig mange som modder der. Gikk igjennom gearet til en fyr og han hadde pain enchancer med 2 million eller 2 milliard % bleed damage. Levlet til 390 paragon legit, hvis man ser bort i fra blood shard exploit. Når han fullførte level 91 grift så gikk jeg ifra 390 til 460 så modding har nok kommet til konsoll og det er veldig mange som modder, nesten hver t6 game jeg joiner har minst en som modder.
Det er nok ikke noe problem å modde til ps4. De leser vel bare ut savefilen fra disken og modder denne.
Folk som modder er grunnen til at jeg holder meg borte fra D3 på konsoll. Meningsløst.