Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 935
Jeg leter etter en macgyver episode hvor en kjent skuespiller har en veldig liten rolle, så jeg skal prøve å forklare dere episoden så jeg kan finne navnet på skuespilleren.

En dame har drømmer om og om igjen som fører til at macgyver kobler henne til en maskin med en profesjonell som hypnotiserer henne og spør spørsmål. Senere i serien kommer drømmene til virkelighet og det lille vannet og hesten hun har drømt om opplever de i virkeligheten, om jeg ikke tar helt feil.. De finner i allefall plassen hun har drømt om. Jeg vil vite hva episoden heter så jeg kan finne navnet på en skuespiller som jeg vet har en lite rolle i den episoden
Prøv "hvilken film er dette?" tråden

Kan forsåvidt ikke hjelpe deg med denne episoden
Hero of Time
bronze's Avatar
Var det i denne episoden det kjørte en luftputebåt på vannet? Isåfall tror jeg det er denne:
http://www.imdb.com/title/tt0638760/
nå har jeg sitti her i flere timer på jakt, MEN NÅ FANT JEG EPISODEN i en liste med forklaringer på hver!
Silent World heter den visst, nå håper jeg bare jeg har tenkt rett og at jeg finner skuespilleren jeg er ute etter

takk til bronze som faktisk svarte rett så fort!

Det var ikke rett skuespiller, bare en look-a-like... Blir det feil av meg å spørre etter en skuespiller her?

Jeg gjør det uansett jeg.. Han har vært med i en del gamle filmer, veldig blå øyne, hvithudet..

Ligner ganske mye på godt voksen mel gibson igrunn http://images.askmen.com/galleries/m...-picture-2.jpg

Ser han for meg i actionfilmer og ganske sikker på at han har bart, hvertfall noen ganger. (Veldig uklare bilder i hodet så fakta jeg gir trenger ikke å være så mye til hjelp men..)
TUSEN TAKK


Har lett etter denne selv. KP for you my friend.

edit: hun har flashbacks etc der.
Sist endret av Bundy; 21. august 2011 kl. 03:11.