Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2011
Jeg har lest flere steder at man må spise før man tar speed/at man ikke må ta speed på tom mage, så har alltid gjort det. Men hvorfor? Hva skjer om man tar speed på tom mage? Hvordan er rusen da?
Sitat av missfreakyfreak Vis innlegg
Jeg har lest flere steder at man må spise før man tar speed/at man ikke må ta speed på tom mage, så har alltid gjort det. Men hvorfor? Hva skjer om man tar speed på tom mage? Hvordan er rusen da?
Vis hele sitatet...
Er vel mer fordi når mange tar speed så blir det mange timer til neste måltid så er vel greit at kroppen har noe og gå på! Men om du tar speed på tom mage tror jeg ikke det skjer så mye annet en om du tar en dropper så vil den kanskje funke litt raskere, tror ikke det er noe stor forskjell rusmessig!
Rip 8-4-23
Skjer ikke noe. Grunnen er at det er lurt og spise først fordi speeden fjerner matlysten, så du går lang tid uten næring. Bedre føre var.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å spise noe sunt før hver justering lønner seg når man speeder.
Greit å spise før og under rusen så kroppen har næring.
Spesielt viktig å få i seg næring om man skal holde på i noen døgn

Banan, smoothie, frukt, grøt ect er lette ting å få seg når man er på speed.
Har alt og si for om man vil slippe unna verste nedturen.

Du kan tenke deg selv å gå 2 dager uten mat i hverdagen. Du hadde følt deg passe slapp i fisken.

Spiser du godt når du holder på går nedturen kjappere over og du kommer raskere tilbake til normalen
Sist endret av Riskremen; 22. juli 2021 kl. 20:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ingen som nevner at forbrenninga går i været ?

Derfor er det også greit å ha mat i magen..for du trenger egentlig det dobbelte av ditt vanlige kalori inntak da men speed munn gjør det vanskelig
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De to postene over forklarer hvorfor det er viktig med næring. Det er enklest å få ned mat før ny dose, derfor har jeg dettesom en regel. Prøver alltid å redusere skadevirkningene av det jeg ruser meg med. Tar forskjellige rusmidler for å ha det kult, ikke for å gå til grunne.
Man blir fort svimmel og ubehagelig sliten/tung i kroppen uten å spise nok.
Med nok mener jeg ganske mye. Aller helst sunne og mettende saker som havregrøt, yoghurt med havregryn er bra om man sliter veldig med å få ned mat på farta, nøtter + tørket frukt, gode tjukke kneipskiver med mye sunt pålegg, crunchy müsli, osv.


Husk gjerne litt salt da du svetter mye, derfor må du også drikke nok.

Uten mat og drikke (+søvn!!) duger helten ikke
Hater å spise OG drikke på speed. Første 2 - 3 justeringene går vel greit men når det begynner å nærme seg døgnet på speed så sliter jeg virkelig.

Men jeg har finni min næring når det kommer til speed, og hold dere fast. Det et nemlig potetsalat og farris. Litt utradisjonelt men er en del salt i farris og en potetsalat med god smak er alfa omega!
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, noen ganger er det nesten håpløst å få svelget ned noe i det hele tatt. Jeg tvinger det ned og bruker litt tid, belønningen er neste dose.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Ingen som nevner at forbrenninga går i været ?

Derfor er det også greit å ha mat i magen..for du trenger egentlig det dobbelte av ditt vanlige kalori inntak da men speed munn gjør det vanskelig
Vis hele sitatet...
Du kan gjerne komme med en kilde at man trenger dobbelt så mange kalorier når man er påvirket av speed.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får man i seg dobbelt med kalorier under speeding vil man garantert gå opp i vekt. Amfetamin endrer ikke fysikkens lover.
Nå er det over 10 år siden jeg tokk speed. Men det jeg husker, er at man blir mere rocka på tom mage.
Iskald makkapikk
Det går hardere ut over kroppen i alle fall.