Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 5481
Anonym bruker
"Stinn Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er enig med at det er tull å finne på noe faenskap for kun 1000kr. Fyren som svindlet TS kommer garantert til å svindle flere kjøpere, og en dag svindler han feil person og kommer til å få grisebank uansett.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beste du kan gjøre her er å spread the word slik at navnet hans blir synonymt med bøffing
Sitat av Cloor Vis innlegg
Bare for du hadde gitt faen i 1000kr så betyr ikke alle andre gjør, å man er allerede kriminell når man bruker narkotiske stoffer..
Vis hele sitatet...
Finurlig tankeprosess.

Hvis du har dårlig råd og blir tatt i fartskontroll så løser det seg fint, fordi du kan jo bare rane noen for å betale ned bota. Er jo uansett kriminell fra før pga. den forbikjøringa.
Trådstarter
Lagt saken bak meg og får heller ta det opp hvis jeg møter karen tilfeldig med ord. Har fått hørt at ham har samlet en gjeng med utlendinger som skryter av at dem er "farlige" som blir å fucke meg opp hvis jeg gjør noe med saken så fokuserer på noe annet istedet for og legge opp til tøv �� og skulle dem finne på noe tøv så har jeg snakket med noen gamle karrer som sier at jeg bare skal ta d med ro og legge det bak meg, hvis noe skulle skje uten at jeg legger opp til det selv så skulle jeg få hjelp sålenge jeg holder meg uskyldig
Skumle menn som både gir og også selger karameller..
Sitat av DigitalAnarchy Vis innlegg
Skumle menn som både gir og også selger karameller..
Vis hele sitatet...
Ja det er det 3 andre også har sagt 😅
Sitat av Freefalling Vis innlegg
Hadde bare akseptert å blitt lurt og tatt lærepengen. Ikke lag noe mer ut av det.
Vis hele sitatet...
Words. Skjedd meg og. Shit happends