Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1008
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Lurte på hvis man tar for mye heroin/morfin eller lignende (minus) stoffer. Kan man reversere effekten med sentralstimulerende? Forhindre overdose f.eks

Takk
Hvis man har tatt overdose opiater (som heroin eller morfin) er det kun en ting å gjøre. Å ringe 113.
Hvis man har tatt litt mye opiater og man kunne tenkt seg å føle seg mindre sigen vet jeg ikke. Jeg tror ikke det er slik at det ene nødvendig vis motvirker det andre. Når det gjelder form. Uten at jeg har kombinert slike ting selv.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har selv blitt henta tilbake til festen med Amfetamin av en kompis etter overdose på Oxyknasking + herorøyking.

Han blåste det visstnok opp i nesa på meg og jeg gikk fra ubevisst til speeda og i kjempeform på, tja, 10 minutter?
Vis hele sitatet...
kjekk ut denne tråden:)
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv mumla og bedt en kompis ladde opp og skyte en patron med amfetamin når jeg har kjent at det har blitt litt for mye eller for mye til evt gjøremål som skulle gjøres osv. gikk da ut fra noddinga og ble såpass «våken» men stein. Så det funker vel til en viss grad, men sundt med pluss og minus for hjertet? Njæ..
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lista over overdoser fra speedball er skremmende lang...
Ja. Men det er ikke ufarlig og etter litt eksperimentering vil du like det, og ganske trolig, dø.