Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4036
Hei!

Muligheten åpnet seg plutselig for at jeg kan ta meg en syretrip i kveld. Jeg har trippet ca. 10 ganger før, så vil si jeg har en del erfaring. Tingen er at jeg aldri har gjort det alene før. Jeg liker å gå dypt inn i meg selv å kjenne på følelser jeg ikke finner edru.

Jeg er ikke redd for å bli gal i hodet da jeg har en sterk psyke og en sunn livsstil. Det jeg lurer på er hvor mye jeg bør ta? Har sukkerbit som skal være 220ug. Har tatt denne mengden (og en del mer) flere ganger før, men blir kanskje heftigere når det tas alene? Skal trippe i leiligheten min.

Ber også om tips til noen bra filmer å falle dypt inn i Veldig glad i filmer som er basert på sanne historier. Også glad i filmer som interstellar, da det mindfucker ganske kraftig på syre.

Tar også i mot andre tips til ting å finne på alene
Sitat av maxfit1 Vis innlegg
Hei!

Muligheten åpnet seg plutselig for at jeg kan ta meg en syretrip i kveld. Jeg har trippet ca. 10 ganger før, så vil si jeg har en del erfaring. Tingen er at jeg aldri har gjort det alene før. Jeg liker å gå dypt inn i meg selv å kjenne på følelser jeg ikke finner edru.

Jeg er ikke redd for å bli gal i hodet da jeg har en sterk psyke og en sunn livsstil. Det jeg lurer på er hvor mye jeg bør ta? Har sukkerbit som skal være 220ug. Har tatt denne mengden (og en del mer) flere ganger før, men blir kanskje heftigere når det tas alene? Skal trippe i leiligheten min.

Ber også om tips til noen bra filmer å falle dypt inn i Veldig glad i filmer som er basert på sanne historier. Også glad i filmer som interstellar, da det mindfucker ganske kraftig på syre.

Tar også i mot andre tips til ting å finne på alene
Vis hele sitatet...


Jeg er «oppvokst/lært» at en lsd tripp skal man holde seg unna tv etc: men i senere tid har noen av mine beste tripper vært med noe på tven.

Jeg kan anbefale spessielt Slow Mo Guys. De filmer mye rart i sinnsyk høy rammefrekvens opptil 300.000 fps og filmer mye rart. Men veldig ofte natur som for eks fugler. Ting man stort sett har sett med egne øyer men her får man virkelig se en annen side av moder natur.


LSD har også for meg blitt ett alene dop. Bruker LSD til å rydde i egne tanker og for meg, kan jeg godt spise vesentlig mye mer enn 220 ug, tror det høyeste jeg har spist alene er 450-500.

LSD er et mye mer stabilt stoff enn sopp i mine øyne. Alt kommer egentlig ann på erfaring og hvor lytt det er i leiligheten din. Merker stor forskjell på trippene når jeg hører folk vandrer rundt eller om det går ann å ha litt privatliv med litt musikk på helst psy trance.

Og dette med film; hadde satt på noe som ikke fenger deg i det hele tatt til vanlig.

Hater for eks Trailer Park Boys men spiste litt syre og banket igjennom 8 sesonger av TPB og aldri hatt så mye latterkramper før.

Og litt motvillig endte jeg også opp med Pretty Little Liars en gang.

Bonanza ga også et helt annet perspektiv på syre


Faen har noe dobbeldrypp biter selv og banka på med et par som en test og må si jeg tror jeg joiner en kollektiv tripp i kveld
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg er «oppvokst/lært» at en lsd tripp skal man holde seg unna tv etc: men i senere tid har noen av mine beste tripper vært med noe på tven.

Jeg kan anbefale spessielt Slow Mo Guys. De filmer mye rart i sinnsyk høy rammefrekvens opptil 300.000 fps og filmer mye rart. Men veldig ofte natur som for eks fugler. Ting man stort sett har sett med egne øyer men her får man virkelig se en annen side av moder natur.


LSD har også for meg blitt ett alene dop. Bruker LSD til å rydde i egne tanker og for meg, kan jeg godt spise vesentlig mye mer enn 220 ug, tror det høyeste jeg har spist alene er 450-500.

LSD er et mye mer stabilt stoff enn sopp i mine øyne. Alt kommer egentlig ann på erfaring og hvor lytt det er i leiligheten din. Merker stor forskjell på trippene når jeg hører folk vandrer rundt eller om det går ann å ha litt privatliv med litt musikk på helst psy trance.

Og dette med film; hadde satt på noe som ikke fenger deg i det hele tatt til vanlig.

Hater for eks Trailer Park Boys men spiste litt syre og banket igjennom 8 sesonger av TPB og aldri hatt så mye latterkramper før.

Og litt motvillig endte jeg også opp med Pretty Little Liars en gang.

Bonanza ga også et helt annet perspektiv på syre


Faen har noe dobbeldrypp biter selv og banka på med et par som en test og må si jeg tror jeg joiner en kollektiv tripp i kveld
Vis hele sitatet...
HAHA! Bonanza Nå lo jeg godt, kanskje jeg må prøve det!

Naboene under og ved siden av meg er bortreist så jeg kan spille så høyt jeg vil. Veldig glad i deep house og chill drum n bass på syre. Psy-trance er rått på candyflip på festival. Gleder meg til det er mulig igjen.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig tar jeg mindre når jeg er alene ettersom at turene inni ditt eget hodet kan gå lengre når du ikke har mulighet til å formulere deg ovenfor en venn. Jeg ser sjeldent på film på LSD opptur, heller kanskje når trippen avtar etter mange timer, men jeg har ofte på gamle filmer jeg liker uten å følge med på dem.
Jeg har trippa et par ganger alene og det gikk bra. Det var 150ug og jeg hadde fortsatt kontrollen. Hadde sagt fra til en venn på forhånd som ringte en gang å sjekka at alt var bra. Alt var helt supert for min del! Personlig tror jeg ikke jeg ville sjanset på å ta så mye som 220ug alene uten tripsitter men jeg har heller ikke like mange erfaringer på syre som deg høres det ut som.

Jeg så på deler av 2001: A space odessy, satt i vinduskarmen og stod på dørtrappa å beundret snøflakene som dalte, og satt oppslukt i Weavesilk.com å tegna mens jeg hørte på Shpongle. Thank me later for linken! Kan ikke komme på noe mer perfekt for en deilig alenetripp!

Ps: Ser weavesilk har blitt en betalt app nå (minst 10 år siden jeg oppdaga nettsiden og da var alle funksjonene gratis) for å få tilgang til alle farger og strober men det er den verdt til tripping! Bør brukes på pc/stor skjerm

God tur
Tok 300 uq alene de to første gangene jeg trippa, som mange andre sier her så er trygg lokasjon med lite støy og gode strategier ved en eventuell badtrip gull verdt.

Siden dette var min første gang så kan det sies å ha blitt noe overveldende, men alt i alt kan jeg fint anbefale det videre hvis du har gode erfaringer med lignende doser. Planlegg litt før turen med serier/filmer og spillelister slik at du slipper å styre når du er i øyeblikket. Kan anbefale mixene med worakls og nto på yt når du nærmer deg peak og vil fokusere på trippen, sphongle er også fint
Sist endret av Jorg; 4. juni 2021 kl. 16:49.
Hvordan blir du når du tripper? Hvilke områder har du tilgang til?

Her kommer en egen erfaring: I deilig sommervær, 26 grader og strålende sol. Bor forsåvidt midt i et byggefelt, men har stor, privat plen og naboer som ikke bryr seg/forstår hva jeg driver med. Tok 330ug og la meg på et pledd midt i hagen i shorts og bar overkropp. Tok med en høytaler og hørte på psytrance.

Jeg leika litt med hunden min deler av turen, det føltes utrolig givende. Men ellers lå jeg bare å lytta til det som foregikk rundt meg og så på buskene, gresset, nabohusene, til og med takrenna mi! Fikk utrolig mye kule visuals. Var helt klartenkt og ble neppe oppfattet som påvirket av de som evt. så meg. Lagde ikke lyd eller gjorde noe særlig utav meg, bare lå og nytte livet, gikk inn i meg selv og mine utfordringer for å finne svar. La meg ofte på ryggen og så på de dansende skyene også, utrolig vakkert!

Om du er en rolig person på syre som reagerer slik jeg beskrev anbefaler jeg deg å gjøre det samme. Evt. finne en park e.l. om du ikke har tilgang til en plenflekk selv. For min del handler syre om å stoppe opp litt, se hvor vakker verden er og bare nyte showet (visuals). Samtidig som man får nye perspektiver og forståelser man kan ta med seg videre. Denne trippen er desidert den beste jeg noensinne har hatt og kan ikke sammenlignes med å sitte inne å stuke. Også den turen jeg har fått mest ut av.

Er du derimot av typen som danser tulling, kler deg naken og hyler og skriker på syre anbefaler jeg deg å holde deg inne, hehe. Det er ikke for alle, men om du kjenner deg igjen i det jeg skriver anbefales det på det sterkeste!
Sitat av maxfit1 Vis innlegg
HAHA! Bonanza Nå lo jeg godt, kanskje jeg må prøve det!

Naboene under og ved siden av meg er bortreist så jeg kan spille så høyt jeg vil. Veldig glad i deep house og chill drum n bass på syre. Psy-trance er rått på candyflip på festival. Gleder meg til det er mulig igjen.
Vis hele sitatet...
Måtte flire litt selv nå, nevnte av Bonanza og Pretty Little Liars var det altså først nevnte du reagerte på
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Anbefaler å være ute eller i skogen. Og en i seg selv trippy serie; Xavier: Renegade Angel, som ligger gratis på Internet Archive.
Trådstarter
Takk for alle tips! Har akkuratt inntatt ca. 150 ug. Tror det er en fin dose for en fin kveld��
Sitat av maxfit1 Vis innlegg
Takk for alle tips! Har akkuratt inntatt ca. 150 ug. Tror det er en fin dose for en fin kveld��
Vis hele sitatet...
Kos deg. Kan anbefale Ram Dass, going home på netflix
Sitat av Lassis23 Vis innlegg
Kos deg. Kan anbefale Ram Dass, going home på netflix
Vis hele sitatet...
Søk også opp Timothy Leary: Turn on, Tune in, drop out (1969 RARE)

Er et opptak, og til tiden ganske kontroversielt tatt opp i LSD rus
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av maxfit1 Vis innlegg
Hei!

Muligheten åpnet seg plutselig for at jeg kan ta meg en syretrip i kveld. Jeg har trippet ca. 10 ganger før, så vil si jeg har en del erfaring. Tingen er at jeg aldri har gjort det alene før. Jeg liker å gå dypt inn i meg selv å kjenne på følelser jeg ikke finner edru.

Jeg er ikke redd for å bli gal i hodet da jeg har en sterk psyke og en sunn livsstil. Det jeg lurer på er hvor mye jeg bør ta? Har sukkerbit som skal være 220ug. Har tatt denne mengden (og en del mer) flere ganger før, men blir kanskje heftigere når det tas alene? Skal trippe i leiligheten min.

Ber også om tips til noen bra filmer å falle dypt inn i Veldig glad i filmer som er basert på sanne historier. Også glad i filmer som interstellar, da det mindfucker ganske kraftig på syre.

Tar også i mot andre tips til ting å finne på alene
Vis hele sitatet...
Hvordan gikk trippen?

Om 10 tripper regnes som en del erfaring er veldig subjektivt tror jeg. Tingen med psykedelika er at før man har hatt en tripp som er helt jævlig så har man ikke erfaring nok i det hele tatt fra mitt perspektiv. For å ta en metafor så kan det sammenlignes med at du har trent boksing en stund, men kun slått på en sekk som ikke slår tilbake. Plutslig skal du i ringen med en som har trent for kamp, du vil bli slått rett i gulvet. Poenget er at om du ikke har erfaring med å håndtere en spesifikk situasjon, så vet du heller ikke hvordan du vil reagere når den kommer. Jeg har holdt på i mange år, og tørr å påstå at jeg har godt over 100 tripper bak meg med både sopp og syre. Har hatt noen tripper som har gått skeis i både bra og dårlige settings, og jeg føler selv at jeg me tiden har knekt koden for å kontrollere ting når det går feil vei *bank i bordet*. Men greia er at de teknikkene hadde jeg aldri lært meg om jeg ikke hadde blitt satt i situasjoner som gjør at jeg kan lære meg det, og takk faen for at det ikke skjedde da jeg var alene den første gangen det skjedde Skal man trippe alene uten og noengang ha kjent følelsen av å miste kontroll så burde man holde dosene overkommelig lave, safty first. Sterk psyke er vel og bra, men en bad trip kan skje den beste midt under den beste trippen noensinne Ikke ment for å kverulere, bare ment som et innspill som kan være greit å ha i bakhodet! Jeg har nemlig en god del erfaring
Anonym bruker
"Høflig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har bare prøvd sopp noen ganger (2g) og alle turene har vært veldig bra.

Er det sånn at ved større doser, øker sjansen for en bad trip? eller kan vi oppleve det med mindre doser også?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har bare prøvd sopp noen ganger (2g) og alle turene har vært veldig bra.

Er det sånn at ved større doser, øker sjansen for en bad trip? eller kan vi oppleve det med mindre doser også?
Vis hele sitatet...
Man kan i teorien få det ved mindre doser også, men det skal jo sies at sannsynligheten minsker betraktelig, og om uheldet først skulle vært ute på en lav dose ville den ikke på langt nær vært så intens som på en stor dose. Ville nok egentlig kanskje katogorisert det som angst fremfor en bad trip. 2gr sopp innenfor cubensis strainen pleier og være overkommelig for de aller fleste, det kan dog spinne litt mere av om man blander det med hasj, det forsterker trippen og sansynligheten for loops, angst og forvirring øker betraktelig.
Jeg ville vært alene på en hytte langt vekk fra mennesker.
Det er utelukkende mennesker som kan gi deg en ubehagelig opplevelse som varer livet ut.
Bare naturen er din sanne venn.

Jeg tenkte med meg selv etter tekoppen med flein sopp; nå er detta blitt entenst - jeg lurer på hva klokken er.
Dette må jo gi seg etter en stund, jeg føler jeg har fått nok nå. Hvor lenge varer det?
Men klokken sier at det bare er en halvtime siden jeg drakk den koppen med te, det er såvidt begynt...
Sist endret av trond.solglott; 20. juni 2021 kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Hvordan gikk trippen?

Om 10 tripper regnes som en del erfaring er veldig subjektivt tror jeg. Tingen med psykedelika er at før man har hatt en tripp som er helt jævlig så har man ikke erfaring nok i det hele tatt fra mitt perspektiv. For å ta en metafor så kan det sammenlignes med at du har trent boksing en stund, men kun slått på en sekk som ikke slår tilbake. Plutslig skal du i ringen med en som har trent for kamp, du vil bli slått rett i gulvet. Poenget er at om du ikke har erfaring med å håndtere en spesifikk situasjon, så vet du heller ikke hvordan du vil reagere når den kommer. Jeg har holdt på i mange år, og tørr å påstå at jeg har godt over 100 tripper bak meg med både sopp og syre. Har hatt noen tripper som har gått skeis i både bra og dårlige settings, og jeg føler selv at jeg me tiden har knekt koden for å kontrollere ting når det går feil vei *bank i bordet*. Men greia er at de teknikkene hadde jeg aldri lært meg om jeg ikke hadde blitt satt i situasjoner som gjør at jeg kan lære meg det, og takk faen for at det ikke skjedde da jeg var alene den første gangen det skjedde Skal man trippe alene uten og noengang ha kjent følelsen av å miste kontroll så burde man holde dosene overkommelig lave, safty first. Sterk psyke er vel og bra, men en bad trip kan skje den beste midt under den beste trippen noensinne Ikke ment for å kverulere, bare ment som et innspill som kan være greit å ha i bakhodet! Jeg har nemlig en god del erfaring
Vis hele sitatet...
Trippen var veldig fin Det å slippe å forholde seg til andre mennesker var veldig deilig, da jeg er vant med å trippe med venner. Tok jo ikke en hinsides dose, så hadde god kontroll. Flott innlegg btw. Erfaringer som dette tas godt i mot Hvis ting blir intenst når jeg tripper inne, så hjelper det som regel alltid å ta seg en tur ut. Beste tipset mitt iallefall.
ingen spør meg og jeg er ekskludert, hva betyr det ?

Naturen er din venn, ikke menneskene.

Grådghet og stolthet finnes iik\e i naturen , bare du gjør den forskjellen.

Sånn er det bare, ta det eller ikke; du er velsignet.
Sist endret av dinegen; 26. juni 2021 kl. 01:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.