Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3258
Anonym bruker
"Tjukk Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bra rus av dette eller blir det sånn at den ene parten "tar over" ?
Ja, man blir rusa
Begge har vel ganske kraftig virkning så det ville vært rart om man ikke ble kraftig rusa.
Stort sett når jeg har blanda de to har makkan vært dominerende og har kjent lite til benzo'n. Aldri hjulpet meg å sove f. eks som endel bruker det til på makka.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Perfekt fordi benzoen tar det evige angst tanjekjøret man får av speeden, uten å ødelegge formen
Liker også denne komboen, som nevnt over får jeg den angstbefriende følelsen fra benzoen samtidig som jeg får energien fra speeden!
Anonym bruker
"Tjukk Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jaja får testes ut da, ifølge rusopplysningen er det en ganske ufarlig combo også. Har akkurat tatt 3stk xanax under tunga så vi får se hva som skjer. Har heller ikke tatt så mye speed kanskje rundt 0.15. Er spent på hvor dette går, alltids interessant med litt forsvarlig eksperimentering
Pass på lommeboka/bankkort
Sist endret av Uten Agenda; 1. april 2021 kl. 20:25.
Jepp, men det vil jeg etter en stund misbruk ikke anbefale
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja fått ordna deg ny sykkel eller noe annet kjekt nå? Haha
Vis hele sitatet...
Idiotmyte det der, å folk må slutte å tro på eventyr..
Blir du klåfingra av comboen, så har du det i deg, å drevet med hussling fra før av, er ikke sånn at ola normann prøver amfetamin, å hiver i seg rivvo, så blir han automatisk kleptoman å innbruddstjyv.
Stupid shit.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Idiotmyte det der, å folk må slutte å tro på eventyr..
Blir du klåfingra av comboen, så har du det i deg, å drevet med hussling fra før av, er ikke sånn at ola normann prøver amfetamin, å hiver i seg rivvo, så blir han automatisk kleptoman å innbruddstjyv.
Stupid shit.
Vis hele sitatet...
Njaa, myte? Å kvitte seg for angst vil ha negativ/positiv effekt på redselen for å bli tatt for noe idiotisk man gjør og kan fort gjøre slik at du gjør ting du normalt ikke ville gjort.
Sitat av hala Vis innlegg
Njaa, myte? Å kvitte seg for angst vil ha negativ/positiv effekt på redselen for å bli tatt for noe idiotisk man gjør og kan fort gjøre slik at du gjør ting du normalt ikke ville gjort.
Vis hele sitatet...
Beklager på forhånd.
Men det du sier er idiotisk toskete.
Det vil fremdeles ikke automatisk gjøre Ola Nordmann til en kleptoman dust med klåfingre helt nedi kompisen`s lommer å pengepong omså.
Det er rettogslett vedkommende som bare giiir faaen, å det sier litt om personen og personligheten sant?!

Myte JO!
opplev å lev sjøl ei stund så finner vel værtfall DU ut av det.

Lov å håpe..
Sist endret av Eyeamare; 3. april 2021 kl. 16:42.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Tja, blir ikke selv normale folk idiot av benzo? Selv med moralen i orden før inntak? Benzo fjerner normale sperrer og dømmekraft?
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Tja, blir ikke selv normale folk idiot av benzo? Selv med moralen i orden før inntak? Benzo fjerner normale sperrer og dømmekraft?
Vis hele sitatet...
Riiimelig stort sprang fra å være idiot til å bli fullblown tyv, kleptoman bare fordi du blanda de to tinga..
Er jo så jeg sier takk Modern da, for å ha vist meg forskjell på rett å galt, å følelsen på rett og galt likens.
Ingen unnskyldning.
Sist endret av Eyeamare; 3. april 2021 kl. 19:09.
Det har på mange måter fått det ryktet det har fordi 99 prosent av narkiser i miljøene bruker benzo/speed i en eller annen form, og dermed utfører kriminelle handlinger under påvirkning av dette. Man blir ikke kriminell av benzo og speed. Man kan ha lavere terskler for å gjøre dumme ting på benzo men du blir ikke en annen person hvis ikke den personen bodde litt i deg fra før av.

Alkohol alene har jeg slåss,stjålet,ranet,brutt meg inn og kjørt i fylla. På alkohol og kokain var jeg en engel. Noen år eldre og seff som sikkert har noe med saken å gjøre og.

Men det blir ganske overdrevet her inne på forumet med en gang noen nevner benzo
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja man blir rusa men blandingen er livsfarlig og sånn mange dør. Kan ikke la det stå usagt i tråden..kjenner altfor mange som har gått bort på den måten med benzo og speed eller benzo og kola..
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Tja, blir ikke selv normale folk idiot av benzo? Selv med moralen i orden før inntak? Benzo fjerner normale sperrer og dømmekraft?
Vis hele sitatet...
Jo. De som nekter på det har vært heldige og snakker ikke sannheten for dopet generelt. Men altså det er stor forskjell på sobril og valium som man ikke mister seg selv helt av og tunge saker som rivotril og rohypnol som er det jævlig mange - også 100%moralryttere og streite folk- som mister det helt og plutselig slenger frem kukken på bordet på utesteder, rundstjæler fra bestevennen sin, slår til dørvakta eller pisser inne på Rema 1000 med en stjælt spekeskinke inni jakka man ikke engang trenger men tok bare for å ta.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja man blir rusa men blandingen er livsfarlig og sånn mange dør. Kan ikke la det stå usagt i tråden..kjenner altfor mange som har gått bort på den måten med benzo og speed eller benzo og kola..
Vis hele sitatet...
Hva er det som gjør at der er så farlig? Er det fordi man får den «gi faen»-attituden og mangelen på å tenke konsekvenser og pusher grenser angående doser?
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Hva er det som gjør at der er så farlig? Er det fordi man får den «gi faen»-attituden og mangelen på å tenke konsekvenser og pusher grenser angående doser?
Vis hele sitatet...
Ikke bare det at man pusher grenser angående doser, men man merker ikke at man har tatt for mye av det ene eller andre siden effektene demper hverandre, så fortsetter man å ta mer og balanserer og tar mer og balanserer for å fortsette å ha den formen man liker, så plutselig løper hjertet løpsk og stopper pga for mye speed mens man føler seg chill i formen pga benzoen, og ofte løper ikke engang hjertet løpsk av speedoverdosen fordi benzoen er beroligende men det hindrer ikke hjernen i å sende signal til hjertet om at man har tatt overdose fordet. Hjertestopp er altså den vanligste dødsårsaken i kombinasjonsrus med uppers og downers..
Eyeamare har helt rett.

Man blir ikke automatisk tyv fordi man spiser benzo. Men man kan jo heller tenke motsatt på situasjonen. Hva slags mennesker er det som knasker benzo til frokost? Eliten? Neppe

Ellers vil jeg tro at de som er på "benzokjøret" må finanisere bruken sin, og jeg tror ikke den typiske benzomannen er i arbeid (no offense hvis noen føler set truffet).
Sist endret av Superspurv; 4. april 2021 kl. 17:51.
Har misbrukt benzoer i årevis, eneste jeg har gjort som er fyfy er å stjele øl etter salget stengte 5-6 ganger. Aldri gjort noe ondskapsfullt eller kjipt, bare vært proper benzodum. Men jeg hadde "heldigvis" NAV og foreldre i ryggen. Uten det økonomiske nettet aner jeg ikke hvordan det hadde utartet seg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Beklager på forhånd.
Men det du sier er idiotisk toskete.
Det vil fremdeles ikke automatisk gjøre Ola Nordmann til en kleptoman dust med klåfingre helt nedi kompisen`s lommer å pengepong omså.
Det er rettogslett vedkommende som bare giiir faaen, å det sier litt om personen og personligheten sant?!

Myte JO!
opplev å lev sjøl ei stund så finner vel værtfall DU ut av det.

Lov å håpe..
Vis hele sitatet...

Du blir ikke automatisk kjeltring, men du fjerner noen enkle sperrer ved inntak av disse stoffene. Spar meg for jeg-vet-best-og-alt-om-dop pratet ditt.