Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2604
Kompis ga den til meg , spurte om jeg kunne finne ut hva det var Noen som vet hva det er?

Bilder i linken

https://imgur.com/a/QRsqkBX
Sist endret av Keiko Snoopy xD; 15. november 2019 kl. 00:54. Grunn: Skrive litt mer
Hvordan skal vi vite det? Det kan være en angrepille, en paracetamol pille, en antibiotika pille, en MDMA pille, eller tusenvis av andre piller.
Sist endret av TommyTheMan; 15. november 2019 kl. 01:01.
Sitat av TommyTheMan Vis innlegg
Hvordan skal vi vite det? Det kan være en angrepille, en paracetamol pille, en antibiotika pille, en MDMA pille, eller tusenvis av andre piller.
Vis hele sitatet...
Det står noen bokstaver på den som du ser , men ikke alt Tenkte kanskje derfor noen her vet
Hydroxyzine, aka Atarax.
Antihistaminer. Mot allergier og reisesyke
Sist endret av Bothrops; 15. november 2019 kl. 01:06.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Hydroxyzine. Antihistaminer.
Vis hele sitatet...
Hva er dette slags apedop da?
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Hva er dette slags apedop da?
Vis hele sitatet...
Ikke helt, du kan vistnok bli sløv og søvnig. Veit ikke helt hva du legger i apedop, men det skal en del til før du sitter som et siklende møbel og ser på veggen. Ikke no gøy å hente her tror jeg, med mindre du har spist noen dårlige reker og det klør overalt.

Hydroxyzine
Sist endret av Bothrops; 15. november 2019 kl. 01:14.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Ikke helt, du kan vistnok bli sløv og søvnig. Ikke no gøy å hente her tror jeg, med mindre du har spist noen dårlige reker og det klør overalt.

Hydroxyzine
Vis hele sitatet...
Da er det toalettet neste . Takk for svar
Anonym bruker
"Særegen Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut som Atarax.
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Det står noen bokstaver på den som du ser , men ikke alt Tenkte kanskje derfor noen her vet
Vis hele sitatet...
Jeg er en komplett idiot som ikke la merke til de bildene av baksiden.
Sitat av TommyTheMan Vis innlegg
Jeg er en komplett idiot som ikke la merke til de bildene av baksiden.
Vis hele sitatet...
Null stress , den er skylt i do Trenger ikke sånt
Hvorfor skyller du den ned i do?
Kan minne om zyrtec, desverre ikke noe kult men de kan være nyttige om du eller noen du kjenner plutselig skulle få et allergitilfelle samt at de kan hjelpe litt på hangoveren hos enkelte
Sist endret av freebird; 15. november 2019 kl. 05:26.
Sitat av bewaah Vis innlegg
Hvorfor skyller du den ned i do?
Vis hele sitatet...
mulig han ikke har eksem.
Sitat av Aleneass Vis innlegg
mulig han ikke har eksem.
Vis hele sitatet...
Ja men hvorfor putte legemidler i do? Hva med søppla, eller apoteket?
Atarax er det....
Sist endret av Sondre; 15. november 2019 kl. 15:51.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av bewaah Vis innlegg
Ja men hvorfor putte legemidler i do? Hva med søppla, eller apoteket?
Vis hele sitatet...
Har det virkelig så mye å si for deg om han kaster piller han ikke har bruk for i do eller søpla?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har det virkelig så mye å si for deg om han kaster piller han ikke har bruk for i do eller søpla?
Vis hele sitatet...
Det har jo sikkert ikke det, men hvorfor venne seg på å bruke dassen som søppelbøtte?
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Det har jo sikkert ikke det, men hvorfor venne seg på å bruke dassen som søppelbøtte?
Vis hele sitatet...
Tror man gjør det for dramatisk effekt eller noe. Har aldri kasta et legemiddel, verken i do eller noe annet sted enn kjeften
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av en eller annen grunn ble jeg fora Atarax på avrusning en gang i tiden. Hata den møkka. Det er jo som sagt innenfor legegruppen antihistamin, men den funka dårlig på meg.