Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  325 126279
Satt på rommet og ante ingen fare, da Politiet en gang kom inn, i mørket med skyrim oppe, hørte jeg kjetting vandre innover entreen, å lyder som sa " Hvor er han?", snudde meg, så en politmann løpe mot doen min, så sa jeg her er jeg.
Da kom han løpende mot rommet mitt der jeg satt ganske slækt med en halv cappa joint med grønt, å gaming kos i mer nostalgiske omgivelser.

Så var resten av prosessen i gang as u know! Måtte sitte i stua å vente på narkohunder fra Tønsberg osv, men jeg gjorde om samtalen til omtrent en nesten hyggelig sosial venne-samtale med de 4 politifolkene og hu lille berta!

Roomaten min hadde blitt tatt, å jeg satt jo på hans sitt rom å paffa, med shit liggende i 1'ere og 4'ere her å der. Gikk fra Sktechy til en koselig kveld med hyggelig politi i 2-3 timer. etter 2 timer og nærmere 40 minutter dro dem, han eneste som så små gretten ut var han som gikk rundt med hunden utenfor leiligheten å inne for å finne større kvantum enn det han allerede hadde funnet, men den gang ei, han leita på veldig feil sted, å hunden gjorde VELDIG store tabber merket jeg. kanskje fordi jeg hadde hund?

Så hele beslaget ble noen gram hasj og noen piller. Men det dem ikke visste, har dem heller ikke godt av å vite *phew* fordi der satt den sketchy følelsen, var ikke bare marihøner å løk her nei. Snakk om flaks i u flaks.
Det lille de tok i beslag kunne de ta, no problemos, de må jo få en liten gave de også etter hyggelig besøk!
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
var ikke bare marihøner å løk her nei. Snakk om flaks i u flaks.
Det lille de tok i beslag kunne de ta, no problemos, de må jo få en liten gave de også etter hyggelig besøk!
Vis hele sitatet...
Hva annet hadde du i leiligheten? Når du først har sagt A må du også si B
Sist endret av Tænman; 16. januar 2013 kl. 21:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om flere lignende tråder? var dritmorro å lese
Har egentlig veldig mange historier, men er så lat så orker ikke skrive alle..
Har lest hvert eneste innlegg i tråden, favoritt-tråden min på freak.no
Kan fortelle en noia-opplevelse..

Mørk vinterkveld, ca -10 grader ute, og MASSE snø!
Kanskje 8-10'ende gang jeg noensinne røyka, satt i et parkeringshus på nærmeste videregående skolen sammen med 3 venner, jeg og Bernt(nei, han heter ikke det) var 'noobs' imens de 2 andre var veldig experienced.. Det var Bernts første gang med grønt, vi satt på noe ghetto leca-blokker og var pretty much ferdig med hele jointen, alle ble dritfjerne og satt å lo seg ihjel av en lættis historie fra han ene
PLUTSELIG kom det 3 biler ut av ingensteder, duden med mest experience roper "FUCK, SNUT", så vi løp! Borti hjørnet av parkeringshuset var det en trapp opp til en vei, vi hadde ikke helt skjønt hva som foregikk, å vi syns fortsatt det han ene nettopp hadde fortalt var dritlættis, så vi småjogga mens vi holdt på å knekke isammen av lættis.. But that's when shit got real, plutselig kom bilene kjørende opp fra parkeringa fort som F, så fikk vi enda mere noia og enda mindre lættis, jeg og Bernt løp ca 5 meter bak de andre, bilene svingte inn veien vi hadde løpt og akkurat sekundet før det ble lyst opp av bilene dro jeg Bernt med meg bak en busk, så kjørte de rett forbi (akkurat som i tegnefilm), vi løp en annen vei gjennom en liten park, i enden der plutselig kom den ene bilen der, så vi løp til andre siden igjen, så var de faen meg der også, så vi løp over parken IGJEN, de var ikke der, i det vi begynte å hoppe over noen gjerder og gjennom noen hager så kom dem bak oss hoppa ut av bilen ropte og skreik å prøvde å ta oss igjen, vi hadde supernoia og adrenalin-kick som faen så vi var kjappere enn dem, og de gadd ikke å følge oss til fots lenge pga masse snø, vi stoppa i en bakgate å fikk igjen pusten og stakk inn til nærmeste kompis, NOIA!!!! Hadde løpt så jævli at det føltes som lungene var ødelagt og vi hadde sykt blodsmak i munn

Det viste seg at det ikke var snuten, men noen sivile mennesker.. Har ingen anelse hvorfor de jagde oss, kan hende de skulle ta noen av oss eller var sure fordi de kanskje hadde sett at vi røyka.. but who knows!?



En annen gang, samme vinter, hadde jeg, Bernt(samme duden) og dama hans vært på en kirkegård å bonga MASSE brunt, vi tenkte vi skulle stikke hjem til dama til Bernt som bodde 50 meter unna og slappe av, på vei ut fra kirkegården jagde jeg Bernt med en rake fra kirkegården og slo han(bare på kødd) plutselig så jeg snuten kjørte sakte mot oss borti gata, så jeg sier "shit det er snuten" og det Bernt da gjør når han så dem er å LØPE noen meter for så å stoppe å rope "hva faen gjør vi nå?".... De tok på blålys, vi sto der å hadde supernoia og jeg hadde en rake i hånda, de gikk ut av bilen å spurte hvorfor jeg slo han, jeg sa vi bare tulla litt, dama til Bernt hadde en sekk med bong, masse shit, rullepapir, grinder, avis, maiser, ALT... Så kom han ene med lommelykt å lyste meg i øya å da var jeg BLODsprengt i øya, så sier han "...........du får gå å legge fra deg raka igjen, respektløst å ta en rake fra en kirkegård.."
jeg sa selvfølgelig at jeg skulle gjøre det med en gang, så hoppa de inn i bilen sin igjen å kjørte videre..

Kan fortelle mer hvis det ønskes Har altfor mange noia historier...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av bakings Vis innlegg
Noen som vet om flere lignende tråder? var dritmorro å lese
Vis hele sitatet...
En tråds funskjon er jo å samle lignende og relevant informasjon på en plass, derfor er det i denne, og bare i denne tråden du finner slike historier, vi trenger ingen flere.
Sist endret av Dodecha; 30. januar 2013 kl. 16:42.
Sitat av Munchies Vis innlegg

Kan fortelle mer hvis det ønskes Har altfor mange noia historier...
Vis hele sitatet...

Det ønskes
For en god stund siden så satt jeg og pratet med en kompis (blir referert til som Anders fra nå av), og fikk beskjed om at han kjente en fyr som hadde litt grønt liggende, å siden jeg på det tidspunktet ikke hadde kontakter som hadde grønt så var jeg i ekstase. Jeg bodde på det tidspunktet hjemme med foreldrene mine, og skulle skrive en jobbsøknad med faren min som leser over skulderen min. Plutselig kjenner jeg at mobilen min ringer, når jeg sjekker hvem det er så er det Anders. Jeg går så inn på den andre stuen i huset og tar telefonen.
Beskjeden han kom med var "Vi må dra NÅ hvis det skal bli noe av, dealer'n stikker ut av byen om en time". Jeg hadde ikke bil selv, så jeg måtte gruble ut en unnskyldning for å låne ene bilen til faren min. Etter litt tenking landet jeg på "Anders må hente laptop'n sin hos en kompis, han har noen jobbgreier på den som han trenger til i morgen."

Så satte jeg meg inn i bilen og begynte å kjøre mot huset til Anders som er ca 15 minutter unna. Når jeg nærmer meg Anders, så innser jeg at laptop'n min står på stua med skjermen oppe, på facebook, og de siste meldingene i samtalen med Anders er så klart kjøp/salg meldinger. Jeg begynner å stresse som bare det, og når jeg endelig kommer fram så tar jeg opp mobilen og begynner å spam'e Anders med facebookmeldinger for å få gjømt vekk alt av kjøp/salg. Anders setter seg så inn i bilen og lurer på hva i helvete jeg driver på med, og jeg forklarer ham alt. Vi kjører så ut til dealer'n og får 1.5g grønt (så mye for så lite). Når vi er tilbake hos meg så er det første jeg gjør å gå inn på stuen der laptop'n min står. Der blir jeg møtt av moren min som ligger på sofaen, og ingen laptop. Jeg sier et muntert "Hallo!" og får et seriøst ansiktsuttrykk tilbake med et stusselig "Hei". Her begynner jeg å kjenne at pulsen stiger, helt til hun kommer med et forsinket smil. Det viste seg at jeg faktisk hadde husket å ta laptop'n ned igjen i kjelleren og logget av (her snakke vi god korttidshukommelse). Vi lager så klart mekk og tar oss en tur på butikken, vi røyket opp ca 0.7g. Når Anders så skal dra, og skal gi meg resten av weed'n, så viser det seg at han har klart å mistet restene, noe han tok tyngre enn meg.



En annen gang for ikke fullt så lenge siden så skulle jeg og Anders skulle ut til en bekjent av ham for å handle grønt (nå hadde vi endelig skikkelige kontakter). Vi setter oss på bussen for å dra ut til byen der han bor (det her er andre gangen jeg handler med denne dealeren), og når vi kommer fram til leiligheten så ringer dealeren oss og lurer på om vi kommer snart. I samme telefonsamtale får vi også beskjed om at både bøtte og bong står klart, med mekk. Vi går inn i blokken, og går ned i underetasjen og blir møtt av dealeren (Jon fra nå av). Han viser oss inn til leiligheten som det lyser stoner av på lang vei. Vi får beskjed om å sette oss ned, og han tar fram mekk og bong. Vi får prøvesmake på greiene, og setter oss så ned og prater lenge med Jon. Jon begynner så å legge ut nesten hele livshistorien sin, før han spør hvem som er klar for et bøttetrekk (dette var første gang jeg røyket bøtte på en god stund). Alle tre tar seg en bøtte, for så å synke ned i sofaen. Alle sammen er helt ballefjern, og vi prater litt til.

Etter 1 til 1.5 time så begynner jeg og Anders å tenke på å bevege oss hjemover, men får beskjed om at vi må ta oss et bongtrekk til først. Jeg og Anders ser litt skeptisk på hverandre, for vi er allerede mer enn fjern nok, og jeg skal ha på meg 20g grønt på veien hjem. Det ender opp med at vi tar bongtrekket, for så å takke for en hyggelig handel og ta farvel.
Sekunder vi går ut i dagslys igjen kjenner jeg at jeg begynner å få lættis. Vi går forbi mange mennesker, og jeg ser ut som jeg har rykninger i ansiktet fordi jeg prøver å holde tilbake latteren. Vi kommer oss trygt til bussen som er stappfull, Anders ser skeptisk ut, men jeg drar ham med meg. Vi må stå midt i bussen, omringet av mange mennesker som vi begge føler stirrer på oss, noe de så klart ikke gjorde. Jeg føler igjen at jeg er nær å få latterkrampe, og kjenner at jeg begynner å smile sporadisk. Jeg må så tvinge meg selv inn i et negativt tankemønster for å klare å holde meg seriøs. Når vi nesten er framme så ser jeg at Anders lener seg mot et baksiden av et sete, med hodet ned i armen sin (Lignende det her). Jeg dytter til ham med albuen noen ganger, men han reagerer ikke, jeg får noia og begynner å tenke "Faen, ikke si at han har besvimt eller noe", men heldigvis kvikner han til igjen. Når vi kommer ut får jeg beskjed om at han grønna skikkelig, og måtte anstrenge seg for å ikke spy.
Vi kom oss helskinnet til Burger King der vi kjøpte oss munch, for så å stikke hjem.
Satt å chillan aleine på hybelen, hadde røyka nesten et gram go'shit fra min faste mann da det ringte på døra..
Fikk dritnoia, og begynnte å stuke med å gjemme vekk alt røykeutstyr + airfreshe hybelen, overveldene sitron lukt er legit... hehehe :P Etter mye rydding og stuk i nesten 5 min gikk jeg for å låse opp døra... Det var ei gammal kjærring som var veninne med huseieren min som trykka på feil ringeklokke....Jeg blei selvfølgelig utrolig letta og gikk ned og fyra videre
Røykte litt før siste time på skolen for dagen, selvfølgelig skulle læreren ha en samtale med meg om hvordan jeg lå an i faget akkurat den dagen, maks noia, men gikk fint.
Jeg og to kamerater (Per og Moa) hadde delt noen jointer en sommerferie og lå og så på skyene på utsiden av skolen i bygda.. Mens vi lå der(eller rett før vi kom) så hadde det vært innbrudd på skolen, men dette var så klart ikke vi klar over..
Mens vi ligger og slapper av bestemmer Moa seg for å rope "Shit!, det er snuten!", jeg og Per får mega noia, men det er så klart ikke noe politi å se, så vi ler litt og legger oss til rette igjen.. Men maks 1minutt etter sier Per "Gutter, nå kommer faen meg polti", nå regnet jeg så klart med at dette bare var tull igjen, så jeg tar det helt med ro når jeg vrir meg for å se..
Men der kom det en stor kassebil med blålys og store bokstaver på siden, jeg og Moa skvetter som vi aldri før har gjort og er begge på beina rimelig fort.. Jeg rakk å tenke at jeg var den eneste som hadde noe hasj, og siden det sannsynligvis kun er to politimenn så trang jeg bare løpe fra kameratene mine (), noe som hadde vært idiotisk fordi jeg absolutt ikke hadde kondisjon nok til å komme ut av synsfeltet deres..
Men heldigvis tar Per meg i armen og sier veldig autorativt og sint "SETT DEG NED!", både jeg og Moa var klar til å løpe, men valgte å sette oss..
En av politimennene går ut av bilen og kommer mot oss, han ser rimelig rart på oss, også sier han "Har dere sett 3 slække karer rundt her eller?" vi svarer alle sammen "neineineineinei vi hakke sett noen vi asså".. så sier politimannen at det er 2 menn som har brutt seg inn i skolen og at vi må si ifra om vi ser dem..
Så reiser han videre og vi går 50meter bort for å røyke bort nervene

Det jeg, Per og Moa la merke til etter noen bong trekk var at han hadde spurt etter tre slække karer(oss sikkert), men etterpå sagt at det var to menn.. Så vi var alle ganske sikkre på at han forsto hva som skjedde, men valgte å prioritere viktigere saker skremte livsskiten ut av meg da...
Moralen(e) i historien: Grav hasjen ned i tide, Ikke ha som refleks å løpe fra politiet, Sjekk om noen bryter seg inn i bygget du ligger i skyggen av før du røyker hasj, All Cops Are not Bastards..



En annen gang, som ikke egentlig var så sketchy, var når jeg hadde hørt sangen "Noia" av "Onkl P" for første gang(og 20-30 ganger til), også skulle jeg til en rimelig skummel kar og kjøpe en 10er..
Jeg reiser inn alene, og når jeg kommer frem blir jeg tilbudt trekk, som smeller rimelig godt.. Jeg sitter litt og koser med hunden og hører på musikk mens jeg snakker med noen venner av dealeren min, han var på butikken...
Og mens jeg sitter der rimelig fjern begynner noiaen å krype på meg, og jeg tenker på sangen, der noen folk er hos en fyr også kommer en gærning med avbitertang for å kreve penger.. Pulsen min blir høyere og høyere og jeg begynner å bli sikker på at nå kommer det snart 3 skinheads inn døra for å stjele nyrene mine..
Men etterhvert ser vi dealeren i vinduet, og jeg tenker at endelig kan jeg komme meg ut herfra..

Dealeren rekker ikke sette seg ned engang før jeg putter tre 500lapper i handa hans.. Men han ser bare rart på meg, også spør han "Skylder ikke du meg jævlig mye mer enn detta!", Jeg skvetter til og får ut ett "nææhh?". Da tar han opp en pose med hvitt pulver og sier at han har stressa rundt som faen for å ordne skikkelig kokain til meg så han gidder ikke at jeg skal kødde med han nå.. Jeg blir så redd at jeg husker det som om alt gikk i saktefilm og jeg var helt rolig, jeg var bombesikker på at jeg kom til å gå ut av det huset med knust tryne eller "massiv" gjeld, husker jeg sa noe om at "jeg drikker ikke alkohol engang jeg".. Men heldigvis så kikker jeg rundt meg før jeg bæsjer i buksa og løper gråtende ut av huset, og der sitter alle sammen og smiler, når jeg kikker tilbake på dealeren så bare ler han..
Så blir jeg litt tulla med og påtvinga 2 bongtrekk til før jeg endelig får 10ern min og slipper ut av huset.. Hjertet mitt hamret lenge etter det, og når jeg endelig var kommet hjem så veier jeg greiene mine og ser at det mangler 2gram.. Da var det ekkelt og ringe opp og si ifra, for noiaen min avr ikke over så jeg tenkte at han skulle tro jeg løy og bli sur for at jeg prøvde å scamme han eller noe.. Men på telefon beklaga han seg og sa at det var noen gram til meg om jeg kom tilbake.. Hele veien inn igjen var jeg sikkert på at han skulle banke meg opp når jeg kom frem.. Men jeg fikk en mine 2gram og en 1er ekstra for misforståelsen..
Moralen(e) i historien: Folk er sjelden så skummle som du forestiller deg, Hvis en dude skremmer deg så sjekk om kameratene ser skummle ut også eller om de ler.




Kan jo stjele en fra en kompis (Per) om samme dealeren, en måned eller to før jeg satt der med noia(historien over)
Per hadde fått nummeret til dealeren jeg snakket om over av meg, og hadde blitt advart at dette var en skummel kar..
Per er enten dum eller modig så når han ikke fikk svar så gikk han like greit og ringte på døra hos fyren, da ble han dratt inn og kasta i en stol.. Så tok dealeren på seg ett knokejern og forklarte Per hvor idiot han er når han kommer på døra til folk sånn.. Per som sikkert er en blanding av dum og modig tar opp pengene og sier bare at han prøvde å ringe, som om han ikke forsto at han hadde gjort noe galt.. Da ble dealeren veldig sint og kasta knyttneven med knokejern mot anisktet til Per, men stoppet heldigvis før han traff.. Så ga han Per det han skulle ha og sa at han aldri ville høre fra han igjen... Per kom smilende hjem, uten piss i buksa, mens jeg satt å håpet at dealeren ikke husket hvem som satte han i kontakt med Per.. Jeg fikk aldri kjeft, så jeg regner med han glemte det..
Moralen i historien: Ikke gå god for folk som er modige eller dumme.





Den siste rakk aldri bli helt sketchy, men jeg var blitt frastjelt 5000kroner fra en mongofittejævel(har ikke annet navn til han) som påsto han kunne ordne god hasj, han stjal pengene og jeg så han aldri igjen...
Men jeg visste hvor fyren(Mohammed) som introduserte meg for mongofittejævelen bodde, så jeg kjøpte meg litt alkohol og hasj og prøvde å gire opp noen kamerater til å ha lyst til å sloss, jeg er ikke en fysisk sterk person, men det var disse 3 (Per, Jon og Erik).. Etterhvert ble de mer og mer fulle og vi satt stort sett bare å snakket om folk de hadde banket og hvem av de som hadde vunnet i forksjellige kampsporter, jeg skrøyt de selvfølgelig opp i skyene.. Når det begynte å bli mørkt glapp det ut av meg at jeg hadde betalt 5000kroner til dem som fikk tilbake pengene jeg hadde mistet, og at jeg visste hvor Mohammed bodde(sammen med småsøskna og foreldrene sine, men det valgte jeg å ikke nevne )..
De var så klart kjempe intresert i å reise ditt, så jeg som ikke hadde drukket og nesten ikke røyket fikk stuet dem inn i bilen min og begynte å kjøre mot Mohammed sitt hjem.. På veien bestemte Jon seg for å kaste en flaske mot tilfeldig forbipasserende, det endte med at jeg stoppet bilen og kjeftet litt, og en dama stoppet ved siden av oss og sa hun hadde ringt politiet..
Men jeg hadde jobbet hardt for å gire de opp til kamp så jeg fortsatte å kjøre mot Mohammed..
Når vi endelig kom fram visste det seg at der var det bare foreldre og barn hjemme, som skvatt litt når min 2 meter høye venn kikket inn veranda vinduet dems.. Jeg var veldig intresert i å gjemme bilen og sitte og vente i stua hans til han kom hjem, men etter å ha sett barna mistet kameratene mine lysten.. Og jeg forsto selv ganske raskt at vi var ikke slemme/syke nok til å skremme søskne og foreldra hans på den måten.. Så vi kjørte hjem igjen.. Når jeg endelig hadde levert vennene min hjem til sine hjem og kjørt meg selv til mitt, ble jeg overasket av moren og faren min som var veldig sinte.. Da fant jeg ut at bilen min var registrert på far, så politiet hadde ringt dem og sagt hva som hadde skjedd med flaskekastinga, men heldigvis valgte de å ikke anmelde meg fordi damen som anmeldte hadde sagt at jeg håndterte situasjonen så godt...
Jeg er veldig glad for at Mohammed ikke var hjemme, for planen var å tvinge han ut i bilen min, og politiet hadde nok ikke vært like vennlige om foreldra hans ringte og sa at sønnen var kidnappet av min bil Og når de fant bilen min hadde han nok hatt mer å anmelde oss for en bare kidnapping Så heldigvis ikke fullt så sketchy som det kunne blitt

Jeg er klar over at jeg aldri burde tenkt på å hente Mohammed hjemme hos foreldrene hans, men på tidspunktet dette skjedde trodde jeg at jeg var villig til å drepe begge to og bli tatt av politet, så det kan ha vært noe midlertidig galt med meg psykisk (husker jeg tenkte at det ikke var noe problem for meg og drepe/torturere 2 folk, politiet slipper deg jo veldig raskt løs om man er sinnsyk i gjerningsøyeblikket (tror ikke egentlig det er så lett, men akkurat der og da overbeviste jeg meg selv om det))..

Moralen i historien: Hvis du gir masse penger til noen så krev å få ta bilder av dem, da slipper du å lete etter dem selv
Sist endret av Novice; 3. februar 2013 kl. 05:45.
Herregud hvor mye artige historier det er på denne tråden.

En litt lang en
I en liten fjord, langt der nord! Var 16..
På ei hytte med kompiser og ei helg med kos, hadde kommet med fattern sin kjære cb500 (motorsykkel). Dette siden familien var på feire og jeg var alene hjemme, dermed var jeg en fri kar.

Hadde røkt og drukket hele helgen, så jeg tenkte jeg skulle komme meg hjem før det søndags morgen og mye trafikk ( er enda godt i slaget). Så klokken var rundt 2-3, å her kommer jeg susene ned ifra "fjellet" med god fart. Så kommer jeg til tettbebygde strøk og hjem. Men siden jeg fant ut under turen ned, at å kjøre sykkel i rus er helt fantastisk så måtte jeg ta en liten ekstra runde hehe..

Så her legger jeg på hjul bare for å trekke litt ekstra luft. Når jeg kommer ca 17 minutter ifra heimen i noen fantastiske svinger så møter jeg den første bilen på turen. Jeg ser jo lysene, så jeg slakker ned på farten drastisk.. Og her midt i svingen kommer en hvit bil.. så kaster lysene på sykkel seg oppover den møtene bilens side som avslører skriften "POLITI".

Frysninger og nerver kommer hoppene på meg sånn at jeg nesten mister alt sans og kontroll. Jeg får panikk og gir det sykkeln er godt for...
Jeg finner en gruslager etter noen minutter som jeg svinger inn på.
River av hjelmen, ser bak meg.. prøver å høre om han har snudd og å kommer tilbake etter meg. Etter et par minutter stillhet tenker jeg at jeg er trygg så jeg kjører som en idiot hjem.. (samme vei som jeg kom ifra, og imot politiet.)

Her kommer jeg susene innover fjorden i det sykkel klarer og holde. Nederst i en lang bakke kun 7-8 minutt ifra hjem kjære hjem. DA skjer det, jeg treffer en homp i veien hard sånn at kjea hopper av og river av sidedekselet til framdrevet. Dekselet flyver avgårde, og jeg får stoppet sykkel fort som f...
Jeg får på kjea igjen og tenker konstant på de jeg møtte tidligere..

Så jeg begynner å trille den tunge sykkelen opp bakken, siden den har blitt "sur" og ikke vil starte igjen. Triller sykkelen opp en lang og bratt bakke på rundt fem hundre meter i god jogge fart.. Tenker hele tiden på politiet..
etter den lange bakken triller jeg sykkelen enda rundt fem hundre meter inn på en side vei som leder opp til onkelen min og gården hans (som er meget godt sjult ifra naturens side med skog og klauser).

Jeg ser at det er lys og at tv står enda på når jeg nærmer meg huset. Etter et par minutt med nerving så banker jeg på og går inn..
Der sitter onkelen min og ser på nattkino og drikker congac.. så ser han på meg, å sei "det ser ut som du treng en dram".
Jeg er helt svart i trynet av olje ifra kjea og siden jeg er svett som en gris og har prøvd å tørke svette..
Etter et stor glass congac og forklaring på hva som hadde sjedd (ikke alt ofc ), svingde kona hans meg hjem i deres bil bare for å se at politiet sto og ventet på meg på i ett kryss noen hus ifra der jeg bor.

Fy fan ka men flaks at den hompen tok kjea mi..
Jeg var på vei hjem fra en sydentur med familien da jeg ble stoppa i tollen og tollerne (med hund) fant en bitteliten flis hasj i lomma mi. Jeg visste ikke at jeg hadde den engang, det var rett og slett lommerusk, mindre enn 0,1 gram.

Faren min hadde også blitt stoppa, og han er kjent av politiet fra før for diverse greier, så de sydde raskt sammen en historie der de beskyldte ham for å bruke datteren sin som "muldyr". "Er det faren din som har fått deg til å gjøre dette da?", spurte de til meg, om og om igjen, og oppførte seg som om jeg hadde prøvd å innføre et kilo heroin. Jeg sa ikke noe særlig, bare gjentok at det var et uhell, et lommerusk, at jeg ikke visste hvor det kom fra, og det endte faktisk med at både jeg og fattern fikk gå uten noe mer om og men. Skjønte aldri hvorfor det, men det var jo helt greit. De tok fra meg den mikroskopiske hasjklumpen da, kjipingene.
En lørdag, i 3-4 tiden på natta, skulle jeg kjøre hjem to kamerater. Dette skjedde i en av Norges større byer, og to av oss hadde røykt mens tredjemann var/er streitere en enn linjal. Jeg måtte kjøre ca. femten minutt ut av sentrum, jeg kjørte fint og fulgte alle trafikkregler fordi jeg var ganske bekymret for politi.

Vi hadde ikke kommet langt før jeg merker at en bil ligger veldig tett bak, i tillegg til at den hele tiden fulgte etter oss der vi kjørte. Jeg sa "det er snuten". Dette har jeg også sagt ved tidligere anledninger, uten at det har slått til, men det var ikke mer enn at ordene hadde kommet ut av munnen at blålysene blinket. "Faeeen!". Jeg tenkte at der gikk førerkortet, samt alle fremtidsdrømmer jeg måtte ha, tankene gikk også til min kjære, streite medpassasjer som var helt uskyldig oppi dette her, og som aldri hadde vært i kontakt med feil side av loven, kristen og troskyldig som han var. Min medsammensvorne passasjer hadde vært borti dette før, noe som ikke nødvendigvis roet meg ned det heller.

Jeg svingte inn på nærmeste avkjørsel, passet på å blinke mens jeg gjorde det, og begynte å tenke på om jeg i det hele tatt hadde vognkort, og på om øynene mine var røde. Jeg hadde jo brukt cleareyes. "Faen, faen, faen". To politimenn kommer mot bilen, jeg ruller ned vinduet, og sier hei. Det første han sier etter å ha spurt om navnet mitt er; "Du har røykt cannabis.". "Nei, det har jeg ikke", sa jeg. "Jo, det har du, kom ut av bilen". Da jeg kom ut lyste han meg inn i øynene og fortsatte å si det samme, jeg hadde røykt cannabis, jeg var rød i øynene, pupillene reagerte ikke på lys og jeg så generelt sløv ut. Ok, sa jeg, men jeg har ikke brukt cannabis. Han begynner å avhøre meg mens den andre politimannen snakker med min ikke-streite medpassasjer. Han spør om jeg har noe på rullebladet, noe jeg bekrefter; ble tatt for innrømmelse av bruk av cannabis for noen år siden. Andremann som blir avhørt innrømmer også tidligere befattelse med polititet, ikke knyttet til narkotika, men til noe bråk på en uteplass i en annen by. De bytter på å avhøre oss, står begge to og lyser oss inn i øynene, mens de nikker, og forteller hverandre at de har rett, og at vi er rusa.

De fortsetter å påstå at vi har røykt. Vi nekter, svarer bare Ok/ja/nei/vet ikke på spørsmålene de stiller. Min streite medpassasjer blir også avhørt, men de mister fort interessen for han. Da bestemmer de seg for å ransake oss, og de finner cleareyesen i lomma mi. "Denne her fungerte ikke i dag altså, sier han. Du er jo fortsatt blodrød i øynene". "Ok, har ikke brukt den i dag", sier jeg. Deretter går de i gang med ransakelsen av den rotete bilen. De holder på lenge, men finner ingenting. Jeg var på dette tidspunktet overbevist om at de ikke ville la oss gå.

De fortsetter å beskylde oss for å ha røykt og å true oss med at vi må bli med på stasjonen. "Ok", sier jeg. Så, plutselig sier han: "Her er førerkortet, kjør forsiktig videre". "En av grunnene til at vi stoppet dere var at dere kjørte altfor pent og pyntelig" (Jeg holdt tross alt fartsgrensen, blinket i alle kryss og rundkjøringer, noe som politiet kanskje ikke er vant til å se så sent en lørdagsnatt). Jeg forstår ingenting, er helt ute av meg selv, og vi setter oss inn og begynner å kjøre. Vi er alle berørt av hva som nettopp hadde skjedd, utrolig glade og lettet over at det gikk så bra. "Hva faen skjedde egentlig der!?". For min streite kamerat må det ha vært en opplevelse for livet, usikker på om det er i positiv eller negativ retning.

Det vi tenkte i ettertid er at de hadde så mye å ta oss på; tidligere rulleblad, røde øyne, shabby bil, ute sent på natta, halvbrukt cleareyes i lomma. Det vi også oppdaget i ettertid, men som ikke de hadde oppdaget, var en digital vekt med rester av grønt på som lå i baksetet. Vi har også spekulert i om det rett og slett var vår streite kamerat som reddet oss ut av knipa, han må må jo ha virket uskyldig som et lam for politiet.

Anyways, det lille som finnes av moral i denne historien er at det er bare å nekte hvis politiet presser dere. Svar kort og ikke la dem lure dere inn i motsigelser og sinne. Det verste som skjer er at dere faktisk blir tatt for det lovbruddet dere måtte ha begått, og det fortjener jo faktisk noen av oss av og til.
Dette skjedde for drøyt 2 år siden. Meg, som var ganske nybegynner på denne tiden, og to mye mer erfarne kompiser (la oss kalle de Kim og Pål) dro inn til byen for å handle et par gram hasj. Vi tok bussen, gikk av og fant leiligheten til dealeren. Leiligheten lå rett ovenfor politistasjonen i Kristiansand (for reals), noe som ga meg jævlig noia, men de to kompisene mine hadde visst vært der en del ganger før uten problemer, så de så ikke helt problemet.

Kim og Pål ba meg sette meg på en benk et par hundre meter fra innganga til leiligheten, fordi dealeren ikke likte at for mange møtte opp på døra samtidig. De to går inn, og jeg fyrer opp en sigarett mens jeg sitter å venter. Jeg rekker å røyke hele sigaretten og begynner å undre over hvorfor det tar så jævlig lang tid.

Fem minutter senere kommer Kim og Pål ut med håndjern på, og to sivilsnut bak seg. Jeg skjønte med en gang hva som hadde skjedd, og tok opp mobilen av lomma for å late som at jeg snakka i telefonen. Et par sekunder seinere reiser jeg meg rolig opp og går forsiktig av gårde uten å bli stoppa.

Det viste seg at politiet hadde lagt merke til all trafikken inn og ut av leiligheten fra vinduene sine på politihuset (stod i avisa), og dermed begynt å spane på leiligheten omtrent en uke før vi kom innom. Når Kim og Pål banka på døra, var det politiet som møtte de, og ikke dealeren, og dermed var de busta. Begge ble tatt for besittelse, og endte opp med en saftig bot samt ungdomskontrakt. Er enda sjeleglad for at jeg ikke ble med opp i leiligheten!
Sitat av Patmanfaen Vis innlegg
Leiligheten lå rett ovenfor politistasjonen i Kristiansand (for reals)
Vis hele sitatet...
Hahaha, dette er ikke tull en gang. Klarte selv på en eller annen måte å surre meg bort i oppgangen der en vinterkveld for et par år siden. Kom meg heldigvis helskinnet unna med noe standard brunt i lomma og ellers fri som fuglen. Hadde flaks der, den butikken spilte tydeligvis på det aller siste verset. Jeg stusset og på det opplegget, flere ganger så jeg fjerne ungdommer i hettegensere fly inn og ut av bygget mens politifolket satt på sine kontorer rett ovenfor gata. Jeg er pinadø ikke overrasket når jeg leser posten din, ventet bare på at det skulle bli trøbbel der i gården...
Her kommer jeg med en rykende fersk historie.
Jeg kom nettopp inn gjennom døren etter at jeg har vært på besøk hos en venninne.
Turen begynte med at jeg satt med ned hjemme for å mekke, for så å gå ut og ta meg et par trekk fra en tørrbong før jeg spaserer videre for å møte venninnen min (La oss kalle henne Susann). Jeg hadde rullet en joint, men hadde mistet lighteren min, og håpte at Susann hadde tatt med, noe hun selvfølgelig hadde fordi hun kjenner meg godt nok. Vi setter oss så ned ved en småbåtshavn på noen benker og fyrer opp jointen. Vi sitter der en stund og prater om livet, før vi ser en bil svinge inn på plassen, vi stumper jointer og bestemmer oss for at vi like gjerne kan gå videre. Når vi går så kommer det enda en bil, å vi får så klart litt små-noia for at de skal kjenne lukten siden vi satt rett ved inngangspartiet.
Vi kommer oss litt lenger, så ser vi en mann i refleksvest og med hund, så vi begynner så klart å kødde med hverandre å si ting som "Hah, sjekk da, der kommer narkosnuten selv med bikkje og alt!". Vi tenker ikke noe særlig mer over det, før mannen er 2 meter unna oss, da bestemmer jeg for å ta en titt på han og finne ut hva for en kar det her er. Det første jeg ser er capsen, med emblem på og hele pakka, og når jeg ser på brystkassen hans står det klart og tydelig Politi. Jeg og Susann ser på hverandre og fortsetter med å gå rett fram, når vi kommer oss langt nok unna begynner vi å le, og gjentar "Herregud, det var snuten!" til hverandre flere ganger, og lurer på hva oddsen var for at han skulle være der akkurat da (vi var midt ute i ødeland, og han kom gående fra en vei som går langt før den ender opp en plass). Vi ringte så noen venner for å fortelle de om den dramatiske opplevesen vår.
Kanskje ikke så dramatisk fra andres synspunkt, men når du er godfjern og går med mekk, 7g, tørrbong og diverse andre mekkesaker i lommene så blir det litt av et adrenalinrush!
Sist endret av anonym70908; 9. februar 2013 kl. 01:41.
I sommer hadde jeg et hardkjør med narkotika. Det eneste jeg tenkte på hver kveld var en nattis. Ca klokken 2300 ringer jeg til en kompis som jeg hadde snakket med på telefon tidligere som skulle røyke den dagen. De er oppe hos en veninne, så jeg setter meg i bilen og kommer meg der. Det første som møter meg i dukkehuset deres er bøtten. Tar noen hits og blir passe fjern. Det var restene de hadde igjen fra kvelden.

Etter en times tid kom søsteren til venninen hjem med kjæresten/kompisen whatever. Hun har nettop vært i Kristiania og kjøpt noe god tjus. Var bare helt fantastisk å se den neongrønne luftige weeden. Vi rullet spliff på spliff på spliff sammen og til slutt var jeg så fjern at jeg nesten ikke visste hvor jeg var. Vi endte opp med å gå inn i huset. Kompisene mine løp rundt med store kokkekniver og fektet, det var helt galehus. Når klokken begynte å nærme seg 3-4 begynte søsteren å ransake kompisene mine fordi hun trodde dem hadde stjelt med seg greier og kastet oss ut til slutt.

Vi går nedover gaten og det er en bensinstasjon som ikke ligger langt unna. Jeg hadde generelt heftig noia og synes hele situasjonen var ganske kjip at vi måtte komme oss hjem så sent på natten. Han ene kompisen min snakker utrolig høylydt i nabolaget og rope "DU MÅ NYTE SKEIVHETEN" og mange rare ting. Det var dråpen for meg og jeg gikk ifra dem og la ut på den 2 kilometer etappen hjem.

Det er relativt tett bebyggelse hele veien. Når jeg går i en ti minutters tid ser jeg en bil som står med lys på i en parkeringslomme langt framme. Tenker ikke veldig mye over det akkuratt da, men når jeg er 100-200 meter ifra den kjører bilen veldig raskt ut av lommen og bråbremser på andre siden av gaten der jeg står inn i en ny lomme. Det er en grå varebil og en svæær mann i arbeidsklær, hansker, lue og kubein løper ut av bilen og ned noen trapper, akkuratt som om jeg ikke var der og så på. Først sto jeg der forfjamset i 2-3 sekunder og blunket som en gal før jeg begynte å sprinte som faen og adrenalinet pumpet så jævlig mye. Ille nok med hva som skjedde men jeg var virkelig helt på bærtur. Det eneste jeg tenkte på var at nå får jeg en gjenstand/kule, ett eller annet i hodet. Den sprinten føltes som en 10 minutter, akkuratt som i en drøm man ikke klarer å løpe. Etter å ha sprintet sikkert 2-300 meter løper jeg inn i en hage i et stort nabolag. Jeg sitter meg på huk og lusker meg rundt i gresset og gjemmer meg bak noen busker. Sitter helt stille og rolig for å få igjen pusten. Plutselig hører jeg lyder fra oppe i skauen. Jeg hørte folk snakke i nabolaget og jeg følte det handlet om meg og at de skulle ringe purken osv (tror hele denne seansen er noe som foregikk oppe i hodet mitt), jeg er helt desorientert og leter tilbake til veien igjen. Etter en liten stund - føltes som en evighet - kom jeg tilbake igjen på veien og gikk hjemover. Gud det var deilig å komme hjem den natten. Jeg var virkelig sjokkert over hva som hadde skjedd den kvelden.



---------------------------




Var på en halloween fest for ikke lenge siden hvor meg og en kompis tok 25i-NBOME. Hadde aldri tatt psykadelisk og merket ikke noe spirituelt på selve festen, utenom at kostymene ble mye mer detaljert. Etter drøyt en time ble alle kastet ut.

Meg og kompisen skulle hjem til han og satt oss i bilen min. Jeg vet virkelig ikke hva jeg tenkte på fordi jeg hadde ikke kontroll på trippen. Alt jeg sa var så forbanna space. Jeg setter i tenningen og starter bilen. Satt på noe musikk før jeg ville kjøre for musikken var så sinnsykt digg å høre på. Ser i speilet på bilen og det begynner å blinke sterke blåe farger, jeg fryser helt til, nesten som i en sjokktilstand. Jeg kunne ikke se bak meg fordi der sto en campingvogn, det var kun lys i speiliet og lyset ble sterkere og sterkere. Jeg tenkte bare fy flate jeg er ikke i stand til å snakke med politiet. Fikk helt panikk og åpnet døren for å se, men det var ingen der, trippy.

Vi bestemte oss istedenfor å gå den samme veien som jeg fortalte om i forgje historie. Klokken var sikkert 12 og vi gikk hjemover. Vi hadde en skikkelig loketur hjemover og jeg trodde alle bilene som kjørte forbi var purk med blålys på fordi fargene og lysene ble så sinnsykt sterke og rare. Hadde jeg evt blitt stoppet hadde jeg bare spilt sanseløs drita og endt i kasjotten.

Til slutt kommer vi hjem til kompisen min og tripper. Psykadelisk gir en så utrolig forskjellig opplevelse i forhold til alt annet, helt villt. Satt i "trippehulen" hans med trippeplakater og skikkelig digg musikk og prøver å finne fram til "meningen", men ingenting gav mening og det irriterte meg noe jævlig. Snakket mye frem og tilbake og snart var klokken 5 og jeg var forsatt helt i en annen verden. Klarte til slutt å prestere og si "at jeg ikke kom til å lande", fikk helt noia. Hele rusen forandret seg etter de ordene kom ut av munnen min. Trippen til kompisen min begynte å dabbe av, men det gjorde ikke jeg. Etter en time til satt han på rolig musikk for å se visuals i taket og sove. Jeg skalv i sengen av frykt for å ende på galehus og ville sove sammen med kompisen min. Han kastet meg bort i sofaen og å ligge alene, våken og loke. Trodde aldri jeg skulle bli normal igjen, men ressonomerte meg fram til jeg ser forsatt visualt -> forsatt ruset -> jeg blir normal og det dempet noiaen i en liten grad. Følte meg ihvertfall helt alene og forlatt. Fikk ikke sove den natten men landet fint og rolig etter 7-8 timer. Dagen etter satt jeg på båndopptakene fra hele natten og fy flate jeg skjønte ikke dritten av hva jeg preiket om. Satt og snakket inn i telefonen til meg selv når jeg var "normal/edru". Slettet alle opptakene etterpå, synes det ikke var behagelig å høre på dem selvom jeg idag tror jeg hadde fått sinnsykt lættis av dem.
Det står jo så utrolig mye bra her, smiler jo som bare det på denne tråden. Vil ha meer!
Sitat av Patmanfaen Vis innlegg
Dette skjedde for drøyt 2 år siden. Meg, som var ganske nybegynner på denne tiden, og to mye mer erfarne kompiser (la oss kalle de Kim og Pål) dro inn til byen for å handle et par gram hasj. Vi tok bussen, gikk av og fant leiligheten til dealeren. Leiligheten lå rett ovenfor politistasjonen i Kristiansand (for reals), noe som ga meg jævlig noia, men de to kompisene mine hadde visst vært der en del ganger før uten problemer, så de så ikke helt problemet.

Kim og Pål ba meg sette meg på en benk et par hundre meter fra innganga til leiligheten, fordi dealeren ikke likte at for mange møtte opp på døra samtidig. De to går inn, og jeg fyrer opp en sigarett mens jeg sitter å venter. Jeg rekker å røyke hele sigaretten og begynner å undre over hvorfor det tar så jævlig lang tid.

Fem minutter senere kommer Kim og Pål ut med håndjern på, og to sivilsnut bak seg. Jeg skjønte med en gang hva som hadde skjedd, og tok opp mobilen av lomma for å late som at jeg snakka i telefonen. Et par sekunder seinere reiser jeg meg rolig opp og går forsiktig av gårde uten å bli stoppa.

Det viste seg at politiet hadde lagt merke til all trafikken inn og ut av leiligheten fra vinduene sine på politihuset (stod i avisa), og dermed begynt å spane på leiligheten omtrent en uke før vi kom innom. Når Kim og Pål banka på døra, var det politiet som møtte de, og ikke dealeren, og dermed var de busta. Begge ble tatt for besittelse, og endte opp med en saftig bot samt ungdomskontrakt. Er enda sjeleglad for at jeg ikke ble med opp i leiligheten!
Vis hele sitatet...
Har du noe link til dette?
Hadde en rolig kveld med et par kompiser. Kjøpt inn sushi, luksuskarameller, litt øl og annet munch. Fyrer opp Fifa og et par Js. Første timen hadde alle lættis og stemningen var på topp.

Så begynner jeg å få noia som faen, låser meg inn på dass for å rømme fra politiet. Er der inne i noe som føltes ut som en time(viste seg å være 5-10 min), så banker han ene kompisen på døra, "åpn opp!(med bergensdialekt)"... Vi er alle fra Oslo, så nå tenkte jeg at jeg var fucked, og at det sto en feit bergensersnut utenfor. Ser for meg kompisene mine stå der i håndjern omringet av snut. FUCK!

Åpna til slutt opp, i sjokktilstand. Sovna etter et par minutter. Chillekvelden varte ikke lenge for min del
Kan jo dele det lille jeg husker fra en kveld for en stund siden. Vi skulle alle sammen på russefest litt utenfor byen. Av en eller anna merkelig grunn trodde de ikke på legget mitt. Jeg var allerede full da jeg kom så det begynner allerede å skurre i minnet.

Jeg bestemte meg for å drite i russefesten, så jeg ble med en fyr ut på byen heller. Han hadde en god del piller på seg som han var veldig gavmild med. Stappa i meg en xanor, og noe valium. At jeg husker noe er et under. Plutselig yppet kompisen min på seg ca 4 stk. De så ikke veldig oppegående ut. Han ene tok fram en kniv og holdt den forran trynet mitt og sa han skulle kutte strupen min. Jeg var veldig kjepphøy den dagen (av obvoiuse årsaker..). Vi fikk til å "rømme" fra disse folkene, no idea hvordan. Vi løp inn på et hotell som faktisk ligger rett ovenfor politistasjonen. Kompisen min bestemte seg for å skru på brannalarmen. DA fikk jeg faktisk noia. Vi måtte bare løpe som et helvete, et under at alt gikk greit.

Så var vi plutselig på en fest. Drakk tequila og røyka bønne der. Kan ikke fatte hva som skjedde i hodet mitt den dagen, men da lærte jeg hvertfall en lekse, piller og alkohol = NOT GOOD.
En gang hadde jeg vært i Køben på studietur. Jeg hadde selvsagt vært innom Christiania og kjøpt noe grønt. De ga meg en god deal så jeg kjøpte ca fem g, problemet var at jeg ikke greide å røyke opp stasjet før turen var over og vi skulle fly hjem. Selv om det bare var et gram igjen, synes jeg det var for ille å reise fra noe så bra stæsj. Jeg hadde hørt at den beste måten å smugle ting inn i landet på var gjennom rævva, (en kompis av meg hadde smugla grønt fra Thailand (!!!)). Så, jeg pakka det godt inn og stappa det opp. Handlet inn kvoten med røyk og sprit og sånn. Flyet var selvfølgelig forsinka og jeg var selvfølgelig nervøs, så jeg feis ikke engang i løpet av hele turen. Da jeg omsider kom til Norge (fire timer etter skjema) var tollvesenet selvfølgelig på plass. (Dette var en liten lokal flyplass også, ikke så mange folk). Bikkja var der og snuste på meg. Jeg stod helt stille. Det må ha sett mistenksomt ut. Det var en dass der, og jeg vurderte om jeg skulle springe inn der og bare drite det ut. Men jeg overbeviste meg om at dette var noe jeg bare måtte gjøre. Jeg ble tatt inn til siden. De ville sjekke bagen min. De lurte på hva jeg hadde gjort i Køben. Jeg sa det var studietur, de sa bikkja var veldig interessert i meg, om jeg hadde vært i Christiania, jeg sa ja, de tok meg inn på bakrommet.

Jeg måtte kle av meg. Tolleren tok på seg hansker. Jeg tenkte jeg var assfucked, (ja bokstavlig talt ja).
Tolleren innledet med å si jeg så ut som en som røykte. Jeg tenkte som best var, å avdekke deler av sannheten. Jeg sa ja, jeg røykte kanskje en del. Jeg begynte å forklare. Han stilte spørsmål om hvorfor jeg gadd det osv. I mens dette skjedde fikk han stadig ett plagg han undersøkte.

Til slutt stod jeg der i boxershortsen. Han sa jeg måtte ta den av.
Jeg knakk litt sammen. Sa at jeg røyker hver dag, at det ikke var noen vits å smugle med for jeg hadde kontakter her hjemme. At jeg ikke ville stresse med toll. Han sa den måtte av likevel.

Jeg tok av meg boxeren, og han gikk ut ... ?

Jeg stod der naken. Tenkte alt mulig. Skulle jeg bare sette meg på huk og drite. Prøve å gjemme det? Nei, det ville jo være for dumt.

Han kom inn igjen. Lurte på hvorfor jeg ikke hadde kledd på meg. Jeg kunne gå.

Jeg har aldri følt meg så skitten før.
Men, den jointen jeg fyrte av da jeg var hjemme igjen, den var episk.
Jeg tåler rus utrolig bra, og det værste jeg gjør er å sovne på badgulvet.

Men min samboer klarte nylig å sovne i dusjen etter å ha drukket store mengder alkohol. Hun klarte å oversvømme hele leiligheten... Da var det morsomt å komme sørpa hjem og finne henne sovende i dusjen mens det var vann over alt. Mobilen hun lånte ble også ødelagt.
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Har du noe link til dette?
Vis hele sitatet...
Prøvde å google meg fram til det, men fant ikke noe dessverre. Sto på fvn.no for ca. 2 år siden.
Jeg møtte helt tilfeldig to venner av meg på bussen hjem, og de hadde planer om å røyke, det uungåelige skjedde, og jeg ble med de ned til ene kompisen min. På vei ned(det var et stykke å gå fra nærmeste busstopp) nevnte han vi skulle til at han hadde hooket for moren og tanten, jeg tenkte at dette kunne bli interresant, men tenkte ikke så mye over det der og da. Da vi var kommet bort til huset der han bodde, hilste jeg på tanten og moren, og begge virket utrolig hyggelige. Kompisen min ga piecen (5g) til moren og hun begynnte å mekke med engang; og det var da det gikk opp for meg hva som egentlig foregikk, jeg skulle røyke med moren til kompisen min. Enn omsider var hun ferdig å mekke, og vi gikk inn i et annet rom for å trekke av en va de enkleste, men fineste vann-bongene jeg har sett. Hun pakker opp en fylling, trekker og sender den videre til søsteren(/tanten). Etter begge to har trukket sender de bongen videre til meg, jeg lighter opp hittet og ghoster fyllingen. Når alle har trukket, kommer moren enn omsider inn med en f-load med munch mens vi ser Terkel i Knipe og jeg storkoser meg maksimalt!
En av de beste opplevelsene jeg har hatt noensinne og jeg gleder meg til nestegang!

Peace out!
Har utrolig mange historier når det gjelder rein FLAKS med snuten... Ingen anelse hvorfor, men er utrolig heldig når det kommer til politi...
Her er et par av mine erfaringer...

1. Satt hos naboen en fredagskveld og koset oss med litt rivotril og røykings.. Hadde vel poppet 2 hver og tatt en par jointer med godgrønn. Imens vi koste oss, så ringte en kamerat. Han lurte på om jeg kunne skaffe han en plate.. (100g med hasj) Jeg hadde ikke peil, men kompisen min sa han kunne fikse det. Så vi tok turen for og møte kompisen min på en bensinstasjon i byen. Han ga oss 7 lapper, så ventet han på oss der imens vi kjørte for og fikse. Det nabolaget kompisen min handlet i er veldig kjent som et dårlig strøk.. Kompisen min gikk inn imens jeg ventet i bilen. Gikk vel en 5-10 min før han kom tilbake. Han slang en pose med hasjen i fanget mitt. Jeg dyttet den i bokseren så kjørte vi videre. Rakk bare kjøre i 1 min før vi så i speilet atter en bil kom i stor fart mot oss. Det var jo selvfølgelig "store maja" (Politiet) De satte på blå lysene og stoppet oss. Siden vi hadde tatt rivo så klarte vi og slappe av. Satt å hørte om hip hop musikk og latet som det var et helt normalt stopp av snuten i helgen. Vi smilte og svarte på politiet sine spørsmål. Samtidig viste jeg atter det syntes atter jeg har 100 g i bokseren... Var den verste bulken der.. Når denne betjenten gikk inn i politi bilen for og sjekke id kortene våres, prøvde jeg forsiktig og dytte posen lengre mellom bena med fingere. (Sett mye på cops osv.. Så veit atter det alltid sitter en annen betjent og følger med på om vi gjør noen bevegelser med armene, skuldrene osv for og gjemme noe. Så passet på og sitte helt stille imens jeg dyttet hasjen nedover. Tenkte atter hvis de spør om oss og komme ut av bilen, legger jeg på sprang og kastet hasjen i glomma. (Elv som renner gjennom byen min og 20 meter unna der vi ble stoppet) Når denne betjenten kom tilbake til bilen sa ho til oss. Grunnen til atter vi stopper dere , er atter dere kom ut av et kjent narkotisk nabolag. Hva gjorde dere der? I rein refleks sa kompisen min atter vi skulle kjøpe kebab på et gatekjøkken i det nabolaget, men det var stengt så nå skulle vi til byen og finne et annet sted. Da svarte denne dama, den er grei. Vi må nesten rykke ut til et annet oppdrag. Kjør forsiktig... Så fikk vi tilbake bankkort og førerkort.. Hadde det ikke vært for atter vi poppet rivo, så tror jeg de hadde bustet oss med engang.. Klarte heldigvis og ta det med ro hehehe... FLAKS...



Historie nr 2.... Også utroooolig flaks... Jeg var hos en kompis i byen og tok noen blås. Plutselig ringer søsteren min og sier jeg må pelle meg hjem. Politiet er der på razzia og vil snakke med meg. (De var på razzia pga lillebroren min, mistanke og salg av steroider) Den tiden solgte jeg selv god hasj og hadde det på rommet. Ca 70 g og 9000 kr lå i innside lomma på jakka mi. Jakka hang på knaggen med engang man kommer inn på rommet.. Hadde også noe ferdig mekk liggende på bordet mitt også.. Jeg fikk piss noia, og brukte god tid før jeg tørte og dra meg mot bussen.. La igjen mobil telefon og alt hos kompisen min, viste atter politiet kom til og gjennomsøke den.. Tok en tlf til dealeren min og sa ifra atter politiet er hjemme hos meg, så han veit atter jeg kommer nok til og sitte inne en elr 2 dager. Å hvorfor tinga er borte.. Når bussen var 100 meter fra huset mitt , ser jeg politibilen kjøre ut av hagen.. Jeg spurter inn på rommet når jeg kommer hjem, heldigvis var det ingen flere patruljer der. Men det som sperret opp øyene mine var atter de ikke hadde funnet hasjen, penga elr mekket. Kun bongen min som sto på gulvet.. Det var derfor de ville snakke med meg. Den hadde de jo tatt med seg. Men det som fortsatt får meg til og lure, det er atter lillebroren min sa atter de gikk grundig gjennom rommet mitt. Løftet på madrass og seng imens han så på.. Skjønner faen ikke hvordan de ikke fant det som lå såpass åpenbart framme.. Hadde også digitalvekt i putetrekket som fortsatt var der. Jeg gjemte alt bort ute (På en fast plass jeg har hehe) Å nok engang hadde jeg griseflaks xD....

(Sorry for rot i teksten, har dysleksi)
Bare å si ifra hvis dere vil ha flere historier.. Har en del xD
▼ ... noen uker senere ... ▼
En kompis og jeg skulle ut på biltur en romjul for noen år siden. Alt vi hadde med oss var sovepose, sprit, øl, bønne og to dotter LSD. Planen var bare å kjøre et sted, helst litt langt unna, stikke ut på et fett utested og bare feste fra oss all familiehyggen.

Vi kjørte fra Kristiansand. Da vi kom til Grimstad stoppa vi innom et utsalgssted for fyrverkeri og kjøpte med oss noen raketter. Da vi kjørte ut på E18 ville jeg åpne første pilsen. Kompisen min gjorde det samme. Da vi kom til Arendal var vi allerede så brisne at vi fant ut det var lurest å finne et sted å parkere.

Vi stoppa ved en videregående skole på en topp rett utenfor sentrum. Det var på tide å fyre opp en rev. Mens jeg satt i passasjersetet og mekka, satt kompisen min bak rattet og shotta sprit rett fra flaska. Allerede da fikk vi kveldens første møte med politiet. Tida gikk sakte da de kjørte forbi oss. Kompisen min sendte flaska i fanget mitt, mens jeg var opptatt med å legge mekkeblekka under matta ved føttene mine. Politiet kjørte heldigvis bare sakte forbi. Etter sjokket var gitt seg shotta vi sprit, mekka ferdig jointen, heiv i oss dotten og gikk ut for å røyke.

Etterhvert begynte syra å funke og vi gikk ned til sentrum. Jeg husker vi gikk ned en bratt bakke. Det kom en dame mot oss som prata i telefonen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan forklare dette bedre, men da hun passerte oss delte lyden av hennes stemme seg opp som piksler.

Vi fant oss et utested. Det var fullt av damer i lettkledde nissekostymer og bolere som kikka stygt på oss. Så vi turte ikke prøve oss. Vi var dessuten for fine i formen til å føre en fornuftig samtale med noen så vi gikk ut igjen. Skulle opp til bilen. Klatra opp en bakke og over et piggtrådgjerde. Det var først da vi var oppe på toppen, ved en mast, vi skjønte at vi hadde brutt oss inn et fengselgjerde. Vi var inne på lukka avdeling i Arendal fengsel. Vi rømte ut igjen og innbilte oss at det var lyskastere og bikkjer vi måtte snike oss unna.

Så var vi i parkeringhuset. Så var vi tilbake til bilen vår igjen. Vi mekka en til og tok med oss spriten og en rakett til en plas vi hadde utsikt. Vi så over til fengselet vi nettopp hadde rømt fra. En venn av oss satt inne på den tiden, men han var på åpen avdeling, som lå like nedenfor (?). Vi tenkte vi skulle sende en hilsen og rettet raketten mot fengselet. Vi traff ganske bra. Kompisen vår har i ettertid sagt han hørte det og at det ble bråk i fengselet den kvelden, om det stemmer tviler jeg på men det gjør historien bedre.

Vi skulle ned til bilen igjen for å mekke oss enda en. Og av en eller annen grunn foreslo kompien at vi skulle gjemme oss for alle bilene som kom resten av kvelden. Dette var noe vi gjorde som barn, når biler kom hastet vi oss ut i grøftekanten som om vi ikke måtte bli oppdaget. Jeg synes dette var et godt forslag. Det kom en bil. Problemet var at det var et stykke til nærmeste busk. Men vi levde oss godt inn i oppgaven og beina på. Da vi fant en gjemmeplass sier kompisen min at det var politiet. Jeg trodde han kødda. Så hørte jeg at bilen stoppa, og at døra gikk opp.

Det var mange tanker som gikk gjennom hodet på meg. Hvordan skulle vi overleve en kveld på glattcella på syre. Jeg kom til å få panikk. Hva skulle vi gjøre. Vi avtalte å late som vi pisset. Politiet kom, fire stykk og lyste med lommelykta mot oss. Det kan ha vært raketten som fikk dem om, det kan ha vært noe annet. Vi lata som vi sto og pissa, det må ha sett idiotisk ut. "Hæ hva? Vi bare pisser vi".

De tok oss med ut i lyset. To stykk ble igjen for å se om vi hadde gjemt noe stæsj i busken. De lurte på hva vi gjorde der. Jeg klarte ikke si noe. Kompisen min forklarte leken vår, at vi bare skulle gjemme oss for biler, og jeg nikket og sa at det må ha sett dumt ut, men det var noe vi gjorde når vi var barn. Og kompisen min sa vi bare skulle opp til bilen vår for å hente resten av drikkevarene, at vi bare var på en fest hos noen venner nedi bakken, om det var greit at bilen sto her oppe? Ja det må ha sett for dumt ut altså.

De to politimennene kom ut fra busken og hadde ikke funnet noe. De ransaket oss og fant heller ikke noe på oss. Heldigvis ville de ikke sjekke bilen. Til slutt sa de bare at vi måtte komme oss inn i hus. Og at vi ikke måtte finne på noe tull. Selvfølgelig ville vi ikke det. tre politimenn satt seg inn i bilen igjen, han siste og yngste snudde seg mot oss før han satt seg inn: "bare husk det gutter, storebor ser dere, vet dere." De kjørte.
Var i Oslo med en kompis, en vennine og noen andre vi ikke kjente. Det var hasjmasj dagen og omtrent alle var over 18 untatt oss tre. Vi røyket vel et par ganske store joints med god weed før vi tre bestemte oss for å dra.

Da vi rundet et hjørnet kom sivilen og ville snakke med oss, de lurte på om hva vi syntes om marihuana, hvorfor vi kom fra den parken alle røyker osv osv. Alt gikk fint helt til venninen vår løy å sa hun var 18 mens hun hadde leg på seg og sa hun hadde glemt den, så alle vet det var vi alle 3 ganske fjerne akkurat nå, det gikk bra så langt dem gadd ikke lete etter leggetimasjon på venninen,

Etter en fin samtale mens vi lekte uskyldige og politidamen var akkurat på vei til å gi lege tilbake begynte venninnen vår å vaie, politidamen spurte om det gikk bra, venninen som vi kan kalle J sa jada med litt vanglete stemme, Politiet spurte er du helt sikker og da hun svarte jada datt hun over politidamen som tok henne imot og måtte legge henne på bakken, da begynte hele henne å riste å tisse på seg. Jeg og kompisen ble tatt rundt hjørnet med den andre politimannen.

Dem begynte å mase så klart om vi hadde gjort noe, men jeg og kompisen min holdt masken og sa nei nei, da J kom til sine fulle 5 sa hun at hun hadde drukket endel dagen før og var litt syk. Hun spillte veldig bra, da ga dem tilbake lege vårt og ba oss ta vare på hverandre å ha en fin dag videre.

Ikke stort for mange her som sikkert er blitt tatt for verre, men jeg var driiiit nervøs og det var typisk at alt skulle skje akkurat da :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Jeg og "per" er på besøk oss "ola", ola bor i 2. etasje.
Vi chillaxer på sofaen, klokka er kanskje 2 på natta, vi røyker pot og koser oss når ola går på kjøkkenet for å hente noe å drikke da han ser ut vinduet og nede på parkerings plassen står en sivil politibil og 2 uniformerte politimenn, han roper stille til meg at snuten er utenfor og begynner å rydde unna ting, jeg blir stressa som faen og hiver meg opp av sofaen og samler stashe mitt og springer ut på verandaen som er full av snø å jeg finner en passende plass å tar boksen med stashe mitt å trør det så langt ned i snøen det går å fyller hullet med snø å går inn igjen, per går ut på verandaen etter meg med sitt stash, men da står naboen på verandaen sin å ser på han så kommer ganske fort inn igjen og jømmer flisa oppå en skapdør hengsel og lukker igjen skapet.

Nå har har vi stresset rundt i leiligheten i 5 min og fått gjemt bort alt, nå står de på døra å banker på men identifiserer seg jo ikke å da gidder jo ikke vi åpne døren, pulsen er så høy at jeg det kjenner trykket i hode når hjerte slår.
De banker på i noen minutter før de går ned til bilen igjen å da ser jeg at jeg har enda fyrings midt på bordet, jeg får gjemt det i snøen på verandaen før de kommer å banker på igjen uten å identifisere seg og denne gangen sparker de inn døra, å der ligger vi på sofaen og later som vi sover "ka skjer her liksom" når dem kom inn i stua.

Vi blir arrestert alle mann og satt på vær sitt rom mens de ransaker leiligheten og så tatt med på stasjonen, under turen til stasjonen så klager på jeg over hvor fort vi kjørte, for 2 dager tidligere hadde de samme politimennene stoppet meg og påstått at jeg kjørte for fort og da ble det stille framme i bilen.

I avhøret så viste jeg ingenting om noe som helst, snuten spurte om jeg hadde kjørt, nei det viste jeg ikke, å jeg husket ikke når vi kom til ole, å jeg hadde vertfall ikke røyket hasj, ingen viste hvem som hadde kjørt til ole eller hvor vi hadde vert, det var lættis for alle hadde sakt nesten det samme i avhøret å han snuten ble så jævlig irritert.
Jeg og per måtte dele celle i 2-3 timer å det var ganske gøy for vi var ganske fjern enda, til slutt blir vi dimittert og snuten bestiller taxi til oss, vi kommer tilbake og finner alt stashet, DE FANT INGENTING! enda de sto med spade på verandaen og endevende hele leiligheten.

Kan ikke beskrive følelsen når jeg kom tilbake å fant stashet, det var helt utrolig, så mye stress og noia i starten og så kommer vi hjem å finner alt, det var en kveld utenom det vanlige :P
Det var for et par år siden da jeg gikk i første klasse på VGS. Jeg og en venninne bestemte oss for å ditche siste time og fyre opp en joint ikke langt fra skolen. Da vi hadde røyka, kom jeg på at jeg hadde glemt igjen veska inne på skolen. Gikk da tilbake mens venninna mi ventet ved røykestedet.

I gangen møtte jeg læreren jeg hadde i den timen. Han er naturfagslærer, så jeg fikk ganske noia for at han skulle skjønne at jeg var stein. Han spurte ganske oppgitt hvorfor jeg ikke var i timen, og jeg skulle si at "jeg orker ikke ha naturfag i dag", men "naturfag" var et veldig komplisert ord så det ble til "jeg orker ikke ha natu..nat..natur..hahahhaha". Han begynte bare å le og sendte meg hjem.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Amsterdam Dungeon under peeken av trøffler, typen Atlantis 15g.
In Wonderland
Hadde en to venninner som ble stoppet, og tatt med til glattcella, begge hadde hasj på seg i bilen. Hun ene tok alt i en snusboks, hun skulle ut av bilen først. Da hun skulle ut greide hun å "miste" boksen under setet i bilen. Når de så skulle hjem dagen senere ble den andre jenta kjørt hjem, tilfeldigvis av samme bil, og fikk plukket opp boksen og hadde en fin nattings utrolig flaks at de ikke så/hørte boksen og at det var samme bil senere også!
burde vært möderatör
Noe av det mest noia jeg har opplevd i russammenheng må være for noen dager siden, når jeg var på en cafe på gardermoen og skulle ete frokost. Når jeg satt meg ned ved et crowded bord (det var jævlig fullt overalt, ingen tomme bord) og dro ut laptopen fra laptopveska så datt en feit joint(!), som jeg hadde rota vekk dagen før, ut av veska og ned på gulvet. Idet dette skjedde ble mine ninjaskills aktivert og jeg slapp veska på jointen samtidig som den traff gulvet. Deretter lata jeg som at det var et uhell, plukket jointen diskré opp og la den i veska, spiste måltidet mitt som om ingenting var galt, og flusja jævelen i do etterpå. Turte ikke ta den med på flyet, ettersom jeg skulle fly internasjonalt...

Jeg hadde jævlig flaks egentlig, mtp. at den ramla ut av veska et sted jeg kunne deale med det. Hadde det skjedd i sikkerhetssjekken når jeg måtte ta ut laptopen av veska foran et hav med vektere, da hadde jeg vært fucked
Altså, det var veldig flaks. Men som jeg sa til deg, det var litt verre da vi vandret totalt stuka på MDMA i byen. Når en sprøytenarkoman vet bedre hvor vi skal enn oss... da vet vi at det har gått litt for langt. Tenk om det hadde dukket opp uniformert eller sivil. Hva faen skulle vi sagt? Jeg hadde i alle fall ikke kunnet gått rett på en strek, og øynene hadde avslørt meg som faen uansett. For ikke å snakke om at jeg var totalt lost. Ser for meg spørsmålene. "Ja, hva driver dere med, da?" med hevede bryn og lommelykter i trynet. "Ehhh, neida..altså...bare går tur, vi". Hadde de sjekket mobilene våre ville det garantert ført til stygge ting. Han vi skulle kjøpe mer av var jo allerede kjenning av politiet i Oslo. Herregud, jeg blir nesten uggen når jeg tenker på det. De har faktisk en tendens til å dukke opp når man minst venter det, og i skikkelig dårlig timing.
burde vært möderatör
Hahahaha, det var hysterisk xD

Hvis det hadde dukket opp snut kunne jeg tatt meg av det da, hadde vært null stress. Klærne mine var kanskje dekket i blod og vi hadde alle demoniske øyne, MEN man skal aldri undervurdere pene klær og fake uvitenhet. "Unnskyld meg, antydet du at vi har tatt narkotika? Sånn som Snoop Dogg røyker, som vokser på planter? Eh, ser vi ut som narkomane kanskje?!"

Men yeah, du har nok rett i at vi ville blitt fucked. Ihvertfall hvis de hadde sjekka våre mobiler og... vel, lagt et halvt blikk på våre bekjente x)
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Hahahaha, det var hysterisk xD

Hvis det hadde dukket opp snut kunne jeg tatt meg av det da, hadde vært null stress. Klærne mine var kanskje dekket i blod og vi hadde alle demoniske øyne, MEN man skal aldri undervurdere pene klær og fake uvitenhet. "Unnskyld meg, antydet du at vi har tatt narkotika? Sånn som Snoop Dogg røyker, som vokser på planter? Eh, ser vi ut som narkomane kanskje?!"

Men yeah, du har nok rett i at vi ville blitt fucked. Ihvertfall hvis de hadde sjekka våre mobiler og... vel, lagt et halvt blikk på våre bekjente x)
Vis hele sitatet...
Vi så ut som hobbynarkomane bare ved å ha den fyren med oss, skal jeg si deg. Du kunne latt være å fortelle meg om den delen med den gamle kjerringa som glodde stygt på oss fordi en viss jente ble fingret på trikken av en viss sprøytenarkoman mens vi satt der og så utrolig skyldige og kriminelle ut. Herregud, det er ikke rart hun stirret. Jeg syns det er veldig merkelig at vi ikke ble tatt den kvelden. Demoniske øyne er ikke den eneste detaljen som ikke hang helt på greip med oss. Jeg så direkte ut som en overdosert ape på kraftig sentralstimulerende som hadde rømt fra et sirkus.
Sist endret av Lucy In The Sky; 7. april 2013 kl. 15:54.
Ikke for å skryte, men en gang drakk jeg alkohol. Plutselig så jeg en katt som så sulten ut og jeg bestemte meg for å prøve å vinne dens tillit med å si" Pssss, psss ,psss". Katten så litt redd ut, men slanget seg sakte og forsiktig mot meg. Jeg kjente en stor optimisme, som den dyre-elskeren jeg er. Jeg hadde lyst å klappe den. Kanskje gjøre den litt tryggere på mennesker siden jeg befant meg i en storby midt ute i europa. Full som jeg var tenkte jeg ikke at katten kunne vært traumatisert av mennesker tidligere, siden det stedet jeg befant meg i ikke var byens koseligste strøk. Likevel tenkte jeg ikke over at dømmekraften min var svekket av ølen jeg hadde drukket før jeg forlot en bar hvor en gammel man hadde sendt meg noen perverse blikk tidligere. Jeg hadde også forlatt de jeg var sammen med så jeg var helt alene uten noen form for støtte eller medisinsk kompetanse.

Katten var nesten ved meg nå. "pss pss", sa jeg. Jeg gjorde meg klar til å klappe den da det skjedde. Katten snerret til meg så jeg datt bakover i sjokk. Grepet av overaskelsesmomentet gikk hjertet i hundre. Heldigvis løp katten sin vei, og jeg slapp med skrekken og unngikk potensielt noen stygge kloremerker.

Dette er ikke min mest Sketshy stund under rus, men den følte rimelig sketshy ut der og da, og jeg føler for å dele den med mine med-freaks.
burde vært möderatör
Hahaha, oh Smetown, you crack me up

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Vi så ut som hobbynarkomane bare ved å ha den fyren med oss, skal jeg si deg. Du kunne latt være å fortelle meg om den delen med den gamle kjerringa som glodde stygt på oss fordi en viss jente ble fingret på trikken av en viss sprøytenarkoman mens vi satt der og så utrolig skyldige og kriminelle ut. Herregud, det er ikke rart hun stirret. Jeg syns det er veldig merkelig at vi ikke ble tatt den kvelden. Demoniske øyne er ikke den eneste detaljen som ikke hang helt på greip med oss. Jeg så direkte ut som en overdosert ape på kraftig sentralstimulerende som hadde rømt fra et sirkus.
Vis hele sitatet...
Du så ikke såååååå jævlig ut da. Shit, for et selvbilde du har xD
I forhold til meg hadde du på deg klær uten blodflekker, og i forhold til hu andre ble du ikke fingra offentlig, haha. Chillax, du klarte deg fint.
Du har til gode å møte snuten her i landet, mann. Sist uniformert begynte å leke med oss som en katt gjør med sitt bytte så jeg hvordan de vurderte hver eneste bevegelse. Alt ble grundig tolket, og vi ble behandlet deretter. Og jeg lover deg, de dukker pokker meg opp på de mest dårligste tidspunktene. At jeg ikke har blitt tatt for noe enda er helt surrealistisk.
Hei, faen. Vi ble jo stoppet av en politibil for lenge siden, vi. Når de så etter en full mann i en rød bil, haha. Glad jeg fikk dekt stashet vårt før han lyste inn i bilen med lykten sin. Pinlig situasjon. Kan enda se for meg det sjokkerte trynet mitt. Men merk deg dette. Pokerfjes. Bestandig. Og jeg har funnet ut at det er lurt å ha en coverstory på lur hvis man skulle havne i en knipe.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Du har til gode å møte snuten her i landet, mann. Sist uniformert begynte å leke med oss som en katt gjør med sitt bytte så jeg hvordan de vurderte hver eneste bevegelse. Alt ble grundig tolket, og vi ble behandlet deretter. Og jeg lover deg, de dukker pokker meg opp på de mest dårligste tidspunktene. At jeg ikke har blitt tatt for noe enda er helt surrealistisk.
Hei, faen. Vi ble jo stoppet av en politibil for lenge siden, vi. Når de så etter en full mann i en rød bil, haha. Glad jeg fikk dekt stashet vårt før han lyste inn i bilen med lykten sin. Pinlig situasjon. Kan enda se for meg det sjokkerte trynet mitt. Men merk deg dette. Pokerfjes. Bestandig. Og jeg har funnet ut at det er lurt å ha en coverstory på lur hvis man skulle havne i en knipe.
Vis hele sitatet...
Historien din slår ikke historien min Som forøvrig er helt sann for de som måtte tvile.

Kan i tillegg nevne at opplevelsen var både intens, skremmende og en smule lærerik for meg. Jeg tror folk undervurderer trippen man får av alkohol.
Trip? - Alkohol? haha, må ihvertfall takke for en god latter før jeg går til sengs.
Sitat av mathiasxx94 Vis innlegg
Trip? - Alkohol? haha, må ihvertfall takke for en god latter før jeg går til sengs.
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg får tak i mer potent alkohol enn deg, mr.

Natta, Mathias
Sist endret av Mofse; 8. april 2013 kl. 01:16.
Politiet i Nord-Trøndelag.
Aldri fortalt denne historien før, skammer meg så sykt
Jeg var middels tung rusmisbruker, typ. kombinasjon av paralgin forte, valium, imovane ++++...
Hadde flere kompiser som røyka hasj, men som aldri har vært borti særlig med tabletter. Den ene går på Ritalin mot ADHD.

Jeg forfalsket også en del resepter den perioden.

En dag kom kompisen min til meg og ba meg om å forfalske en resept til ham på Valium og Imovane. Jeg tenkte det ikke skulle bli noe stress, så jeg printet en falsk resept. Han ba meg også om å kjøre ned til kjøpesenteret der vi bodde. Greit tenkte jeg også, jeg var jo ikke så rusa (jo), og det var jo "bare" 1 kilometer. Idioti, I know.

Resepten jeg lagde ble altså en felles resept for Valium og Imovane. Om dette hadde fungert eller ikke vet jeg ikke, men JEG har fått en slik resept av legevakta en gang, så den gangen tenkte jeg at det sikkert gikk, selv om jeg helst primært lagde to separate og leverte dem på forskjellige dager eller apotek.

Klokka var altså 18:00, og apoteket der stenger 20:00.

Jeg snakket med ham før han gikk inn på apoteket og ba ham om å love meg å ikke på noen måte peke i min retning hvis han skulle bli tatt, for eksempel ved å løpe mot bilen min, se på meg, ringe meg og sånne ting.

Apoteket ligger ganske greit til, slik at jeg kunne se når det var hans tur utenifra.
Da dama leste resepten, så alt normalt ut. Hun hentet noe fra hylla så jeg, men så begynte hun å snakke litt med kompisen min, og jeg ble ganske nervøs nå, ville gjerne vite hva de snakket om.
Plutselig løper kompisen min ut av apoteket, ut av kjøpesenteret og nøler med hvor han skal løpe videre. Han løp selvfølgelig mot bilen min, og jeg kunne jo ikke bare stikke av NÅ, når han allerede hadde "pekt" ut hvilken bil han var ute etter.
Jeg måtte jo bare åpne passasjerdøra og slippe ham inn. Han satte seg inn og var andpustet, jeg kjørte ikke, bare satt der og spurte om hva som skjedde. "KJØR DA FOR FAEN!!!!!!!!!!!"

Det endte selvfølgelig med at jeg ga bånn gass midt i parkeringsplassen hvor det var masse biler og folk som gikk rundt. Dekkene spant så klart som faen, og han ba meg om å kjøre til nabokommunen så fort som mulig. Jeg hadde enda ikke rukket å kjøre ut av parkeringsplassen.

Så våkna jeg på sofaen, der jeg hadde pissa MYE på meg og sofaen (og tilhørende puter). En drøm etter å ha inntatt xx stk av yy, aa, bb, cc og dd. (Husker ikke hva jeg tok, heller ikke hvor mange forskjellige jeg tok, og heller ikke hvor mye)

For å si det sånn, jeg hadde hjertebank hele den dagen.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 8. april 2013 kl. 01:53.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Vi så ut som hobbynarkomane bare ved å ha den fyren med oss, skal jeg si deg. Du kunne latt være å fortelle meg om den delen med den gamle kjerringa som glodde stygt på oss fordi en viss jente ble fingret på trikken av en viss sprøytenarkoman mens vi satt der og så utrolig skyldige og kriminelle ut. Herregud, det er ikke rart hun stirret. Jeg syns det er veldig merkelig at vi ikke ble tatt den kvelden. Demoniske øyne er ikke den eneste detaljen som ikke hang helt på greip med oss. Jeg så direkte ut som en overdosert ape på kraftig sentralstimulerende som hadde rømt fra et sirkus.
Vis hele sitatet...
Ganske romantisk..
burde vært möderatör
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Du har til gode å møte snuten her i landet, mann. Sist uniformert begynte å leke med oss som en katt gjør med sitt bytte så jeg hvordan de vurderte hver eneste bevegelse. Alt ble grundig tolket, og vi ble behandlet deretter. Og jeg lover deg, de dukker pokker meg opp på de mest dårligste tidspunktene. At jeg ikke har blitt tatt for noe enda er helt surrealistisk.
Hei, faen. Vi ble jo stoppet av en politibil for lenge siden, vi. Når de så etter en full mann i en rød bil, haha. Glad jeg fikk dekt stashet vårt før han lyste inn i bilen med lykten sin. Pinlig situasjon. Kan enda se for meg det sjokkerte trynet mitt. Men merk deg dette. Pokerfjes. Bestandig. Og jeg har funnet ut at det er lurt å ha en coverstory på lur hvis man skulle havne i en knipe.
Vis hele sitatet...
Hahahahahahaha, forteller du meg om hvor viktig pokerfjes er? Du, som en kveld gjemte deg i fosterstilling i vill panikk når jeg rulla ned vinduet på høyresiden og skulle spørre en veiarbeider om veien? Ohmygod jeg dør xD

Men du var jo faktisk helt usakelig fjern da, så det er jo litt forståelig at du fikk noia... er uansett enig i at det er lurt med coverstories! Tenker ofte på det sjæl når jeg... ehem, driver med ulovligheter.
Jeg takler ikke sånt når jeg er fjern. Blir altfor irrasjonell. Kan sitte midt i Oslo sentrum og røyke uten noe problem. Men kan få totalt panikk når vi er langt inni skogen, og trolig milevis fra andre mennesker.
Mer mer mer! Jeg ler så jeg griner her xD
Min historie om første gang jeg ble stoppa av politiet på veien!

Jeg skulle ut på konsert i Oslo, og ordna meg på forhånd 8g ganj ettersom jeg var tom. Vi møttes hos en kompis men jeg rakk bare en pils før vi måtte dra, og fant underveis i konserten ut at jeg slutter med ølen så jeg kan kjøre hjem senere - vi skulle henge hos han ene kompisen etterpå og puffe litt og jeg skulle også på jobb dagen etter.

Klokka 2 turer jeg ned i bilen, begynnende bakfjern etter 4 J's og noen halvlitere, og kjører ut på motorveien som er helt øde. Etter å ha kjørt alene på veien i noen minutter får jeg øye på blålys foran meg.. Random alkotest, YES!

Jeg legger bort mobilen, tar på meg belte og sakker veldig på farten, 40 km/t på E18 er lov. Når jeg kommer frem står det rundt 8-10 politi og flere biler, noen sivil, noen andre biler som blir testa osv. Jeg blir vinka bort til en mann i refleks som spør om å få se førerkortet mitt (heldigvis spurte han ikke om vognkortet, som jeg har glemt i 4 måneder å bytte fra forrige eiers til mitt), han spør hvor jeg har vært og når jeg sier på en konsert spør han om jeg har drukket.

Jeg sier til han at "Nei, jeg har ikke drukket", men selvom jeg hadde ett straight face var stemmen min litt spak og jeg syns han lyste litt vel mye i øynene mine. Dette ga meg en liten noia. Så sa han at jeg måtte nok blåse, og at jeg bare skulle vente der mens han gikk bort. Noiaen var helt jævlig der jeg satt, med masse politi rundt meg som stirret. Det var såpass skremmende at jeg ikke turte å prøve å liste ut weeden fra lomma og gjemme den ett annet sted, noe som ga meg enda mer noia..

Plutselig kommer han tilbake med promillemålern, og jeg har aldri blåst i en sånn før. Mens jeg blåser og den lager lyder sier han at jeg kanskje må blåse om igjen siden jeg blåste ganske svakt i starten, og når han tar den fra meg og ser på den sier han så; "Ja.. ser ut som du hadde rett... Her står det at du har 0 i promille." men han ga meg ingen supertrygg følelse på at jeg var safe helt enda.

Jeg prøver så å se om jeg kan avslutte samtalen og stikke av gårde, setter bilen i første gir og prøver meg på noen avsluttende gloser - men så sier fyren "Stopp. Du skal ingen steder enda." og jeg DØR inni hele meg. Dette var ingen situasjon jeg lett kunne snakke meg ut av uten å bli ransakt.. blodtestet.. trodde jeg.


Det han sa like etter var bare "Du trenger vel denne??" mens han så rart på meg, "eh.. ja takk..." og så fikk jeg tilbake førerkortet.


Utrolig nok fikk jeg kjøre videre med en stor noia for alt av biler rundt meg. På E18. I 60 km/t. Aldri i mitt liv brukt speilene på bilen så mye som denne folketomme natta.


Liten oppvekker uten tvil
Flink jente
Ingulf's Avatar
Dødsmorsomt å lese dette når man e balle :-D

Tenkte jeg skulle dele min histori som jeg opplevde for litt siden. Var ikke akkurat rus, men litt sånn lykkerus, kunne liksom ikke tro at det var sant. Meg og en kompis var i parken for å kjøpe litt hasj, vi hadde lite penger, så det var litt nedsig. Vi snakka med en fyr i parken, og vi gikk med han ett lite stykke, før har børsta vekk lit løv fra bakken og tok opp en stor pose med brune pinner, kan man si. Vi fikk vår del, og han ble litt småirritert for at d var en femtilapp og noen mynter han fikk, hehe. Vi rusla nedover forbi en murvekk med masse sprekker i. Så sier kompisen min at dette er det perfekte stedet til å gjømme hasjen, så han bestemmer seg for å lete litt. Ingen av oss har noen spesiell tro på at han finner noe, men han prøvde uansett. Plutselig ser jeg han hopper ned fra veggen, stapper noe i lomma og sier at vi må gå jævlig kjapt. Vi kom oss ned til bybanen, og jeg skjønnte ikke hva som skjedde. når vi satt litt vekke fra folk tok han den op av lommen. Det var en pose med sikkert rundt 50 g i. Det var syyykt! Faen meg lykkerus hele dagen! Det beste var jo etter at vi hadde dela det mellom oss og røyka en go del, var alt bare så perfekt!

Ikke så sketchy, men er det mest awesome som noensinne har skjedd meg, haha
Sitat av Ingulf Vis innlegg
Dødsmorsomt å lese dette når man e balle :-D

Tenkte jeg skulle dele min histori som jeg opplevde for litt siden. Var ikke akkurat rus, men litt sånn lykkerus, kunne liksom ikke tro at det var sant. Meg og en kompis var i parken for å kjøpe litt hasj, vi hadde lite penger, så det var litt nedsig. Vi snakka med en fyr i parken, og vi gikk med han ett lite stykke, før har børsta vekk lit løv fra bakken og tok opp en stor pose med brune pinner, kan man si. Vi fikk vår del, og han ble litt småirritert for at d var en femtilapp og noen mynter han fikk, hehe. Vi rusla nedover forbi en murvekk med masse sprekker i. Så sier kompisen min at dette er det perfekte stedet til å gjømme hasjen, så han bestemmer seg for å lete litt. Ingen av oss har noen spesiell tro på at han finner noe, men han prøvde uansett. Plutselig ser jeg han hopper ned fra veggen, stapper noe i lomma og sier at vi må gå jævlig kjapt. Vi kom oss ned til bybanen, og jeg skjønnte ikke hva som skjedde. når vi satt litt vekke fra folk tok han den op av lommen. Det var en pose med sikkert rundt 50 g i. Det var syyykt! Faen meg lykkerus hele dagen! Det beste var jo etter at vi hadde dela det mellom oss og røyka en go del, var alt bare så perfekt!

Ikke så sketchy, men er det mest awesome som noensinne har skjedd meg, haha
Vis hele sitatet...
Ja det er hva jeg kaller flaks, hvorfor har jeg aldri opplevd det? =/ Husker jeg å en kompis lette etter weed siden vi lukta en plante ute i skogen, luktet skikkelig skunk. Gikk rundt som noen hunder og prøvde sniffe oss fram til planta, men fant aldri noe Var flere ganger vi fikk ned ditt for og lete men som sagt, uten funn =/