Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  289 27499
Kjøpte spillet idag et av av de beste spillene jeg har spilt ! Strålende fornøyd

Sitat av Toseki Vis innlegg
PROTIP: Gratis Nuketown 2025!

Altså, hadde lyst på Nuketown 2025 eg også, men forhåndsbestilte aldri spillet.
Så lagde meg en egen kort historie, sa at eg forhåndsbestilte i nermeste Elkjøp-butikk, men fikk aldri koden.
Sendte dette til fb@ekjop.no , etter en halvtimes tid, så fikk eg en kode, og hun ønsket meg en god helg!

Dere som vil ha kode selv burde prøve dette.
Vis hele sitatet...
Fikk en mail fra elkjøp om at jeg måtte gi ordrenummeret åssen gjorde du dette ?
Sist endret av Ganglife; 27. desember 2012 kl. 20:43.
Sitat av Ganglife Vis innlegg
Fikk en mail fra elkjøp om at jeg måtte gi ordrenummeret åssen gjorde du dette ?
Vis hele sitatet...
Når sendte du e-post?
Vis du gjorde det nå så kan det være at dem syns det var merkelig at du skulle spørre etter dette så lenge etter spillet kom ut!
Eg sendte e-post et par dager etter utgivelse, fikk aldri spørsmål om ordrenr.
Fikk kode av spaceworld der gikk det
Er det noen som gamer på xbox i tromsø by som kunne ha lånt meg black ops 2 plata, for et par timers tid. klarte å løfte xboxn så cdn min blei ripa opp.. trenger å installere det på harddriven, men lite med venner som har spillet :/

EDIT: xbl gamertag: Cr0wd3d for de som vil ha nån å spille med
Sist endret av Cr0wd3d; 30. desember 2012 kl. 01:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Revolution er en DLC som skal komme sent i januar, noen som skal kjøpe den?

Jeg gikk på Store i stad, og der var Black Ops 2 Season Pass.

Den lignet veldig på Revolution, jeg har den ikke, men man fikk Nuketown og noen maps hvis jeg husket riktig.

Hva er egentlig Season Pass?
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Revolution er en DLC som skal komme sent i januar, noen som skal kjøpe den?

Jeg gikk på Store i stad, og der var Black Ops 2 Season Pass.

Den lignet veldig på Revolution, jeg har den ikke, men man fikk Nuketown og noen maps hvis jeg husket riktig.

Hva er egentlig Season Pass?
Vis hele sitatet...
Season Pass er at du forhåndsbetaler for alle de 4 map packs'ene. Da betaler du en samlet sum for alle 4 for en litt billgere sum enn hvis du skulle ha kjøpt de seperat.

Med en gang en map pack kommer så kan du da laste den ned.
Gull Medlem
4 0
Sitat av Ganglife Vis innlegg
Fikk kode av spaceworld der gikk det
Vis hele sitatet...
Hva skrev du ?

Sitat av TheOnlyArf Vis innlegg
Season Pass er at du forhåndsbetaler for alle de 4 map packs'ene. Da betaler du en samlet sum for alle 4 for en litt billgere sum enn hvis du skulle ha kjøpt de seperat.

Med en gang en map pack kommer så kan du da laste den ned.
Vis hele sitatet...
Får man med bare zombie av der ?
Sitat av Freeak Vis innlegg
Får man med bare zombie av der ?
Vis hele sitatet...
Litt usikker på hva du mener, men ifølge google og det som står på nettsidene der så får du med de 4 map packsene + Nuketown zombies.
Sitat av Freeak Vis innlegg
Hva skrev du ?



Får man med bare zombie av der ?
Vis hele sitatet...
nei, 5 eller 4 kart. Ett kart er zombie, de andre er MP.
Sitat av Freeak Vis innlegg
Får man med bare zombie av der ?
Vis hele sitatet...
Du får med de 4 map packsa (som regel ett zombie map i hver), Zombie Nuketown + ett eksklusivt calling card.

Dette er ifølge Call of Duty sin hjemmeside.
Sist endret av TheOnlyArf; 6. januar 2013 kl. 17:38.
Har aldri kjøpt DLC før, noen som muligens kangjette seg fram til pris sånn ca.?
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Har aldri kjøpt DLC før, noen som muligens kangjette seg fram til pris sånn ca.?
Vis hele sitatet...
Hvilken plattform og tenker du på kun en DLC eller Season Pass?
Sitat av TheOnlyArf Vis innlegg
Hvilken plattform og tenker du på kun en DLC eller Season Pass?
Vis hele sitatet...
Regner med å kjøpe alt, men da lønner det vel seg å kjøpe season pass, ikke sant?

Spiller på Ps3
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Regner med å kjøpe alt, men da lønner det vel seg å kjøpe season pass, ikke sant?

Spiller på Ps3
Vis hele sitatet...
Tipper alle 4 DLC'ene koster 100-110 kr pr stk, season pass koster vel 349? så da sparer du 50-60 kr
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Regner med å kjøpe alt, men da lønner det vel seg å kjøpe season pass, ikke sant?

Spiller på Ps3
Vis hele sitatet...
Season Pass for PS3 koster 394,99kr. Det blir billigere å kjøpe et Season Pass enn å kjøpe hver DLC seperat.

Mener å huske å ha lest en gang at man sparer 10% eller noe sånt når man kjøper Season Pass.
Sist endret av TheOnlyArf; 6. januar 2013 kl. 21:13.
Har et problem med DSR 50. Er i weapon prestige 2 med den, unlocka alle attachments med den + alle camoene. Likevel får jeg ikke DSR 50 Mastery med den.

Ifølge spillet så mangler jeg Marksman, men har jo unlocka alt av attachments.

Flere som har dette problemet? Spiller på PS3.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Die Rise!

For de som har ps3, og har lyst til å se gameplay, kan man finne det her.

http://www.youtube.com/user/Matroix

Han har lagt ut en del alt!
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Die Rise!

For de som har ps3, og har lyst til å se gameplay, kan man finne det her.

http://www.youtube.com/user/Matroix

Han har lagt ut en del alt!
Vis hele sitatet...
Har vært subba på han i mange år Om noen liker Zombies har han noen ganske bra Pistol&Knife videoer som har blitt lagt ut denne uka.
Noen bra scorestreaks comboer? Har nå bare tull i mine scorestreaks, uav + det papirflyet + no missil greier. Ja jeg husker ikke hva de heter da jeg fikk begynt å spille i går.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Noen bra scorestreaks comboer? Har nå bare tull i mine scorestreaks, uav + det papirflyet + no missil greier. Ja jeg husker ikke hva de heter da jeg fikk begynt å spille i går.
Vis hele sitatet...
Orbital VSAT, K9 Unit og Swarm
Takk Og en ting til de printscreensa jeg tar hvor lagres de?

Litt over 1 i K/D og jeg har vel egentlig aldri spilt noe særlig på Pc før.. så nivået er lavt.
Flere som har problemer med å koble seg til servere som faktisk funker? Får ikke spilt fordi jeg bare får 2 og 1bar :/
Har spilt i hele dag nesten å hadde ikke no problemer da. PC du spiller på eller?
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Takk Og en ting til de printscreensa jeg tar hvor lagres de?

Litt over 1 i K/D og jeg har vel egentlig aldri spilt noe særlig på Pc før.. så nivået er lavt.
Vis hele sitatet...
Altså, du har over 1 i K/D, men klarer du å få K9 unit og Swarm? Det er de 2 høyeste scorestreaksa.

Hadde jeg vært deg, ville jeg hatt UAV, Lightning Strike og Stealth Chopper, de er ting som ikke kaster bort tiden. Det er jo bare 10 min på TDM, så skal du ha MANGE kills, kan du ikke kaste bort tiden på Care Packages, Radiostyrte biler, og diverse
Sist endret av stinkdyr; 2. februar 2013 kl. 19:42.
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Altså, du har over 1 i K/D, men klarer du å få K9 unit og Swarm? Det er de 2 høyeste scorestreaksa.

Hadde jeg vært deg, ville jeg hatt UAV, Lightning Strike og Stealth Chopper, de er ting som ikke kaster bort tiden. Det er jo bare 10 min på TDM, så skal du ha MANGE kills, kan du ikke kaste bort tiden på Care Packages, Radiostyrte biler, og diverse
Vis hele sitatet...
Uff... Tdm... Spill kill confirmed eller domination om du skal gå for høye killstreaks.

Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Altså, du har over 1 i K/D, men klarer du å få K9 unit og Swarm? Det er de 2 høyeste scorestreaksa.

Hadde jeg vært deg, ville jeg hatt UAV, Lightning Strike og Stealth Chopper, de er ting som ikke kaster bort tiden. Det er jo bare 10 min på TDM, så skal du ha MANGE kills, kan du ikke kaste bort tiden på Care Packages, Radiostyrte biler, og diverse
Vis hele sitatet...
Uff... Tdm... Spill kill confirmed eller domination om du skal gå for høye killstreaks.
Hei jeg har en gitch på banen Meltdown alt du trenger er et headset! Add meg på PS3 CyberZebbe med beskjede HACK så kan jeg lære deg den gratis!
Sitat av sebonator Vis innlegg
Hei jeg har en gitch på banen Meltdown alt du trenger er et headset! Add meg på PS3 CyberZebbe med beskjede HACK så kan jeg lære deg den gratis!
Vis hele sitatet...
"Black Ops 2 Meltdown glitch" på google ga meg 100+ videoer om glitcher på meltdown, tipper en av dem er den du kan, så hvorfor ikke bare se der istede for å adde deg?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har spilt litt Die Rise? Hahah, fikk ett morsomt klipp idag. Godamn Pack-a-Punch
Sitat av fatfro Vis innlegg
Noen som har spilt litt Die Rise? Hahah, fikk ett morsomt klipp idag. Godamn Pack-a-Punch
Vis hele sitatet...
Har du pack-a-punched det nye buildable våpnet? Sliquifier eller hva det er.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Har du pack-a-punched det nye buildable våpnet? Sliquifier eller hva det er.
Vis hele sitatet...
Det går ikke an å oppgradere det nye våpenet
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Orbital VSAT, K9 Unit og Swarm
Vis hele sitatet...
Fungerer den der, men hadde nok byttet ut k9 Unit med VTOL Warship
Er det bare jeg som ikke går for dritthøye score streaks?
Har kjørt UAV, Hunter killer og enten hellstorm eller lightning strike fra releasen x)
Fikk Orbital VSAT et par ganger, men syntes ikke det er verdt strevet, mest fordi jeg suger massivt.
Jeg kjører UAv, hunter killer og lightning strike jeg rett og slett fordi jeg ikke pleier å få høye killstreaks.
Eneste jeg er god på er å skyte ned UAVs og counter UAVs. Fikk banner for det tilogmed, og FMJen er på max prestige x)
Prøver å få gold camo på Vector, bare for å ha alt på den liksom, men for å få alle må jeg ha 150 kills uten perks og 150 uten attachments. Om man tar begge på en gang er det et helvete å spille Blir gøy når jeg er i mål da!
Kommer bare til å bruke art of war camoen uansett.

Noe annet som er gøy er at folk blir provosert av utrolig lite, så jeg skrev in CUNT som klan navn, og siden alle våpna jeg bruker blir prestiga, står det cunt på de. Har fått et par folk som har raga på team speaken og sånt, innmari moro ._.
▼ ... noen uker senere ... ▼
En ganske ny oppdatering av spillet nå. Du er ping i tall og ikke i bars jeg syns det var lettere med bars. Jeg har veldig på følelsen at de har svekket alle våpen med lyddemper på, jeg må til med sikkert 20 kuler i stede for 10?

Så om de skal holde på sånn så er det vel bare å slutte. Men det virker som de har skrudd opp damagen på hagler spesiellt 870n da mange spilte med den i dag
Sitat av Rabbern Vis innlegg
En ganske ny oppdatering av spillet nå. Du er ping i tall og ikke i bars jeg syns det var lettere med bars. Jeg har veldig på følelsen at de har svekket alle våpen med lyddemper på, jeg må til med sikkert 20 kuler i stede for 10?

Så om de skal holde på sånn så er det vel bare å slutte. Men det virker som de har skrudd opp damagen på hagler spesiellt 870n da mange spilte med den i dag
Vis hele sitatet...
den updaten kom for 3 dager siden.
Jeg har så og si aldri under 100 ping, det suger-
Sitat av Rabbern Vis innlegg
En ganske ny oppdatering av spillet nå. Du er ping i tall og ikke i bars jeg syns det var lettere med bars. Jeg har veldig på følelsen at de har svekket alle våpen med lyddemper på, jeg må til med sikkert 20 kuler i stede for 10?

Så om de skal holde på sånn så er det vel bare å slutte. Men det virker som de har skrudd opp damagen på hagler spesiellt 870n da mange spilte med den i dag
Vis hele sitatet...
Bars er kanskje lettere å forstå, men de kan lyve til deg om hvor god connection du faktisk har.
Jeg har fått mye dårligere connection etter oppdateringen. Blir kastet ut av lobbyer osv, har jeg aldri blitt før.
Noen som vet tidspunkt på når DLC er ute?

Edit: den er ute nå!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva synes dere om den nye DLC-en uprising?

Selv er jeg fornøyd, kule baner, Vertigo er jo stilig, Mob of the Dead, den nye zombies banen, er jo også kjempefet!:P